心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2907


21#
發表於 05-3-27 01:52 |只看該作者

Re: 你的姑奶是怎樣的人?

大姑奶~未婚
都幾好吖!佢知我幫人化妝所以知道sogo ah 果D有折佢會通
知聲,買咗唔用嘅化妝品就俾我,佢有飲宴我亦唔介意特登喺屯門貢出柴灣幫佢化妝set頭!雖然未至於好close,好少通電但大家都以禮相待la!!!
只是有點點介意她較偏心另兩位兒甥!:-|

二姑奶~已婚,一子
只可說她個人品格相當好,很得人鍾意很易相處

很欣賞和感激她倆在我和奶奶關係最惡劣時没有落井下石加salt加醋!!!(因為次次奶奶數另一新抱不是時她倆只會說算la!講嚟做乜吖?...)


別墅

積分: 751


22#
發表於 05-3-27 01:54 |只看該作者

Re: 你的姑奶是怎樣的人?

caty1967:

妳姑拉的行為好似我大伯﹐以前阿大伯去親我奶奶屋企﹐會用手摸下抽油煙機有無油漬﹐睇下爐頭有無抹﹐最後會檢查廁所﹐奶奶好嬲﹗下旨唔比大伯再去她的家。 世上就係有咁多事的人。 妳面對姑拉尷尬無話題可以理解﹐受人恩惠覺得婑了一截﹐又會誠惶誠恐怕惹惱恩人招致家變。 我咁諗﹐妳姑拉鐘意妳才會幫﹐不要謙卑﹗管家婆性格係天生﹐妳介意咪自己辛苦囉﹐一對手湊幾個孩子﹐又要窗明几淨邊有可能﹐最多妳姑拉到訪前妳咪打掃下囉。


男爵府

積分: 5774


23#
發表於 05-3-27 20:57 |只看該作者

Re: 你的姑奶是怎樣的人?

caty1967,

忘記提一提你, 做姑奶即係家姐, 通常是有點霸氣, 我自己都係大家姐, 如果唔係, 細過時點搞得掂細佬妹?

所以你亦不要介意你姑奶的語氣, 開心見誠同佢相處, 佢一定好樂意幫你的。


民房

積分: 45


24#
發表於 05-3-28 13:40 |只看該作者

Re: 你的姑奶是怎樣的人?

你講得很好呀,那會日日都一塵不染呢?,我會醒目d了


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo