美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5425


21#
發表於 05-3-24 01:41 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

冇顏色架~ so 唔可以當粉底用~

[/quote]

請問查左上塊臉到,有冇顏色架,如果有,咪可以當粉底用ok or not [/quote]
[img align=left]http://jsebeauty.com/sophia/owen11.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 1580


22#
發表於 05-3-24 11:38 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42836


23#
發表於 05-3-24 21:00 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

mabelymy

買兩支會送兩支旅行裝!係邊到買呢?


男爵府

積分: 5425


24#
發表於 05-3-24 21:11 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

tsuen wan citi store

xp 寫道:
mabelymy

買兩支會送兩支旅行裝!係邊到買呢?

[img align=left]http://jsebeauty.com/sophia/owen11.jpg[/img]


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


25#
發表於 05-3-24 22:03 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

我用咗 Sofina Rise UV cut milk已經2年, 真係好好,聽日都去荃灣citi store入貨先


珍珠宮

積分: 42836


26#
發表於 05-3-24 23:19 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

請問荃灣 citi store 係邊到呢?
38歲啱唔啱用Sofina Rise UV cut milk呢?因為我見到個盒寫住25才!


男爵府

積分: 5425


27#
發表於 05-3-25 01:01 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

荃灣千色店

"Rise" line is for 25 - 30+
"Vital Rich" line is for 40+

I think you better ask the sales for suggestion.
[quote]
xp 寫道:
請問荃灣 citi store 係邊到呢?
38歲
[img align=left]http://jsebeauty.com/sophia/owen11.jpg[/img]


大宅

積分: 3212


28#
發表於 05-3-25 01:07 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

我用開rmk(31度) & regene(45度)
兩隻都好爽身,唔笠,rmk滋潤d正d,不過價錢($210)貴過regene($1xx).


禁止訪問

積分: 2585


29#
發表於 05-3-25 07:16 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1580


30#
發表於 05-3-25 11:25 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1580


31#
發表於 05-3-27 16:35 |只看該作者

Re: 邊隻防曬好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo