論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


21#
發表於 09-11-2 15:21 |只看該作者
我就怕麻煩 費時有手尾跟 而且佢同我湊b 怕佢有咩對個b唔好 我又覺得 暫時3580都叫ok if佢地d人工真係好高我都prefer 我唔做 la
原帖由 leopak 於 09-10-30 16:34 發表
3成印傭月薪不足法定要求
(明報)2009年10月30日 星期五 16:00
一項調查指出,本港近3成印尼 傭工,被中介公司剝削,月薪不足法定要求。

該項調查在去年11月,訪問了本港約1300名印傭 ,近3成傭工被中介公司剝削,月薪不 ...


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 09-11-2 15:25 |只看該作者
咁agency fee貴關勞工處事架咩
我睇個topic以為係僱主"刻扣"工資添
如果係中介費貴, 佢可以唔黎又或者自己有本事咪自己揾門路黎揾僱主囉
而唔係人地幫佢揾左工黎到先呻貴架喎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo