影視娛樂

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   3


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


21#
發表於 09-9-29 11:37 |只看該作者
原帖由 wai001 於 09-9-28 22:31 發表
睇o左"極速緋聞"啦!!!
都真係幾好睇!!! 好好笑wor!!!


"極速緋聞"真係唔錯架, 係近期我既韓國電影至愛, 我喜歡溫情喜劇的, 講開原來咁多人鍾意"假如愛有天意"喎, 我同hb都好鍾意, 我hb仲好like孫藝珍添, 佢真係幾有氣質的

我而家追緊J2既貝多芬病毒, 愈睇愈有戲味呀, 可能又因為交響樂題材啦, 不過如果主角係靚仔靚女更完美啦


男爵府

積分: 9086


22#
發表於 09-9-29 13:49 |只看該作者
<賢內助女王> 幾好笑!


男爵府

積分: 8360


23#
發表於 09-9-29 15:31 |只看該作者
原帖由 MagDog 於 09-9-29 10:58 發表
oh..thanks..好似有個混血男兒男生..


混血兒? 直情係金髮藍眼既鬼仔


男爵府

積分: 8360


24#
發表於 09-9-29 15:41 |只看該作者
"那個傻瓜"都好睇 有線譯做 摘星情緣


禁止訪問

積分: 1124


25#
發表於 09-9-29 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


26#
發表於 09-9-29 21:22 |只看該作者
Thanks for your sharing!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


27#
發表於 09-9-30 22:33 |只看該作者
朴贊旭係"原罪犯"&"親切之金子"之導演,在韓國好出名架!!!主要係出名導演果d犯罪/劇情/暴力/血腥/懸疑片!!!

而"假如愛有天意"o既導演係郭在容,又係在韓國好出名架!!!主要係出名導演果d感人愛情片!!!

[ 本帖最後由 wai001 於 09-9-30 22:41 編輯 ]
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


28#
發表於 09-9-30 22:38 |只看該作者
郭在容除了導演《假如愛有天意》,仲有導演《我的野蠻女友》&《我的機器人女友》依好幾部戲架!!!
原帖由 wai001 於 09-9-30 22:33 發表
朴贊旭係"原罪犯"&"親切之金子"之導演,在韓國好出名架!!!主要係出名導演果d犯罪/劇情/暴力/懸疑片!!!

而"假如愛有天意"o既導演係郭在容,又係在韓國好出名架!!!主要係出名導演果d感人愛情片!!! ...

[ 本帖最後由 wai001 於 09-9-30 22:41 編輯 ]
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


29#
發表於 09-9-30 22:43 |只看該作者
我都真係好鍾意睇郭大導演o既戲架!!!
原帖由 wai001 於 09-9-30 22:38 發表
郭在容除了導演《假如愛有天意》,仲有導演《我的野蠻女友》&《我的機器人女友》依好幾部戲架!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


30#
發表於 09-10-1 15:55 |只看該作者
睇番o左韓流怪嚇!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


31#
發表於 09-10-6 20:48 |只看該作者
睇番o左一套叫夏娃的誘惑!!!係分幾個part架wor!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 1908

好媽媽勳章


32#
發表於 09-10-7 15:47 |只看該作者
city hall 真係好睇, 值得推薦, 故事結構幾好, 男主角唔係十分靚仔, 但會不期然被佢演繹嘅人物角式吸引. 正!!!!


珍珠宮

積分: 34040


33#
發表於 09-10-9 20:49 |只看該作者
近排仲有冇咩韓片比較好睇呢???
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


禁止訪問

積分: 613


34#
發表於 09-10-11 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


35#
發表於 09-10-14 22:24 |只看該作者
我都好鍾意睇韓劇, 煲都左好多套

推介劇:
我係金三珣
我人生的最後緋聞
對不起我愛你
咖啡王子一號店

另外有其他劇係曾經煲過的:
H.I.T.刑警
春日
巴里島的故事
該隱與亞伯
食客
一枝梅
狗與狼的時間
伊甸之東
真的真的喜歡你

葡萄園裡的小伙兒
浪漫滿屋
大長今
三個爸爸一個媽媽
大話妹
天國的階梯
達子的春天
謝謝
on air
花樣男子
你來自那顆星
狐狸小姐你想點

電影唔係好多

醜女大翻身
霜花店
電影就是電影


別墅

積分: 609


36#
發表於 09-10-16 00:26 |只看該作者
強烈推介
大話妹&茶煲呀四~


珍珠宮

積分: 34040


37#
發表於 09-10-16 22:29 |只看該作者
醜女大翻身我都未睇,都想睇番wor!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


38#
發表於 09-10-17 16:59 |只看該作者
醜女大翻身剛剛睇番,覺得都ok,好睇wor!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


39#
發表於 09-10-17 17:35 |只看該作者
醜女大翻身套戲內o既男主角朱振模好有型又靚仔!!!佢咪即係霜花店套戲內o既做皇帝果個角色果位!!!

原帖由 wai001 於 09-10-17 16:59 發表
醜女大翻身剛剛睇番,覺得都ok,好睇wor!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


40#
發表於 09-10-18 11:33 |只看該作者
補睇番快樂到死,睇o左一半,睇到...釣魚....!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo