在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1312


21#
發表於 09-12-5 01:07 |只看該作者
我返住工時放囝囝去托兒所..放工接返佢...
之後一腳踢...無人幫...有時都幾攰呀!


大宅

積分: 1210


22#
發表於 09-12-5 01:12 |只看該作者
你仔仔都好乖喎。
我囡囡好鬼嗲,其實真好睇佢心情,如果佢好mood都會自己做功課,但係會做好奈,做做下又睇其它野,例如未做完又會睇下之後敎咩,或者之前個啲,叫佢做晒先睇佢又唔肯。無佢符。所以我通常都會睇住佢做,make sure佢半個鐘內完成,但遇著多中文生字要寫,會話累唔肯做。用奬勵都唔掂。

5点半放學,6點半食完茶点做完功課,跟住玩到7点食晚飯, 8点沖涼,9 点食生果,9点半叫佢人房,10点訓,但呢輪叫佢入房叫好奈都唔肯入,最後梗硬抱佢入房,喊晒口,攪到成10点半先訓,有時11点。有時我去左街,個新人就會攪亂晒D 時間表,一放學比晚飯佢食,7.30点反屋企仲未做晒功課,就算英文都唔敎佢做。激C。叫佢早歺比OATMEAL囡囡食,佢比完OATMEAL又再比粥,攪到佢食好多野,跟住LUNCH又食好少。


原帖由 月希 於 09-12-2 09:07 發表


我仔由幼稚園開始就係返全日架啦..所以係佢返左學之後,我好鬼得閒..有時我重會約朋友去飲下茶添.
點train仔仔自己做功課丫 都冇特別train架...係慢慢放手要佢自己做囉...同比d獎勵佢咁囉...不過其實話就 ...


大宅

積分: 1210


23#
發表於 09-12-5 01:22 |只看該作者
你地老公會唔會幫手做家務湊仔?



我老公講明我唔要工人佢都唔會幫手。我唔請工人佢又話扣起$3580,我覺得好唔抵,我做埋工人個份做到嘔,佢又唔幫手又唔比錢 。但我真係好唔中意用工人。


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 09-12-5 10:53 |只看該作者
原帖由 tanganastasia 於 09-12-5 01:12 發表
你仔仔都好乖喎。
我囡囡好鬼嗲,其實真好睇佢心情,如果佢好mood都會自己做功課,但係會做好奈,做做下又睇其它野,例如未做完又會睇下之後敎咩,或者之前個啲,叫佢做晒先睇佢又唔肯。無佢符。所以我通常都會睇住佢做,mak ...


我仔唔乖架..咪又係乜都叫好耐先去做囉...不過佢一做緊,就點要做完先可以做第二d野...有時都要又打又鬧咁去迫佢..到左firday我多數會唔理佢..由佢自己side時間..side到冇得玩冇得休息..做完功課就要溫習食飯溫沖涼瞓覺..等佢知,自己做野慢...辛苦既係佢自己囉
有時mon to thur..如果鬧完都重係咁hea..我都唔會理佢...鬧左唔聽咪由佢自己辛苦囉...冇得玩,冇得休息..重要遲瞓覺...第二朝起身又辛苦...
等佢知..點做先大家都舒服..不過佢都係一日日架咋..一個星期總有2日發作..曳到死的


大宅

積分: 2700


25#
發表於 09-12-6 18:34 |只看該作者
Hello, 我阿囡8個幾月大, 係頭3個月99幫手揍, 之後都係自己一腳踼; so far我覺得都ok, 主力搞掂阿b先, 家務嘅嘢都係做到就做, 間屋都超messy ga, 我又係唔係好like多咗一個人响屋企, 得一個小朋友其實自己可以manage到; 不過如果再生多個就可能要請工人啦~~


大宅

積分: 1210


26#
發表於 09-12-7 01:17 |只看該作者
仲未有人答我喎!


原帖由 tanganastasia 於 09-12-5 01:22 發表
你地老公會唔會幫手做家務湊仔?



我老公講明我唔要工人佢都唔會幫手。我唔請工人佢又話扣起$3580,我覺得好唔抵,我做埋工人個份做到嘔,佢又唔幫手又唔比錢 。但我真係好唔中意用工人。 ...


別墅

積分: 754

好媽媽勳章


27#
發表於 09-12-7 05:03 |只看該作者
我答你啦, 我老公係唔會幫手做家務, 但係會幫我湊住嗰两個囡. 其實佢返工都好辛苦ga, 體諒下佢啦.


原帖由 tanganastasia 於 09-12-7 01:17 發表
仲未有人答我喎!



侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 09-12-7 09:50 |只看該作者
原帖由 tanganastasia 於 09-12-5 01:22 發表
你地老公會唔會幫手做家務湊仔?

我老公講明我唔要工人佢都唔會幫手。我唔請工人佢又話扣起$3580,我覺得好唔抵,我做埋工人個份做到嘔,佢又唔幫手又唔比錢 。但我真係好唔中意用工人。 ...

我老公有幫手做家務and 湊仔呀~
因為一直以來都係我自己湊,冇人幫,
佢放工and 放假時都會幫吓我手,家務當然只係抹吓地,
洗吓碗咁,但我已經覺得好好...

不過,我都有請鐘點,一星期一次大洗,
因為實在抽唔到時間可以大洗廁所and 廚房。


男爵府

積分: 6636


29#
發表於 09-12-7 10:35 |只看該作者
我有2個仔 n1 k2,我既時間係每朝8點幾上晒校車返學就每日必做既清潔屋企(掃地拖下、消毒下廁所、抹下塵、晾衫
),上網睇電視,12點幾細仔放學返黎自己沖涼(當然要同佢再沖),依個時候我會炒送食飯,沖完涼仔就自己食飯,同佢睇下書玩下玩具,仔就訓覺訓醒搭車買送,5點接哥哥放學一齊公園玩,6點返屋企沖涼,晚餐老公就付責煮同洗,夜晚就負責同哥哥溫習睇功課(學校做晒功課)玩下玩具.9點3一定上床訓覺.之後又係我既時間


別墅

積分: 974


30#
發表於 09-12-7 12:47 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-12-7 09:50 發表

我老公有幫手做家務and 湊仔呀~
因為一直以來都係我自己湊,冇人幫,
佢放工and 放假時都會幫吓我手,家務當然只係抹吓地,
洗吓碗咁,但我已經覺得好好...

不過,我都有請鐘點,一星期一次大洗,
因為實在抽唔到時間可以 ...


你老公真系好啊,幫手做家務,我老公只會系我煮晚飯同沖涼時先幫手湊住BB。日頭就乜都自己一腳路踢!當然距返工系辛苦,但我地湊BB &做家務就唔比距地輕鬆囉!最弊個C6仲以為我一日到黑好得閒寫意,距仲話距都情願系屋企湊BB唔返工啊!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 09-12-8 10:35 |只看該作者
原帖由 LAM-mama 於 09-12-7 12:47 發表
你老公真系好啊,幫手做家務,我老公只會系我煮晚飯同沖涼時先幫手湊住BB。日頭就乜都自己一腳路踢!當然距返工系辛苦,但我地湊BB &做家務就唔比距地輕鬆囉!最弊個C6仲以為我一日到黑好得閒寫意,距仲話距都情願系屋企湊BB唔 ...

咁你安排一日,佢放假時,叫佢湊個b一日,
你就同朋友去吓街,shopping咁,
等佢知道,全日湊住bb,睇吓會有幾輕鬆,都未計做家務喎!!

我之前都係咁做,所以老公好明白全日湊仔有幾辛苦..
困身不在話下,仲要連睇個電視、食個安落飯都好難!!!
所以,佢好落意幫我手!!!


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


32#
發表於 09-12-8 12:39 |只看該作者
睇一個真係濕濕碎, 仲要係4歲咁大個. 放心, 一定無問題!

我大仔都係4歲, 自己識照顧自己, 刷牙洗面, 換衣服, 自己做功課, 自己食飯, 自己去厠所, 基本上我只係同佢沖涼, 抺下pat pat. 及每晚會有時間同佢傾計祈禱, 講下故事.

細仔2歲, 就要多D照顧, 但依家都train佢自己洗面刷牙, 著衣服.

我之前請過工人, 但係全部都唔掂, 所以到細仔1歲多D就無請, 自己湊2個. 依家2個都返全日, weekdays就係我既私人時間. 我仲要拿私人時間黎做freelance. 最近無端端有左, 真煩, 私人時間又再次離開我. 但我仲覺得係唔使請工人, 因為工人幫唔到湊仔, 只係搞搞震, 仲俾多D煩惱我. 我諗住到最細果個B出世, 請半年或一年工人, 之後就一人湊3個. 到時叫大仔幫手做野... 依家train緊佢洗碗/涼衣服, 接衣服, 小學時會教佢煮飯.

無工人仲好, 我D仔有多D自力更新既機會. 將來我D仔唔怕搵唔到老婆, 因為佢會識煮野食追女仔.


別墅

積分: 974


33#
發表於 09-12-8 12:40 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-12-8 10:35 發表

咁你安排一日,佢放假時,叫佢湊個b一日,
你就同朋友去吓街,shopping咁,
等佢知道,全日湊住bb,睇吓會有幾輕鬆,都未計做家務喎!!

我之前都係咁做,所以老公好明白全日湊仔有幾辛苦..
困身不在話下,仲要連睇個電視、食 ...


系啊,我晚晚想食餐安樂茶飯都唔得,狼吞虎嚥
我系埋身喂人奶架,點行得開比距湊吖!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 09-12-8 14:58 |只看該作者
原帖由 LAM-mama 於 09-12-8 12:40 發表
系啊,我晚晚想食餐安樂茶飯都唔得,狼吞虎嚥
我系埋身喂人奶架,點行得開比距湊吖!

原來你係餵人奶....唔怪得咁辛苦啦..
不過,都係辛苦頭一年兩年啫..
過o左就會好好多o架o剌~
加油啊~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 09-12-8 15:15 |只看該作者
原帖由 SEricsson 於 09-12-8 12:39 發表
睇一個真係濕濕碎, 仲要係4歲咁大個. 放心, 一定無問題!

我大仔都係4歲, 自己識照顧自己, 刷牙洗面, 換衣服, 自己做功課, 自己食飯, 自己去厠所, 基本上我只係同佢沖涼, 抺下pat pat. 及每晚會有時間同佢傾計祈禱 ...

你好叻呀~
可以train 到佢地自理能力咁好..


大宅

積分: 2561


36#
發表於 09-12-9 13:36 |只看該作者
我自己湊兩件~
亞女4歲~
亞仔得10個月大~
都有自己私人時間既~
咪就係佢地訓晏攪果陣囉~~~
亞女番學我就會做下家務~~
個仔係網床自己玩玩具~~
間唔中同佢傾兩句~或者同佢玩下~
佢就唔會點理你~~~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 09-12-9 15:26 |只看該作者
原帖由 loveyammie 於 09-12-9 13:36 發表
我自己湊兩件~
亞女4歲~
亞仔得10個月大~
都有自己私人時間既~
咪就係佢地訓晏攪果陣囉~~~
亞女番學我就會做下家務~~
個仔係網床自己玩玩具~~
間唔中同佢傾兩句~或者同佢玩下~
佢就唔會點理你~~~~ ...

你個細仔咁好o既...肯自己一個o係網床玩..
我個大仔細個時,c都唔肯入去玩o架..
一放落去,冇5分鐘,就喊到收唔到聲!!!><


大宅

積分: 2833

好媽媽勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 09-12-9 16:55 |只看該作者
原帖由 LAM-mama 於 09-12-8 12:40 發表


系啊,我晚晚想食餐安樂茶飯都唔得,狼吞虎嚥
我系埋身喂人奶架,點行得開比距湊吖!


我老公都有幫手架.........亞女到已家都仲係老公同佢沖涼.我都係仲餵緊人奶(小女10個月),我都係去邊都要帶埋個女,佢好痴身架有時真係連想行開去個廁所都唔得.不過我都有時會放比我父母或者我家姐幫我睇1-2個鐘自己出去鬆下...
我都有試過放低個女比老公睇幾個鐘....等佢知下我平時湊女唔係佢諗到咁得閒.


你希望別人怎樣待你,你也要怎樣待人(太7:12)


男爵府

積分: 6171

大廚勳章


39#
發表於 09-12-10 13:39 |只看該作者
其實每個父母都要train up自己既仔女, 等佢地將來可以獨立. 我會俾佢地去外國讀書, 到時要自己照顧自己, 若佢地細時唔教佢地, 到大左, 佢地學會好辛苦.

我不能保證佢一生都有工人用, 就唯有保證佢能獨立, 成人.

原帖由 ChristieMing 於 09-12-8 15:15 發表

你好叻呀~
可以train 到佢地自理能力咁好..


大宅

積分: 1210


40#
發表於 09-12-10 23:21 |只看該作者
LAM-mama,

我真係同你同病相連,但你算好,你做家務老公肯幫下湊bb,我老公都唔會,佢返屋企同囡囡玩一連(3分鐘)跟住就走入房上網睇電視,

佢成日叫我請工人,因為佢唔想幫手,但我同佢講請工人仲唔得閒,做野成日唔上心,要我拾手尾,好似湊多過女,我老公成日以為有工人我會好得閒,直至依家呢個真係好唔掂,連佢都唔like,佢終於同意唔請工人,我亦都同佢約法三章唔會再叫佢幫手,以前會因為佢唔幫手成日同佢嘈,依家我唸通左,唔會再奢望佢幫手,反正我已習慣自己湊囡囡,而且囡囡已經4,無以前咁痴身。

原帖由 LAM-mama 於 09-12-7 12:47 發表


你老公真系好啊,幫手做家務,我老公只會系我煮晚飯同沖涼時先幫手湊住BB。日頭就乜都自己一腳路踢!當然距返工系辛苦,但我地湊BB &做家務就唔比距地輕鬆囉!最弊個C6仲以為我一日到黑好得閒寫意,距仲話距都情願系屋企湊BB唔 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo