自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13279

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 10-1-26 13:01 |只看該作者
原帖由 Giant 於 10-1-26 10:31 發表
我一聽到個阿媽話:好似戴眼鏡咁, 跟妳一世~~~
當堂心都碎埋... 即係話, 阿仔冇彎轉, 呢世注定失敗


千奇唔好甘講,早前有個醫生,都有學障,他說老師屋企鼓勵好重要


男爵府

積分: 7158


22#
發表於 10-1-26 13:08 |只看該作者
原帖由 Giant 於 10-1-26 10:31 發表
我一聽到個阿媽話:好似戴眼鏡咁, 跟妳一世~~~
當堂心都碎埋... 即係話, 阿仔冇彎轉, 呢世注定失敗


me too


男爵府

積分: 7158


23#
發表於 10-1-26 13:41 |只看該作者
我都明白到呢班小朋友係要家長/老師既鼓勵, 作為家長要體諒個小朋友, 盡量幫佢, 不過人總會有軟弱時候......當我睇完鏗鏘集(看不見的障礙), 聽到個媽咪話學障係跟你一世, 就好似近視帶眼鏡, 呢世都唔會好番, 我當堂個心都碎埋!

昨日派左試卷, 我又開始擔心及唔開心......明明之前同佢溫到好熟好熟, 但考試成績依然唔理想, 佢既問題係如果出番同樣問題既卷, 佢會識答, 但如果稍為轉另一個角度去問同樣既問題, 佢已經唔識, 錯晒. 我睇到份卷好無奈......


別墅

積分: 747


24#
發表於 10-1-26 14:24 |只看該作者
我仔都係有學障, 做咗幾年治療, 但最終發覺最幫到小朋友既始終係父母。我哋除咗對小朋友既要求要合理(唔可以同一般小朋友作比較), 真係要好勤力, 好有耐力, 好包容, 仲要有好多好多好多......既愛。

各位bk媽咪努力啦!


珍珠宮

積分: 40714

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 10-1-26 14:46 |只看該作者
原帖由 loklok0104 於 10-1-26 13:41 發表
我都明白到呢班小朋友係要家長/老師既鼓勵, 作為家長要體諒個小朋友, 盡量幫佢, 不過人總會有軟弱時候......當我睇完鏗鏘集(看不見的障礙), 聽到個媽咪話學障係跟你一世, 就好似近視帶眼鏡, 呢世都唔會好番, 我當堂 ...


我女都係咁, 好多時同一問題會答, 轉一轉彎問就唔識答, 所以依家同佢溫書, 會用唔同方向問佢, 教佢睇題目, 理解題目, 起碼都會答到個 point, 但又有另外一個問題, 就係識答唔識寫個字, 咁我又教佢唔識寫果個字就寫個同音字, 等老師知道你識答, 最多扣錯字分. 其實教佢地係需要多方面嘗試, 始終會搵到一個比較適合 ge 方法黎幫佢地.


男爵府

積分: 9761


26#
發表於 10-1-26 14:57 |只看該作者
我近視咗10幾20年,今日都可以唔需要再戴(無做矯視),我信學障同其他有問題的仔,只要有家人支持, 都可以過正常人的生活.
:-D 我於七月四日在廣華醫院出世 :-D 4/7 = 3.27Kg 13/7 = 3.7Kg 4/8 = 4.2Kg 23/8 = 5Kg


男爵府

積分: 7188

好媽媽勳章 醒目開學勳章


27#
發表於 10-1-26 15:01 |只看該作者
係law, 同埋佢地大d自制力會好d架.....

原帖由 mercy_mama 於 10-1-26 14:57 發表
我近視咗10幾20年,今日都可以唔需要再戴(無做矯視),我信學障同其他有問題的仔,只要有家人支持, 都可以過正常人的生活.


男爵府

積分: 9761


28#
發表於 10-1-26 15:11 |只看該作者
我個仔現在都好好多,今次考試有d係全班第一,不過,佢好多生活的細節係令我 血.
不過, 我信佢一定得.
:-D 我於七月四日在廣華醫院出世 :-D 4/7 = 3.27Kg 13/7 = 3.7Kg 4/8 = 4.2Kg 23/8 = 5Kg


複式洋房

積分: 142


29#
發表於 10-1-26 17:00 |只看該作者
我在office上網睇, 好想喊, 又唔可以比同事見到, 一路死忍.
我知學障會跟小朋友一生一世, 無得醫. 家長只有從旁協助, 自己要降低要求,合理期望, 盡量建立小朋友自信心. 這一些都是我近幾個月來的心路歷程. 小朋友小一是我惡夢開始, 初時以為是幼稚園活動教學加上升私小功課比較深的原因所以不習慣, 閱讀理解/默書越來越差, 教極都唔識, 鬧又唔係,打又唔得, 自己好似個傻婆咁, 到下學期未去評估知道是學習障礙, 真是心情好downdown. 但起碼知道原因, 不是小朋友懶散, 自己做媽媽的點可以唔幫佢? 我立即安排轉較輕鬆的學校, 找有支援又可以接納的學校不容易, 總算順利插班小二, , 新學校程度比之前私校低一些, 派位又差一些, 但我要小朋友找回自信, 之前的要求通通洗去, 我從新為自己同小朋友定立目標. 現在算是開開心心上學, 老師給他鼓勵, 第一次給分配班長職務, 開心到成晚同我係咁講, 有時退一步海闊天空, 最緊要自己的心態改變.


男爵府

積分: 7158


30#
發表於 10-1-26 17:14 |只看該作者
原帖由 sohappy 於 10-1-26 17:00 發表
我在office上網睇, 好想喊, 又唔可以比同事見到, 一路死忍.
我知學障會跟小朋友一生一世, 無得醫. 家長只有從旁協助, 自己要降低要求,合理期望, 盡量建立小朋友自信心. 這一些都是我近幾個月來的心路歷程. 小朋友小 ...


真係心同感受.....過去年幾以離我真係心力交瘁, 但得來往往無回報, 用功, 勤力對於呢班小朋友未必得到應有既回報, 有時真係好灰!

我都有掙扎過, 究竟轉校, 搵一間程度低D, 對於小朋友是否最好既選擇, 到而家我都在掙扎當中.


複式洋房

積分: 142


31#
發表於 10-1-26 17:29 |只看該作者
同學笑佢默書低分, 考試差不多包尾, 學校程度高唔會等你, 點用力都好困難追上去, 無法唔轉.
你同小朋友側下先啦.

原帖由 loklok0104 於 10-1-26 17:14 發表


真係心同感受.....過去年幾以離我真係心力交瘁, 但得來往往無回報, 用功, 勤力對於呢班小朋友未必得到應有既回報, 有時真係好灰!

我都有掙扎過, 究竟轉校, 搵一間程度低D, 對於小朋友是否最好既選擇, 到而家我都 ...


別墅

積分: 747


32#
發表於 10-1-26 22:15 |只看該作者
我都有同小朋友頃過好多次, 佢堅持死都唔轉校, 話除咗唔想轉新環境, 更唔想冇咗班朋友仔, 最最最...唔想比人知道好冇面喎...
原來佢哋人仔細細都好要面家...

原帖由 sohappy 於 10-1-26 17:29 發表
同學笑佢默書低分, 考試差不多包尾, 學校程度高唔會等你, 點用力都好困難追上去, 無法唔轉.
你同小朋友側下先啦.


水晶宮

積分: 51912


33#
發表於 10-1-26 23:00 |只看該作者
原帖由 ernestchow 於 10-1-26 13:01 發表


千奇唔好甘講,早前有個醫生,都有學障,他說老師屋企鼓勵好重要


前美總小布殊都係學障人士黎架,所以有學障唔一定成唔到才既.


男爵府

積分: 7188

好媽媽勳章 醒目開學勳章


34#
發表於 10-1-27 09:51 |只看該作者
愛因斯坦都係架, 佢從小功課唔叻, 又唔鍾意同人地交往, 但佢睇倒人地睇唔倒的野....重有盧冠廷, 佢有作歌的天份, 佢有人地無的作歌靈感.....佢地都叻過好多普通人.....

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 10-1-26 23:00 發表


前美總小布殊都係學障人士黎架,所以有學障唔一定成唔到才既.


珍珠宮

積分: 35334

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


35#
發表於 10-1-27 10:01 |只看該作者
loklok0104
轉去一間程度低D, 小朋友應該會讀得開心D, 自信心都會強D, 唔好灰心, 繼續努力, 你是他們的最大支持者



原帖由 loklok0104 於 10-1-26 17:14 發表


真係心同感受.....過去年幾以離我真係心力交瘁, 但得來往往無回報, 用功, 勤力對於呢班小朋友未必得到應有既回報, 有時真係好灰!

我都有掙扎過, 究竟轉校, 搵一間程度低D, 對於小朋友是否最好既選擇, 到而家我都 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo