在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 247


21#
發表於 10-1-8 14:15 |只看該作者
我之前係做地產架...其實做地產都唔係咁差...最緊要你條數...講真...大時大節都冇咩人會睇樓...d人都要返屋企食飯..如果睇得...基本上單生意10拿9穩...冇人約睇樓既..咪同老細傾下..可唔可以早d走lor...人地知你有家室..而你又做得野既..人地都唔會為難你..仲有做地產好睇個心..你係唸住搵錢既...你自然會有能力去做...但如果過得1日得1日..咁d錢都唔會搵你啦..


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


22#
發表於 10-1-8 15:30 |只看該作者
係, 如果有心做的話, 係會想辦法的,
如果只想過一日得一日的話, 就會做文職啦!

原帖由 yingying0315 於 10-1-8 14:15 發表
我之前係做地產架...其實做地產都唔係咁差...最緊要你條數...講真...大時大節都冇咩人會睇樓...d人都要返屋企食飯..如果睇得...基本上單生意10拿9穩...冇人約睇樓既..咪同老細傾下..可唔可以早d走lor...人地知你有家 ...


男爵府

積分: 6727


23#
發表於 10-1-8 17:30 |只看該作者
我老公係做地產, 不過係街鋪唔係樓, 呢年佢好生意, 試過一次出十幾萬, 但可以話你聽佢再早1-2年生意差到比唔到錢返來屋企, 我自己頂哂全家開支成1-2年, 窮到我CC下, 佢做左十年以上所以佢話唔識做第二種工作唔會轉工, 仲有佢好小時間照顧到屋企, 阿仔見唔到我只見到佢會喊架, 好多時佢係街度等客或業主搶單會半夜2-3點先返架, 早幾年老公D朋友叫佢帶佢入行, 好多都做左1-2年頂唔住冇生意走, 做呢行要放時間落去, 唔係話想試下就得, 你幾多歲, 成熟D既人會較容易成功, 唔好諗住口材好就得, 大把炒家醒過你多多聲, 淨係你咁純潔咁問人做唔做到巳經唔了解呢行, 我老公D同事個個轉數快到, 呢行D人好古惑, 搶客搶生意同事大把, 腦筋轉慢D你都好難生存, 你個人做乜都好有信心同主見同好肯定就可以試下, 唔係就唔好SIDE時間, 做返文職算數


複式洋房

積分: 195


24#
發表於 10-1-13 21:33 |只看該作者
吾好意思, 你地好呀!我都想問關於做地產既問題, 考地產牌係吾係一定要中五畢業嫁, 係邊到有得可以考牌呀!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo