我仔唔乖架..咪又係乜都叫好耐先去做囉...不過佢一做緊,就點要做完先可以做第二d野...有時都要又打又鬧咁去迫佢..到左firday我多數會唔理佢..由佢自己side時間..side到冇得玩冇得休息..做完功課就要溫習食飯溫沖涼瞓覺..等佢知,自己做野慢...辛苦既係佢自己囉
有時mon to thur..如果鬧完都重係咁hea..我都唔會理佢...鬧左唔聽咪由佢自己辛苦囉...冇得玩,冇得休息..重要遲瞓覺...第二朝起身又辛苦...
等佢知..點做先大家都舒服..不過佢都係一日日架咋..一個星期總有2日發作..曳到死的