自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 09-9-24 23:11 |只看該作者
原帖由 RainyDay 於 09-9-24 01:08 發表


同情你, 比我都鬼死咁唔開心...所以話有時做女人唔好表現得咁能幹, dc6睇見個老婆咩都搞得掂通常就咩都唔理, 我姐夫就係咁, 居然可以個仔一餐奶都未幫手喂過.....有無搞錯...做老婆表演得小女人d dc6 會睇見你須要 ...


同意, 不過唔好過火, 為佢添番添亂. 而家咁時勢, 佢番工都好辛苦o袈啦


伯爵府

積分: 18980


22#
發表於 09-9-24 23:15 |只看該作者
男人都係咁粗心大意,


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 09-9-24 23:21 |只看該作者
好多男人都係咁架!面子要緊!約左朋友就唔得失得!情願得失家人!


翡翠宮

積分: 76426

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 09-9-24 23:50 |只看該作者
男人真係唔同女人架!
不過我成日都講,你試吓啲小朋友係由男人十月懷胎生吖!睇吓邊個緊張啲!!


公爵府

積分: 27141


25#
發表於 09-9-25 00:54 |只看該作者
原帖由 QQ2BB 於 09-9-24 00:16 發表
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓 ...
我對o左我老公6年佢都係咁架bor!不過尋晚好搞笑,老公話應承o左人出去,點知...
呀仔:成日去街去街,去啦你去啦!
老公:係咪真係比爸B去架?
呀仔:緊係唔想你去啦!
老公:去一陣好快返,1點左右就返好唔好?(當時都11點多仲要答bus出去tst成9個字)
我:你10次有9次都無口次,你唔講好過講,你講o左又做唔到只會令我hurt多次
老公:(發悔氣)你2個都唔想我去咁我咪唔去lo
咁多年黎都未試過,以前佢知我唔高興反而會玩到天光,因為好過係home對住我wor!
原來呀仔大過天,


禁止訪問

積分: 1700


26#
發表於 09-9-25 01:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo