自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12082


21#
發表於 09-9-24 18:58 |只看該作者
我都唔係瘦人都勁多妏娠紋..好肉酸呀..:-(
原帖由 FunnyBean 於 09-9-24 18:09 發表
我唔係瘦既人都有妊娠紋....仲要臨尾先爆出黎, 又粗又深色!


男爵府

積分: 5538

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 09-9-24 19:01 |只看該作者
我都係瘦人...所以都超級花


男爵府

積分: 8694


23#
發表於 09-9-24 19:06 |只看該作者
生完一條都沒有, 亦沒有搽妏娠紋CREAM, 我媽媽都是一樣, 所以相信是遺傳有關!P.S.我和媽都是永瘦人


別墅

積分: 752


24#
發表於 09-9-24 19:57 |只看該作者
我都相信係遺傳, 我呀媽嗰邊個個都有, 我生第一胎時搏命搽好多防紋膏結果都有好多; 但我99 嗰邊成族人以前嘅年代乜都無搽, 佢地個個生完兩件都無紋, 所以我相信係同遺傳有關!


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 09-9-24 20:53 |只看該作者
我又係個肚大得好快,d紋1爆不可收拾 同埋我又好瘦,生完7個月有多,d紋已經變淡晒,銀白色,不過個肚既膚色都仲係比較深色
感激遇上你~


男爵府

積分: 8459


26#
發表於 09-9-24 20:58 |只看該作者
其實就算你當初有搽肚紋膏, 幫助都唔會大.... 要有就會有, 冇就冇.... 同遺傳有關
YES


子爵府

積分: 11703


27#
發表於 09-9-24 21:27 |只看該作者
我個肚都好樣衰


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 09-9-24 21:31 |只看該作者
原帖由 adaplng 於 09-9-24 09:24 發表
由於懷孕時沒有塗防妊娠紋的東西,現在滿肚都是妊娠紋,我bb現在已經7個月了。請問各媽咪,知唔知道怎樣有效方法去妊娠紋?


我由2個月開始日日搽mustella 防妊娠紋 cream, 到8個幾月, 咪又係成肚都係:;pppp: 醫生講得啱, 有就有, 搽左都冇用, 只係個肚潤d。


男爵府

積分: 6908

畀面勳章


29#
發表於 09-9-24 22:37 |只看該作者
我都係瘦人,個肚花晒mouth:


子爵府

積分: 13058

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 09-9-24 22:58 |只看該作者
我媽咪冇, 但我我就好勁, 唔知會唔會我媽咪生我時好候生呢, 所以就冇紋

不過我老公都唔介意, 算啦


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 09-9-24 23:02 |只看該作者
原帖由 mosibaby 於 24/9/2009 10:56 發表
會唔會係你個肚大得好快? 又或者好痕你成日r? 因為我都聽過醫生話有一半機會係遺傳的! 如果你mami冇, 你好大機會都冇, 不過如果係短期內個肚大得好快就好易有喇~ ...


我諗我係咁la
頭7個幾月我都唔係好覺
之後後期比老公谷我食野至爆ja
如果唔係之前一條都無ka.


伯爵府

積分: 17420

畀面勳章


32#
發表於 09-9-24 23:07 |只看該作者
原帖由 babymuimui 於 09-9-24 10:58 PM 發表
我媽咪冇, 但我我就好勁, 唔知會唔會我媽咪生我時好候生呢, 所以就冇紋

不過我老公都唔介意, 算啦


唔關後生事啦,我生果陣得19歲...都花碌碌
:(


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 09-9-25 00:01 |只看該作者
我媽咪都有,生左3個,我覺得唔係話好勁,但唔小, 但我就一條都冇


男爵府

積分: 6877

好媽媽勳章


34#
發表於 09-9-25 00:10 |只看該作者
嗚...我仲橙啦!有紋不突止,仲要個肚仲係鬆泡泡呀(巢皮個隻)! 阿囡歲半喇! 我仲有冇得救啊?


大宅

積分: 1475


35#
發表於 09-9-25 00:22 |只看該作者
其實我覺得係有方法去架,
冇理由個個明星生完都冇架嘛,
既然係遺傳, 咁實有d明星有架啦,
咁佢地又用咩去肚紋呢?

其實真係好想去晒d肚紋,
只要有效, 貴都值得囉,
只係驚錢攞左出黎, 但又冇效啫.


公爵府

積分: 27141


36#
發表於 09-9-25 00:24 |只看該作者
我生完照鏡果時真係hurt到 ,可是我個仔都快5歲啦!由唔開心變到慢慢接受o左啦!要數的話我身上都唔知有幾多條紋呀!


公爵府

積分: 27141


37#
發表於 09-9-25 00:27 |只看該作者
原帖由 nana832 於 09-9-25 00:22 發表
其實我覺得係有方法去架,
冇理由個個明星生完都冇架嘛,
既然係遺傳, 咁實有d明星有架啦,
咁佢地又用咩去肚紋呢?

其實真係好想去晒d肚紋,
只要有效, 貴都值得囉,
只係驚錢攞左出黎, 但又冇效啫. ...
明星有錢點同,d纖體公司都話有機做架!如果要成千銀一次,至小要做1x~2x次,你會唔會去做呀?
呢d咪叫做同人唔同命lo,正如有d人食極都唔肥一樣,有d生極都係一條紋都無,而我生一個已經n咁多條紋,生埋呀女仲小腿大脾都爆埋紋


大宅

積分: 2598

醒目開學勳章


38#
發表於 09-9-25 01:35 |只看該作者
原帖由 nana832 於 09-9-25 00:22 發表
其實我覺得係有方法去架,
冇理由個個明星生完都冇架嘛,
既然係遺傳, 咁實有d明星有架啦,
咁佢地又用咩去肚紋呢?

其實真係好想去晒d肚紋,
只要有效, 貴都值得囉,
只係驚錢攞左出黎, 但又冇效啫. ...


我都係覺得有方法架,不過就無諗d明星,我媽咪生好多個一條都無,我第一個就 反而我想知生左都無紋嘅媽媽係食d咩??我媽咪就在我大肚時鬧過我,叫我唔好做產前運動,如果唔係個肚好易會裂(有紋),但我當時無聽佢講,因為怕唔做就會好難生


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 09-9-25 01:41 |只看該作者
我估都唔係個個明星無, 我唔記得邊個, 生完之後賣既廣告係無露肚架. 又或者好多似 kelly 咁早少少開刀囉, 因為多數都係最後一個月出得勁, 如果係少少果 d, 拍下粉/用電腦都抹到. 阿姐影廣告都可以又瘦, 面又一條雛紋都無

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo