跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


大宅

積分: 3883

畀面勳章


21#
發表於 09-11-23 23:42 |只看該作者
原帖由 mikewing 於 09-11-22 19:44 發表
綜合大家reply~

我地一致決定: 主題 - 大食會

時間
20/12 (暫有12票)
26/12 (暫有7票)
27/12 (暫有5票)
決定邊日好?? 黃昏攪OK MA?

地點
(1) clubhouse
Karinkcc - 幫手問下樓下clubhouse
我樓下clubhouse20/12 ...



我都想join呀,不過如果confirm 12/20,係幾多点呀??



大宅

積分: 3883

畀面勳章


22#
發表於 09-11-23 23:48 |只看該作者
原帖由 mikewing 於 09-11-22 19:44 發表
綜合大家reply~

我地一致決定: 主題 - 大食會

時間
20/12 (暫有12票)
26/12 (暫有7票)
27/12 (暫有5票)
決定邊日好?? 黃昏攪OK MA?

地點
(1) clubhouse
Karinkcc - 幫手問下樓下clubhouse
我樓下clubhouse20/12 ...



大宅

積分: 1420


23#
發表於 09-11-24 12:36 |只看該作者
雪ma, 好唔好中午搞啊,

時間
12月20號


My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/yoyo_yuet/


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 09-11-24 16:11 |只看該作者
咁不如confirm 20/12 攪喇~
不過而家無地方可以攪ya~
一係問我去過幾間mk 樓上d cafe~ 睇下包場幾$ ...
大約預幾多人? 30個夠唔夠?


原帖由 悅媽媽 於 09-11-24 12:36 發表
雪ma, 好唔好中午搞啊,

時間
12月20號


大宅

積分: 1420


25#
發表於 09-11-24 17:59 |只看該作者

回覆 24# mikewing 的文章

你講30個b定家庭啊???
我估30個b差唔多, 平時我地d playgp都差唔多15個b la,


My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/yoyo_yuet/


大宅

積分: 1489


26#
發表於 09-11-24 18:37 |只看該作者
咁多位媽媽,我都有興趣join你地個party呀。我都覺得12/20好d。

我都有時間可以help to arrange ar ^.^


大宅

積分: 1025


27#
發表於 09-11-24 23:08 |只看該作者
各位媽媽, 我都有興趣同BB參加你地既聚會. 12月20 同 26號都OK.

我都樂意幫手, 不過平時公司上唔到BK, email會方便好多


民房

積分: 18


28#
發表於 09-11-24 23:12 |只看該作者

回覆 20# mikewing 的文章

我間clubhouse都full la :(


大宅

積分: 4255


29#
發表於 09-11-25 09:01 |只看該作者
我想join呀!
20/12我ok呀!


大宅

積分: 1012


30#
發表於 09-11-25 09:16 |只看該作者
原帖由 mikewing 於 09-11-24 16:11 發表
咁不如confirm 20/12 攪喇~
不過而家無地方可以攪ya~
一係問我去過幾間mk 樓上d cafe~ 睇下包場幾$ ...
大約預幾多人? 30個夠唔夠?




雪ma我會所可以, 你看看呀要唔要訂燒烤? 如在我會所6號就要訂位, 謝謝!


大宅

積分: 1526

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 09-11-25 13:20 |只看該作者
好呀好呀, 雋雋媽果到有室外有室外!! 唔知表哥仔會唔會一齊黎玩呢? HAHA~~

原帖由 hoho80 於 2009-11-25 09:16 發表


雪ma我會所可以, 你看看呀要唔要訂燒烤? 如在我會所6號就要訂位, 謝謝!



別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 09-11-25 14:29 |只看該作者
好呀好呀... 唔該晒chung ma >3<
有得bbq ... 正呀~


原帖由 hoho80 於 09-11-25 09:16 發表


雪ma我會所可以, 你看看呀要唔要訂燒烤? 如在我會所6號就要訂位, 謝謝!


大宅

積分: 1019

好媽媽勳章


33#
發表於 09-11-25 14:51 |只看該作者
預埋我丫...我可以幫手買BBQ FOOD


大宅

積分: 1405


34#
發表於 09-11-25 17:38 |只看該作者
我都想參加呀,點報名架??


別墅

積分: 949


35#
發表於 09-11-26 00:32 |只看該作者
I want to join too..

地點安排 -
(1) clubhouse : 大食會

日期時間:
19/12 OR 20/12

交換禮物 同 X'mas dress code for Babies


民房

積分: 78


36#
發表於 09-11-26 14:14 |只看該作者
I want join too.
原帖由 csky 於 09-11-26 00:32 發表
I want to join too..

地點安排 -
(1) clubhouse : 大食會

日期時間:
19/12 OR 20/12

交換禮物 同 X'mas dress code for Babies


大宅

積分: 4355


37#
發表於 09-11-26 14:29 |只看該作者
我都想join呀,20/12 & 27/12 ok。


大宅

積分: 1364


38#
發表於 09-11-26 14:59 |只看該作者
你估聖誕我地有無bb已經識自己行!?


大宅

積分: 1420


39#
發表於 09-11-26 17:55 |只看該作者

回覆 34# rainwing916 的文章

haha, storn媽你唔係個個月都有join開我地ga咩,


My Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/yoyo_yuet/


大宅

積分: 1405


40#
發表於 09-11-26 19:36 |只看該作者

回覆 1# 悅媽媽 的文章

係呀,不過係咪都報定名先丫嘛

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo