跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 345


21#
發表於 10-1-15 12:40 |只看該作者
原帖由 avisedwin 於 10-1-14 22:11 發表
我今日陪家姐去見葉醫生,佢真係好nice,好pls去答你問題,不過就唔知佢接生的手勢點,因為我而家係搵陳帆,個friend2胎都係佢開刀,傷口好..!!有信心保證!!


佢係教授,手勢都應該無問題嘅.......我對佢有信心。
但人始終想揾吓其他人SUPPORT,所以問吓其他媽鎷嘅意見囉。


複式洋房

積分: 184


22#
發表於 10-1-17 00:12 |只看該作者
原帖由 littlepigsheep 於 10-1-13 13:49 發表

我預產期同你差2日, 都有可能喎... !


你會順產or開刀?


複式洋房

積分: 184


23#
發表於 10-1-17 00:17 |只看該作者
原帖由 avisedwin 於 10-1-13 13:56 發表
大家知唔知係仁安生,咁個走佬袋係點執..我見仁安個package都包咗啲用品...想早啲知,開始預備各樣物品呀...(其實係想lists out嚟,等自己睇下邊啲可以早啲買定...咁逐啲買好過一次過買咁lor....^^
今日我係18w1d ...


我07年生第一胎時佢提供左綱褲, 清洗器, 孕婦衛生巾... 等等, 所以我個人應為唔需要買得太多...


大宅

積分: 4745


24#
發表於 10-1-19 23:22 |只看該作者
我都係 07年生第一胎,
我只係帶左睡衣同拖鞋D私人野...,
其他咩都夠用


禁止訪問

積分: 455


25#
發表於 10-1-24 00:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 659


26#
發表於 10-1-25 15:06 |只看該作者
我都是看陳帆的. 今次是第二胎. 我上一胎去法國勁差, 吾知仁安收費是不是好貴和JOIN PACKAGE 好吾好 ?
我見JOIN PACKAGE 住足五日, 但上次我四日就出得院呢. 重有好多野我自己都有如束腹帶. 請給點意見呢.. THANKS.

原帖由 avisedwin 於 10-1-10 23:17 發表
我睇陳帆呀,佢好好人,每次去產檢佢都好please去答你的問題...!!!
另外,我有政府私家兩邊睇...唔好蝕底,香港人的福利ma,大家都係納稅人...
至於鴨咀夾,唔係次次都要..唔使驚...!!!^^

...


禁止訪問

積分: 455


27#
發表於 10-1-25 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 659


28#
發表於 10-1-26 14:36 |只看該作者
我未定日子, 但應會在六月中至六月尾生呢. 第一胎我都是找陳帆的, 我又吾覺她好NICE, 但我鍾意她講野好FIRM. 你是第一胎嗎 ? 你交了DEPOSIT 未呢 ? 醫生話下個月交都未LATE, 話六月份不是好多人生呢. 醫生話40,000, 我估吾得你計下呢. $19,000 (PACKAGE) + $15,000 (DOCTOR FEE) + $2,000 (BB DOCTOR FEE) + $5,000 (麻醉帥) 重無計其它ADDITIONAL 的費用, 我估最小都要$50,000 .

PACKAGE 有無得REFUND 都吾知, 不過我估我吾會JOIN, 因為好多野我都有,而且未必要住那麼多日, 重有仁安住DOUBLE ROOM 沒有EXTRA 的收費 (如雜費要加10%).


原帖由 avisedwin 於 10-1-25 22:53 發表


你都係陳帆呀,佢真係幾好人架,咁你幾時預產期呀,到時大家近唔近時間生呢..??!!^^....我就6月15呀(不過未定幾多號開刀...
我問咗陳醫生,total計埋所有fee出院係幾$,佢話bb無咩特別同埋自己無咩突發嘢,埋單大約4萬幾 ...


禁止訪問

積分: 455


29#
發表於 10-1-27 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 659


30#
發表於 10-1-28 09:50 |只看該作者
留床位是不是指交deposit ? 如果是我重未...
陳醫生只做開刀的. 上次個wound 有一半好靚有一半發炎. 不過都ok. 等你2月看完醫生再話我知呢... thanks

原帖由 avisedwin 於 10-1-27 16:09 發表



我都未定日子..你第一胎係咪開刀架,咁個傷口聯得靚唔靚???咁呢胎呢??....我2月1號會再去佢度覆診,再問清楚詳情先,因為上次佢答我4萬幾的,而我最近睇過啲媽媽blog,都話4萬5樓下就落得樓....
而我會見埋陳醫生先去d ...


複式洋房

積分: 345


31#
發表於 10-1-29 00:16 |只看該作者
原帖由 Fionbrian 於 10-1-26 14:36 發表
我未定日子, 但應會在六月中至六月尾生呢. 第一胎我都是找陳帆的, 我又吾覺她好NICE, 但我鍾意她講野好FIRM. 你是第一胎嗎 ? 你交了DEPOSIT 未呢 ? 醫生話下個月交都未LATE, 話六月份不是好多人生呢. 醫生話40,000, ...


Hi Fionbrian,

我都去咗仁安交DEPOSIT喇。
我都諗JOIN唔JOIN PACKAGE好,問姑娘,佢地話如果唔JOIN就逐樣計,話JOIN PACKAGE好啲喎,以你地嘅經驗,JOIN好定唔JOIN好?

睇咗你嘅入院費計算,都好啱,唔該曬,心中有咗個約數大約要洗幾多錢


複式洋房

積分: 111


32#
發表於 10-1-30 18:54 |只看該作者
我都打算在仁安生, 第一胎, 睇霍詠儀醫生, 而家20week, 留了床位未交 deposit, 打算下星期照埋結構先交.

我想問如果去仁安交deposit, 係唔係可以安排參觀產房架?


複式洋房

積分: 345


33#
發表於 10-1-30 19:01 |只看該作者
原帖由 cathychia 於 10-1-30 18:54 發表
我都打算在仁安生, 第一胎, 睇霍詠儀醫生, 而家20week, 留了床位未交 deposit, 打算下星期照埋結構先交.

我想問如果去仁安交deposit, 係唔係可以安排參觀產房架? ...


係咩,乜交咗DEPOSIT可以去參觀產房嘅咩?


別墅

積分: 677


34#
發表於 10-2-2 20:45 |只看該作者
我都係打算係仁安生,咁其實要帶咩去呢?


禁止訪問

積分: 455


35#
發表於 10-2-4 13:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 345


36#
發表於 10-2-4 18:09 |只看該作者
原帖由 avisedwin 於 10-2-4 13:10 發表


如無意外,我呢兩個星期會去仁安交deposit,到時問下有無參觀產房服務..!!


好呀 你問完上黎分享吓.....唔該曬。


禁止訪問

積分: 455


37#
發表於 10-3-14 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 455


38#
發表於 10-3-17 15:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1871


39#
發表於 10-3-17 18:49 |只看該作者
嘩.. thanks ar.. 好詳細!!
原帖由 avisedwin 於 17/3/2010 15:12 發表
各位sis.我搵到仁安走佬lists,可參考呀..
仁安走佬袋
==========
(1 - 4) 必備
------------
(1) 入院安排信或產科入院信
(2) 孕婦及丈夫身份証明文件副本
(3) 足夠按金(可碌咭或易辦事)
(4) 驗血報告 (未能 ...


寶石宮

積分: 281776


40#
發表於 10-3-17 21:53 |只看該作者
thank you 呀, 好詳細~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo