立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 38454
原帖由 wm720915 於 10-1-28 11:19 發表 我去5日呀...我仲未有小朋友呀... 希望今次去泰國bingo啦... 好想好想生bb呀...
原帖由 yinmelody 於 10-1-27 15:46 發表 e..你跟團買腰果餅丫..好好食架.
超級版主
積分: 92967
原帖由 wm720915 於 10-1-28 11:22 發表 好好食架?幾多錢呀?
原帖由 kikiboy 於 10-1-28 17:47 發表 唔好意思問吓第樣嘢, 小朋友去到海灘玩沙果套玩具去到泰國啱唔啱用呀? 有冇人帶去呀? 定係去到先買呀?
大宅
積分: 4348
原帖由 開心人 於 10-1-27 15:46 發表 我想問大家, 我新年去BKK, 住 kingpower 知不知道除了 在酒店吃早餐, 出面邊到吃早餐? 因酒店太貴.
原帖由 yinmelody 於 10-1-28 19:52 發表 你去邊呀?????bangkok有海灘架咩?????
禁止訪問
積分: 6412
別墅
積分: 857
原帖由 cowkingb 於 10-1-27 17:06 發表 換泰幣 啱啱問 hangseng, 對 255, hk$3,000 或以上有 hs a/c 免 handling fee. 唔知機場對幾多呢? 請問有無 mammy 先呀? 謝謝...
積分: 3183
原帖由 chiumh 於 10-1-29 13:50 發表 可以去盤谷銀行換,個rate好過機場同其他銀行.
原帖由 cowkingb 於 10-1-29 13:57 發表 邊凌有盤谷銀行呀? 我尋日上過其他 mammy 介紹既 superich, 真係比 hkia 同 hs '第好多'... 我住 four seasons, 好似附近 big c 有一間... 希望係啦...!
原帖由 kikiboy 於 10-1-29 15:24 發表 冇A/C收唔收手續費呀?
原帖由 chiumh 於 10-1-29 14:30 發表 盤谷銀行喺中環.
原帖由 kikiboy 於 10-1-29 12:38 發表 芭堤雅
原帖由 rickycsm 於 10-1-28 23:25 發表 腰果餅...一定要買粉紅色或者係粉藍色膠盒,通常跟團都會經tour guide買倒,如果係自由人就要去到pattaya先買倒,我d仔勁鍾意食,每次去親都買好多
積分: 945
男爵府
積分: 5770
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy