自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


21#
發表於 09-9-24 09:18 |只看該作者
書簿津貼發放制度真係有問題...攞綜援ge...放暑假時已經一筆過比晒d書簿費雜費...跟本唔洗憂要攞一筆錢出嚟買書...而冇攞綜援而又申請書津ge家庭...要自己先攞筆錢出嚟應付開學...你話有番兩三個細路ge...都幾惨...我fd要第二年2月先發放比佢...超慘唔該政府檢討吓個制度lamouth:


原帖由 phoebe128 於 09-9-23 13:48 發表
綜援學童月底獲千元津貼
(明報)2009年9月23日 星期三 12:15

社署
將於九月底向合資格的綜援
學生發放一筆過一千元津貼,用以應付教育相關的開支。
在二○○九孆@○學年符合資格領取綜援計劃下「與就學有關的定額津貼 ...


別墅

積分: 786


22#
發表於 09-9-24 10:14 |只看該作者
原帖由 fanny_lau 於 09-9-24 09:06 發表
政府呢一千蚊,唔係綜援户都可以有,只需申請書薄津貼,經入息審查後,合支格就會有一千蚊~~

有邊個有細路既綜援戶係冇申請書津???邊個綜援戶會入息超標??邊個綜援戶會唔合格??...咁咪姐係俾硬囉


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


23#
發表於 09-9-24 10:21 |只看該作者
又講得有道理喎

原帖由 Miss-M 於 09-9-24 10:14 發表

有邊個有細路既綜援戶係冇申請書津???邊個綜援戶會入息超標??邊個綜援戶會唔合格??...咁咪姐係俾硬囉


別墅

積分: 606


24#
發表於 09-9-24 15:53 |只看該作者
幾好呀,, 唔通想個個香港人窮咩


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


25#
發表於 09-9-24 16:18 |只看該作者
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他時間秘撈
3)等小朋友知道DA&MA唔係冇生產力...有D FACE
4)正苦都叫有D生產力...唔使請咁多人...咩OA/CA...做埋D下LAN 野
5)緩和社會既不滿情緒


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 09-9-24 16:20 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...


正苦試過啦, 報紙都有講, 話班大哥投訴曬一陣見暈.....


珍珠宮

積分: 34240

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 09-9-24 16:25 |只看該作者
原帖由 graceyung 於 09-9-23 14:07 發表

絶對同意, 千其唔好學佢地父母咁做蛀米大蟲


男爵府

積分: 5137


28#
發表於 09-9-24 16:42 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...

絶對同意既講法..


複式洋房

積分: 190


29#
發表於 09-9-24 16:52 |只看該作者
我一家3口月入13000都俾社署話係中產
咩津貼都冇資格
人地拎綜援不知剩埋剩埋幾多錢!


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 09-9-24 16:56 |只看該作者
原帖由 namnamB46 於 09-9-24 16:52 發表
我一家3口月入13000都俾社署話係中產
咩津貼都冇資格
人地拎綜援不知剩埋剩埋幾多錢!


生多兩個啦, 咁合資格架啦


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 09-9-24 16:58 |只看該作者

又多1000蚊洗, 呀, 唔係, 我一家9口, 加埋隻狗, 都起碼收返4, 5000啦
咁我又可以去買我早前睇中左既ly袋啦, 重可以約班姐妹過大海梳乎下喎, 呵呵呵呵呵

(以上對白純粹虛構,如有雷同, 實屬巧合)


複式洋房

積分: 190


32#
發表於 09-9-24 17:04 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 09-9-24 16:56 發表


生多兩個啦, 咁合資格架啦

如果一心想拎 都會o既
不過永遠係自己辛苦賺番黎o既錢洗得開心d


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 09-9-24 22:53 |只看該作者
原帖由 twl40c 於 09-9-24 08:56 發表
很希望社署能清楚列出綜緩人士除了每月定時「支薪」外,還有可享有甚麼津貼,例如:配眼鏡、醫療、參加活動等,好讓我們的同情心不致白花,而電台主持及社工也可住口,並將精力用於真正有需要幫助的人士. ...


agree. "電台主持及社工也可住口,並將精力用於真正有需要幫助的人士."


伯爵府

積分: 18980


34#
發表於 09-9-24 23:18 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...

agree .


複式洋房

積分: 286

好媽媽勳章


35#
發表於 09-9-25 01:28 |只看該作者
絕對同意!我都唔明佢哋有咩"教育支出"! 學費.書簿唔駛錢,去社區中心.小童群益會學嘢又唔駛錢,計吓計吓,慳埋慳埋,其實佢哋先係中產呀!:tongue:
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo