跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1799


21#
發表於 09-9-16 09:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 301


22#
發表於 09-9-16 15:25 |只看該作者

回覆 1# ●←紫→● 的文章

wave: 你好呀!我都諗住比阿仔讀蒙恩呀!!我都好同意品德no.1好過成績上!其實我想問吓安定邨係70 定71呀?唔該你!
kenjiman


大宅

積分: 2413


23#
發表於 09-9-16 16:42 |只看該作者
安定邨係71架~~~

原帖由 kenjiman 於 16-9-2009 03:25 PM 發表
wave: 你好呀!我都諗住比阿仔讀蒙恩呀!!我都好同意品德no.1好過成績上!其實我想問吓安定邨係70 定71呀?唔該你!


別墅

積分: 542


24#
發表於 09-9-20 00:54 |只看該作者
I still can't decided, what a big headache!


男爵府

積分: 5182


25#
發表於 09-9-20 16:48 |只看該作者
各位,
仲有幾日咋??
大家有無揀定邊間未呀???
我揀定咗︳但都擔心頭輪入唔到呀...........


大宅

積分: 2413


26#
發表於 09-9-21 01:26 |只看該作者
多口問句...你揀邊間呀, 等大家可以一齊分享心得
原帖由 rl2999 於 20-9-2009 04:48 PM 發表
各位,
仲有幾日咋??
大家有無揀定邊間未呀???
我揀定咗︳但都擔心頭輪入唔到呀...........


洋房

積分: 59


27#
發表於 09-9-21 22:56 |只看該作者
各位媽咪,蒙恩舊年有70個同學升中入左陳瑞芝呀,佢開talk 時有講呀!


男爵府

積分: 5182


28#
發表於 09-9-22 20:29 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-21 01:26 發表
多口問句...你揀邊間呀, 等大家可以一齊分享心得

我揀兆霖呀....


大宅

積分: 2413


29#
發表於 09-9-23 00:58 |只看該作者
香港路德會增城兆霖學校...有咩特別之處另你揀選,分享一下丫~~~
原帖由 rl2999 於 22-9-2009 08:29 PM 發表

我揀兆霖呀....


男爵府

積分: 5182


30#
發表於 09-9-23 20:32 |只看該作者
原帖由 ●←紫→● 於 09-9-23 00:58 發表
香港路德會增城兆霖學校...有咩特別之處另你揀選,分享一下丫~~~

我鐘意佢係基督教學校,加上孖囡上過兩期英普班,佢地話好鐘意呢間學校,要响到讀書,仲有我buy佢教學理念,亦俾我見到全校教職小朋友的關愛,我响呢頭番工架,日日都見到d學生同老師架,加上近我公司,有咩事我都係要靠自己架la!!!!


大宅

積分: 2413


31#
發表於 09-9-24 12:52 |只看該作者
哈哈...聽你咁講, 搞到我心大心細添~~

原帖由 rl2999 於 23-9-2009 08:32 PM 發表

我鐘意佢係基督教學校,加上孖囡上過兩期英普班,佢地話好鐘意呢間學校,要响到讀書,仲有我buy佢教學理念,亦俾我見到全校教職小朋友的關愛,我响呢頭番工架,日日都見到d學生同老師架,加上近我公司,有咩事我都係要靠自己架la!!!! ...


洋房

積分: 72


32#
發表於 09-9-24 13:40 |只看該作者
Hi 各位媽咪,

明天開始交表啦 !! 揀定未呀!

我心儀 ge 蒙思就近屋企&相同宗教背景,感党校風好, 升中泒位就及何小,胡小, 真係頭都大呀!!!




Thomas ma.


洋房

積分: 72


33#
發表於 09-9-24 13:41 |只看該作者
Hi 各位媽咪

路德會增城兆霖曾经有考慮果, 但沒有參加過英普, 離家頗遠 (跨網).

机會不太, 所以放棄.

Thomas ma

[ 本帖最後由 Kiwinwong 於 09-9-24 13:47 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 09-9-24 14:10 |只看該作者
揀好咗喇, 聽朝早就去交表 !


子爵府

積分: 11957


35#
發表於 09-9-25 00:55 |只看該作者
我重未呀..十五十六.....
蒙恩就好近home. 但我讀保良所以無左宗教分怕唔收....
保良莊下就有20分. 但怕分精英同多功課....
所以唔敢選.....
好煩蒙恩 定 千禧 好............

天呀.....一日未交表...一日都煩到死.....


別墅

積分: 542


36#
發表於 09-9-25 02:15 |只看該作者
I have choosen But San, it is bit old but the kinder teacher said they are quite good, + it is Christian and 英普, hope I made the right choice!


禁止發言

積分: 1799


37#
發表於 09-9-25 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2413


38#
發表於 09-9-25 11:58 |只看該作者
我今早去左交表啦, 到而家都仲好緊張, 梗直就係錯漏百出呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 09-9-25 12:53 |只看該作者
祝大家小朋友派到心儀嘅小學喇 !


大宅

積分: 4585


40#
發表於 09-9-25 13:32 |只看該作者
我今朝湊完返學都即刻搭車過去交表喇,不過未夠鐘,仲有時間嘆個早餐先 我去到都仲未有咩人,好快就搞掂走得 不過我最後都冇揀到蒙恩,揀左東華三院鄧肇堅小學,問過以前同學仔的家長,佢個女&2個姪女都係入面讀,都話ok,咁過日去參觀完,都覺得各方面都幾好,所以就揀左呢間囉~~不過呢間好似唔多人揀,冇乜聽人講~~希望第一輪收啦,同埋希望我冇幫個女揀錯學校啦

[ 本帖最後由 矇豬豬 於 09-9-25 13:33 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo