在職全職

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   0


男爵府

積分: 5424


21#
發表於 05-2-16 17:04 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

下星期lunch好冇,好耐冇見bowiema & sunshine ma 啦.... 當開年飯啦 :mrgreen:
盧貓貓


男爵府

積分: 5424


22#
發表於 05-2-16 17:06 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1j
都好喎,可否pm我個媽咪係做邊間公司嫁...[quote]
Jamesmama 寫道:
mm,

My investment very well. Just buy and get profit. If you are really interest. May we lunch on next week with one of Admirately mami, who can let you know the details.[quote]
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


23#
發表於 05-2-16 17:06 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

Yes Madom, Let me call them. Where you want to?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


24#
發表於 05-2-16 17:18 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

Check PM la.

[quote]
loumaomao 寫道:
1j
都好喎,可否pm我個媽咪係做邊間公司嫁...[quote]

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


25#
發表於 05-2-16 17:20 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

I prefer somewhere closeby the Tram station because my boss will be in town next week. Can't have long hour lunch.

YOUR TURN - PM
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


26#
發表於 05-2-16 17:25 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

How about "Wo Man"?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


27#
發表於 05-2-16 17:41 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Would it be very full? If they all can have early lunch, probably 碗屋 better than 和民, unless we can get the table in advance.
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


28#
發表於 05-2-16 19:22 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

I think so bshirley can eary lunch, but she still on holiday bor~

Any other suggestion?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


別墅

積分: 658


29#
發表於 05-2-16 21:22 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Jamesmama & mm

no problem to have early lunch la.........but not Monday...

My new job is located in Central - The American Club as a Banquet Sales Manager who in charge of Central & Tai Tam Club.

There are several candidates interviewed in Jan and I have no idea my boss has made the decision or not.... Let me check check on Monday.

bshirley



Jamesmama 寫道:
mm,

I think so bshirley can eary lunch, but she still on holiday bor~

Any other suggestion?


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


30#
發表於 05-2-17 09:40 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

[size=large]Good Morning!!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12708


31#
發表於 05-2-17 10:04 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good Morning......

bshirley,
My boss is also a member of A Club....


男爵府

積分: 5424


32#
發表於 05-2-17 10:24 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Good morning everybody...

盧貓貓


男爵府

積分: 5424


33#
發表於 05-2-17 10:25 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1J
Do you mean three of us to have early lunch? Or with Admiralty mame? Or with Central Mame as 開年飯?
Jamesmama 寫道:
mm,

I think so bshirley can eary lunch, but she still on holiday bor~

Any other suggestion?
盧貓貓


別墅

積分: 658


34#
發表於 05-2-17 10:30 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

Bowiema

Oh....really....so let me know if you or your boss need anythings in the future......

bshirley


Bowiema 寫道:
Good Morning......

bshirley,
My boss is also a member of A Club....


子爵府

積分: 12708


35#
發表於 05-2-17 10:38 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

bshirley,

OK...thanks ar....


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


36#
發表於 05-2-17 10:41 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

I don't have idea. What you want and what I am want law.
loumaomao 寫道:
1J
Do you mean three of us to have early lunch? Or with Admiralty mame? Or with Central Mame as 開年飯?[quote]
Jamesmama 寫道:
mm,

I think so bshirley can eary lunch, but she still on holiday bor~

Any other suggestion?
[/quote]
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


37#
發表於 05-2-17 10:48 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1J
I don't have any preference too. You are the boss of this topic... you make decision lar... Or see whoever can join, then we make the decision. If nobody wants to join, then we have early lunch with BShirley. If Bshirley is not available, then only you and me law.... Fair enough? :-P
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


38#
發表於 05-2-17 10:56 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

How about next Thu early lunch. I know bshirley will work and off on afternoon. If you are available and I will call her to confirm. :wink:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5424


39#
發表於 05-2-17 11:27 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

1J
24/2, ok for me.... thanks :lol:
盧貓貓


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


40#
發表於 05-2-17 11:33 |只看該作者

Re: 中環區上班一族 2005' - (Part II)

mm,

I just called bshirley and no problem too. Where do you want to go? Ah Lai Kwok or Japanese food?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo