跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 107


21#
發表於 09-12-14 09:21 |只看該作者
我阿女唔肯用學習杯~
嗚嗚~俾佢用鴨咀又唔飲...
用飲管就淨係...咬咬咬~
咩都唔識 ><


禁止訪問

積分: 4262

2018復活節勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 09-12-14 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3805

環保接龍勳章 畀面勳章


23#
發表於 09-12-14 23:41 |只看該作者
原帖由 TangMumMum 於 09-12-14 09:21 發表
我阿女唔肯用學習杯~
嗚嗚~俾佢用鴨咀又唔飲...
用飲管就淨係...咬咬咬~
咩都唔識 >

之前我個仔都係咁,我就收番晒果杯,有一次佢見我飲紙包菊花茶,佢又想飲,咁我諗住比佢試吓睇下佢識唔識啜,點知試咗二次就吸到,但開始時,佢只係識吸,唔識吞,有時都會瀆親.跟住我喺屋企又攞番杯出嚟,咁佢先識用咋!你可以試吓!


男爵府

積分: 7422


24#
發表於 09-12-15 22:44 |只看該作者
原帖由 TangMumMum 於 09-12-14 09:21 發表
我阿女唔肯用學習杯~
嗚嗚~俾佢用鴨咀又唔飲...
用飲管就淨係...咬咬咬~
咩都唔識 >


嗰日去上BB訓練三部曲,話試吓俾BB飲益力多,幾乎所有BB試一兩次就會識。不過佢都話益力多太甜,唔可以俾太多。


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


25#
發表於 09-12-15 22:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 107


26#
發表於 09-12-16 09:45 |只看該作者
原帖由 a9602066 於 09-12-14 23:41 發表

之前我個仔都係咁,我就收番晒果杯,有一次佢見我飲紙包菊花茶,佢又想飲,咁我諗住比佢試吓睇下佢識唔識啜,點知試咗二次就吸到,但開始時,佢只係識吸,唔識吞,有時都會瀆親.跟住我喺屋企又攞番杯出嚟,咁佢先識用咋!你可 ...


檸檬茶同菊花茶都試過~但...都係唔得~
等我呢個week試下益力多先 ~haha ^^
Thank you 晒呀 !!


男爵府

積分: 6656


27#
發表於 09-12-16 10:42 |只看該作者
6個半月時已識,可能見我哋成日用個有飲筒嘅水壺飲水,好有興趣,第一次飲到水時佢自己都都嚇佐一跳,噴哂啲水出嚟
依家佢自己攞水壺飲水,但奶樽就唔肯自己攞起飲奶,都係懶人一個。


大宅

積分: 3506


28#
發表於 09-12-16 12:59 |只看該作者
我亞囝早兩個月就識啜唔識吞. 點知現在就重衰, 比個杯佢佢拿來玩, 試都唔試... >.<
我都試過比檸檬茶佢, 佢見到個盒好開心..因為有得"練"..呵呵!


複式洋房

積分: 301


29#
發表於 09-12-17 00:57 |只看該作者
我阿b都唔識啜....淨係識咬!! >.<




原帖由 燴番薯 於 09-12-16 12:59 發表
我亞囝早兩個月就識啜唔識吞. 點知現在就重衰, 比個杯佢佢拿來玩, 試都唔試... >.<
我都試過比檸檬茶佢, 佢見到個盒好開心..因為有得"練"..呵呵!


男爵府

積分: 8864


30#
發表於 09-12-20 01:23 |只看該作者
原帖由 sakesakee 於 09-12-13 23:59 發表
我阿囡7-8個月都識喇..
但係1歲返健康院時, 姑娘反而叫我唔好再比佢用飲管杯喎, 話應該學用鴨咀杯喇..
我就奇怪, 乜唔係鴨咀杯係step 2咩, 飲管杯係step 3嘛, 做咩學返轉頭 ...

same here! 我個仔8個月用STEP 3 吸管, 佢好快識用 (不過都係BUR 水出來)...但健康院姑娘叫我地用鴨咀呀, 因為要佢自己用手反轉少少個杯來飲水, 佢話呢個STEP 係難過就咁吸水飲呀....


別墅

積分: 691

畀面勳章


31#
發表於 09-12-21 05:06 |只看該作者
反轉少少個杯 係咪=要bb學識坐係度舉高支奶黎飲咁既意思阿??


大宅

積分: 1440


32#
發表於 10-1-2 18:37 |只看該作者
我阿b 8個月就識la..
初初我都係比檸檬茶, 益力多比佢用飲管飲, 當然唔好比咁多la,當比佢pratice 下用飲管


大宅

積分: 1235


33#
發表於 10-1-6 09:32 |只看該作者
...我個b係奶咀b,三四個月就識得用飲管了....
首先,我俾個奶咀佢啜,啜啜下就拿走奶咀,俾支飲管佢,佢就啜第一啖水了,不過...俗到咳...
雖然咳左一陣,不過阿b覺得幾好玩,所以又會再啜過,後來得閒就加少少橙汁,或者少少湯,或者少少菜汁,阿b覺得好新鮮好好玩,就會好鐘意用飲管。
佢都會有時唔記得左啜呢個動作,又要搵奶咀出來「重拾記憶」。
希望幫到你。


禁止訪問

積分: 95


34#
發表於 10-1-7 00:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1054


35#
發表於 10-1-12 12:13 |只看該作者
hihi~~

我亞仔1yr 個時買左隻Combi飲管杯比佢~~
佢自己就識點飲啦... 不過飲得急又會續親... 2-3啖之後又會玩下水...搞到成衫濕晒~~

不過可能係combi 隻飲管比較幼, 而且軟身...所以亞仔夠氣啜.

之前比過我們大人飲野個d 飲管, 亞仔都飲唔到... 所以combi 個隻飲管真係好d 架~~ 不過有d 貴 ~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo