夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3024


21#
發表於 05-3-17 23:34 |只看該作者

Re: 好老公.....

好老公 = 好爸爸 + 好情人 = 恐龍

比較不正常而靈裡較感貧窮的人, 比起正常而靈裡不感貧窮的人, 成長的更多......


大宅

積分: 3881


22#
發表於 05-3-19 16:41 |只看該作者

Re: 好老公.....

我都有個好老公,除左錫我同阿囡,重對我屋企人好孝順,重要照顧埋我個冇鬼用o既細老!所以我阿媽同阿爸都成日鬧我咁鬼惡對佢!我同屋企o既關係咁好,都由佢一手做成架!


大宅

積分: 2529


23#
發表於 05-3-19 20:19 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公同yanTI都好似,不過佢就鍾意玩PS2.
佢都係"沒有不良愛好,不煙不酒不賭不嫖。我開心時樂意同我分享,我唔開心時會逗我笑番,我生氣時樂意充當出氣包.他的開心同唔開心都樂意跟我分享"
另外,佢好重視我,錫我重錫過自己,有左BB之後對我重好!


公爵府

積分: 27141


24#
發表於 05-3-19 21:11 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公自從我差唔多生開始鐘意賭馬(e前佢成日話佢亞媽賭,而家自己就咁)佢話係因為無錢剩想博下,但佢又賭得唔係大我咪由佢lo~佢食煙飲酒架!一有人約佢,佢就實出到半夜先返,個個fd輪住生日佢都幾忙架!不過都唔會怪佢,唔通要佢日日乖乖咁放工返屋企咩!
而我好鐘意shopping,但佢就唔鐘意,不過我地好恩愛,我知佢好錫我對我好好,而我覺得佢e上個d唔係缺點,整體上我覺得自己好幸福,有個好好好好............好的老公 :mrgreen:


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


25#
發表於 05-3-20 00:20 |只看該作者

Re: 好老公.....

我老公以前唔食煙...後尾又食番...雖然我以前唔鍾意...但係而家都慣囉...而且佢又唔酒唔賭又唔出街浦...咁咪又得佢囉...雖然佢有陣時有工唔返...但係佢有陣時都有上進...而且佢對我同對個仔都好好...我病左佢照顧我...煲粥比我食...我唔識煮飯...佢煮埋比我食...我唔想收衫接衫熨衫...佢幫我...我唔想洗碗...佢又幫我洗...我返工...佢接我放工...又同我洗衫...呢個老公可以係邊到搵呀...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 4323


26#
發表於 05-3-20 00:31 |只看該作者

Re: 好老公.....

onono1022,
@"@ 你個老公, 真是幾好, 拍得住我老公. 不過我身體唔好, 食煙 = 慢性自殺, 所以, 老公唔會食的.


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


27#
發表於 05-3-20 00:40 |只看該作者

Re: 好老公.....

christylai:其實我都唔係好聞得煙味...因為我氣管比較窄...有陣時聞到會好難抖氣...佢唔會係我面前食...係屋企...佢都係係窗口位食...唔會比我聞到...而且我屋企人都唔鍾意聞煙味...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 4323


28#
發表於 05-3-20 00:42 |只看該作者

Re: 好老公.....

onon1022,
@v@" 咁你老公都幾貼心, 很照顧你的感受呀. 嘻嘻!


大宅

積分: 1200


29#
發表於 05-3-25 22:02 |只看該作者

Re: 好老公.....

我覺得好難有標準,因為當愛一個人嘅時候,佢講乜或者做乜妳都覺得好...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo