自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 647


21#
發表於 09-9-18 00:43 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-9-17 23:50 發表
希望佢真係好似預測咁兜啦,唔好直產日本就得喇....


呢個超強颱風去邊都唔好, 事關破壞力好大, 是cat5最強個隻. 風眼好完整.


禁止訪問

積分: 5960


22#
發表於 09-9-18 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


23#
發表於 09-9-18 14:28 |只看該作者
你地睇下個風今日既情況?? 好得人驚。 佢隻眼..........................


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


24#
發表於 09-9-18 14:30 |只看該作者
我睇另一個forum有人話,佢響水上唔一定會勁d喎。話要水溫高佢先可以吸能量。水溫低佢只會釋放能量。
佢講得岩唔岩?
原帖由 susi1024169 於 09-9-17 23:46 發表
附近無陸地無得登陸ma,係海上會有能量比佢吸所以會長命d,但佢而家走上去日本,將會開始減弱,因為緯度愈高(日本緯度比香港菲律賓台灣高)愈唔適合風暴生存.....http://www.tropicalstormrisk.com/tracker/dynamic/image ...


寶石宮

積分: 351203

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 09-9-18 14:33 |只看該作者
原帖由 maymay1037 於 09-9-17 22:11 發表
呢個叫超級颱風彩雲,唔知會否又再打風呢


彩雲, 唔走吹左去其他地方咩 ?


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


26#
發表於 09-9-18 14:34 |只看該作者
睇d唔睇d

原帖由 newchun 於 09-9-18 14:33 發表


彩雲, 唔走吹左去其他地方咩 ?


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 09-9-18 14:35 |只看該作者
唔駛驚, 無雷公咁遠 + 往東北方向行, 唔會來亞洲呢~


民房

積分: 41


28#
發表於 09-9-18 14:35 |只看該作者
嘩...如果去日本的話...實在令人諗起話日本9月尾會大地震!!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


29#
發表於 09-9-18 22:10 |只看該作者
原帖由 bowling2004 於 09-9-18 14:28 發表
你地睇下個風今日既情況?? 好得人驚。 佢隻眼..........................



發展成雙風眼喇~


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 09-9-18 22:12 |只看該作者
雙風眼???


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


31#
發表於 09-9-18 22:16 |只看該作者
原帖由 nsxbobo 於 09-9-18 22:12 發表
雙風眼???
灰色果個圈就係第2個風眼~雙風眼既風暴,暴風圈會大好多....紅色部份既暴風圈都有3層.....


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 09-9-18 22:23 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 18-9-2009 10:16 PM 發表
灰色果個圈就係第2個風眼~雙風眼既風暴,暴風圈會大好多....紅色部份既暴風圈都有3層.....

打個比喻,如果呢個風打得成,
佢既破壞力有幾勁??
以前有冇國家打過咁勁既颱風??


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


33#
發表於 09-9-18 22:37 |只看該作者
原帖由 nsxbobo 於 09-9-18 22:23 發表

打個比喻,如果呢個風打得成,
佢既破壞力有幾勁??
以前有冇國家打過咁勁既颱風??
睇下佢去邊,去台灣or菲律賓一定重創,日本就好d,但因佢少打風(上年一個無風到過....)但都會有一定既破壞力,因為就算唔吹散d屋(佢地唔係高樓大廈,好易散嫁咋d屋特別係日本果d有防震功能果d,日本唔屬多風帶,所以無預會比強台吹襲)都好可能會水浸,好似台灣咁,就算係我地香港,都極少有呢個吸數既風吹到黎,對上果個4級風,黑格比,佢打唔正香港都有一定程度既破壞
而彩雲持續風速曾經去到220km/h,係一個好有破壞力既風速,如果香港受到呢個風速吹襲,包所有樓既窗都會爆曬

[ 本帖最後由 susi1024169 於 09-9-18 22:38 編輯 ]


水晶宮

積分: 55644


34#
發表於 09-9-18 22:40 |只看該作者
有一次睇國家地理頻道假設香港有超過十號風球的超級巨風的情形
好得人驚
少奶奶的身份,丫頭的命...


禁止訪問

積分: 1886


35#
發表於 09-9-18 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


36#
發表於 09-9-18 22:46 |只看該作者
原帖由 54heima 於 09-9-18 22:40 發表
有一次睇國家地理頻道假設香港有超過十號風球的超級巨風的情形
好得人驚
YUP~真係可以好傷嫁,唔好以為香港好穩陣,香港最危既天災就係颱風,地少又人多,無得走,又沿海wo,黎個勁野吹埋黎,夾雜風暴潮,就會好似海"笑"咁卷曬d人落海....咁就玩完喇~ 等d人仲成日走去尖咀感受......真係唔識死......


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


37#
發表於 09-9-18 22:49 |只看該作者
原帖由 rats 於 09-9-18 22:45 發表
十號風球-no la! 8 for 9am to 3pm is enough :)
又黎..... 你咁鐘意打風,不如搬去菲律賓住啦.....打到你唔想打....:;pppp:


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 09-9-18 23:10 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 18-9-2009 10:37 PM 發表
睇下佢去邊,去台灣or菲律賓一定重創,日本就好d,但因佢少打風(上年一個無風到過....)但都會有一定既破壞力,因為就算唔吹散d屋(佢地唔係高樓大廈,好易散嫁咋d屋特別係日本果d有防震功能果d,日本唔屬多風帶,所以無預會 ...

"黑格比"打唔正香港我都已經覺得恐怖!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


39#
發表於 09-9-18 23:14 |只看該作者
原帖由 nsxbobo 於 09-9-18 23:10 發表

"黑格比"打唔正香港我都已經覺得恐怖!


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


40#
發表於 09-9-18 23:16 |只看該作者
原帖由 rats 於 09-9-18 22:45 發表
十號風球-no la! 8 for 9am to 3pm is enough :)


你有無諗過一打風有d人會好慘? 唔好淨係諗住自己有得放假先得架.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo