跳至

首頁
12

尾頁
   0


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 05-3-4 23:10 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb:

你咁講我真係唔敢上來O架~~~

等我揀好相先SEND俾你啦... 多謝晒, 麻煩晒!!
            


侯爵府

積分: 21021


22#
發表於 05-3-4 23:52 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

我已經send了給你~ 謝謝!


禁止訪問

積分: 625


23#
發表於 05-3-5 11:36 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2858


24#
發表於 05-3-5 11:43 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

唉......
今次又冇我份囉!


大宅

積分: 1725


25#
發表於 05-3-5 11:44 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

唉! 我又遲左tim, 希望下次自己有機會啦!


大宅

積分: 4407


26#
發表於 05-3-5 12:01 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

我又遲左喇....too bad

可唔可以加埋我呢...thanks


別墅

積分: 653


27#
發表於 05-3-5 13:39 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

YOYOBB..

唔好意思...我開唔到規則呀..
另外bb相 send去邊可唔可以pm比我知呀?
.你咁幫助我地....又點會催你呢^^"..
唔該哂你就真
發明千千萬,起點是一問。禽獸不如人,過在不會問。智者問得巧,愚者問得笨。人力勝天工,只在每事問。


別墅

積分: 653


28#
發表於 05-3-6 13:58 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

睇左規則..原來我唔合資格呢 :-(

只開放予0410媽咪會既媽咪

放返個位比你地既0410媽咪會喇
發明千千萬,起點是一問。禽獸不如人,過在不會問。智者問得巧,愚者問得笨。人力勝天工,只在每事問。


大宅

積分: 1725


29#
發表於 05-3-6 14:47 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

咁我可唔可以補上呀, 待覆!

Emily_bb

^Melody^ 寫道:
睇左規則..原來我唔合資格呢 :-(

只開放予0410媽咪會既媽咪

放返個位比你地既0410媽咪會喇


子爵府

積分: 10537


30#
發表於 05-3-7 11:20 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖


^Melody^:
原來妳唔係0410媽咪會架? 真係唔好意思添^^

Emilybb:
好呀! 咁妳補上啦!! 請看看“代製規則”裡既e-mail address, e-mail相比我啦!

住家甜品&shirleyshek:
真係唔好意思添!! 下次再開放預埋妳地呀^^ 等我完成埋今次開放代製既功課, 下次再來代製啦!!


大宅

積分: 4450


31#
發表於 05-3-7 11:40 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

我遲左la, 可唔可以補上, 待覆 :cry: :cry: :cry:


子爵府

積分: 10537


32#
發表於 05-3-7 11:52 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖


歌利亞:
真係唔好意思呀!! 因為Emily_bb係補上^Melody^架; 因為我之前寫好規則, 如果再補上會比報唔到名既媽咪好唔公平架! 咁樣啦… 我完成呢次代製, 一定會再開放下次既代製架! 最多下次名額加多小小啦^^


大宅

積分: 4450


33#
發表於 05-3-7 12:34 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

好ar, 唔該晒


大宅

積分: 4407


34#
發表於 05-3-7 14:22 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

OK...Thanks...
如果你下次代製的話...你預埋我個名...因為我怕我又MISS 左....唔該晒 ^0^


大宅

積分: 1725


35#
發表於 05-3-7 15:16 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

唔該哂, 我會盡快間好相再 send email 比你.

yoyobb 寫道:

Emilybb:
好呀! 咁妳補上啦!! 請看看“代製規則”裡既e-mail address, e-mail相比我啦!


大宅

積分: 2167


36#
發表於 05-3-7 16:43 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

點解我每次發現呢d好野既時候, 都巳經"日落西山",
唉!!! 唯有等第三次啦(希望會有)


大宅

積分: 3535

好媽媽勳章


37#
發表於 05-3-7 17:38 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

巳send相給你, 請check email!

Thanks!
CandyPo


大宅

積分: 1725


38#
發表於 05-3-8 14:53 |只看該作者

Re: 代製第二波~寶寶草裙舞圖

yoyobb,

我已經 send 左相去你個 email address 啦. pls. check and thanks.



yoyobb 寫道:

Emilybb:
好呀! 咁妳補上啦!! 請看看“代製規則”裡既e-mail address, e-mail相比我啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo