自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


21#
發表於 09-12-16 11:05 |只看該作者
我都15....16.....
打唔打好呢?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


22#
發表於 09-12-16 11:17 |只看該作者
原帖由 riko-uk 於 09-12-15 20:37 發表
我仔上星期打左,SO FAR無不良反應,(已打左剛七天!)我仔有哮喘,所以佢係HIGH RISK個類。我住個個國家(我唔係HK)如果係HIGH RISK個啲係會優先打(HIGH RISK指長期病如哮喘,糖尿病,大肚等!)我相信打左有副作用嘅人係有,而哩啲副作用通 ...
而家個問題係打左之後既副作用唔係一定即刻出現,你只係打左7日,副作用可以係打左之後既幾年後先出現,隻藥咁新,佢有咩副作用到而家都無人可以肯定,唯一肯定既就係而家打左既人=白老鼠~


別墅

積分: 636


23#
發表於 09-12-16 11:40 |只看該作者
你唔好混淆季節性流感疫苗和新的豬流感疫苗,据我所知,新的豬流感疫苗係下星期(二十一號)先開始有得打。

http://www.chp.gov.hk/tc/content/116/19510.html

原帖由 riko-uk 於 09-12-15 20:37 發表
我仔上星期打左,SO FAR無不良反應,(已打左剛七天!)我仔有哮喘,所以佢係HIGH RISK個類。我住個個國家(我唔係HK)如果係HIGH RISK個啲係會優先打(HIGH RISK指長期病如哮喘,糖尿病,大肚等!)我相信打左有副作用嘅人係有,而哩啲副作用通 ...

[ 本帖最後由 hellokitty377 於 09-12-16 11:44 編輯 ]


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 09-12-16 11:46 |只看該作者
原帖由 runrun 於 09-12-16 10:51 發表
今日新聞:
本 港 正 聯 絡 法 國 藥 廠 了 解 疫 苗 回 收 問 題
2009-12-16 HKT 10:01美 國 疾 控 中 心 回 收 80 萬 劑 人 類 豬 流 感 疫 苗 , 由 法 國 賽 諾 菲 巴 斯 德 藥 廠 製 造 。 本 港 訂 購 的 人 類 ...


香港正苦有幾何會回收野吖....


大宅

積分: 2525


25#
發表於 09-12-16 12:07 |只看該作者
朋友個囡醫學院讀緊,都話唔想打。

早年試過俾小朋友打流感針,之後病左好耐,身體差左好耐,之後幾年至加下無再打過,身體慢慢好轉。

朋友個老公一直身體好好,無病無痛,因為有免費針流感打,所以打左,之後病左幾個月。

我地全家都唔會打。

不過打唔打係個人自由。


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


26#
發表於 09-12-16 13:08 |只看該作者
原帖由 hellokitty377 於 09-12-16 11:40 發表
你唔好混淆季節性流感疫苗和新的豬流感疫苗,据我所知,新的豬流感疫苗係下星期(二十一號)先開始有得打。

http://www.chp.gov.hk/tc/content/116/19510.html

...
我住個個國家(我唔係HK)<<<佢唔係住住係hk


大宅

積分: 3604


27#
發表於 09-12-16 18:33 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-12-16 03:17 發表
而家個問題係打左之後既副作用唔係一定即刻出現,你只係打左7日,副作用可以係打左之後既幾年後先出現,隻藥咁新,佢有咩副作用到而家都無人可以肯定,唯一肯定既就係而家打左既人=白老鼠~ ...


其實大家有無留意SWINE FLU VACCINE有兩隻嘅哩?? 一隻叫 PANDEMRIX,另外隻叫CELVAPAN 咁你成日講個隻係邊隻哩?? 定係兩隻都一樣咁可怕哩??
其實大家有唔同意見,大家討論吓啫。希望大家用詞禮貌啲,無人可以好肯定任何野㗎,就算世衛都唔會。所以請不要話全世界打左SWINE FLU預防針嘅人係白老鼠。唔該,多謝!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo