親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38454


21#
發表於 10-1-28 17:01 |只看該作者
原帖由 wm720915 於 10-1-28 11:19 發表




我去5日呀...我仲未有小朋友呀...
希望今次去泰國bingo啦...
好想好想生bb呀...


祝你如願以償, 下次帶埋bb去玩.
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


珍珠宮

積分: 38454


22#
發表於 10-1-28 17:04 |只看該作者
原帖由 yinmelody 於 10-1-27 15:46 發表
e..你跟團買腰果餅丫..好好食架.


腰果餅, 等我mark低先
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


珍珠宮

積分: 38454


23#
發表於 10-1-28 17:47 |只看該作者
唔好意思問吓第樣嘢, 小朋友去到海灘玩沙果套玩具去到泰國啱唔啱用呀? 有冇人帶去呀? 定係去到先買呀?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


超級版主

積分: 92967

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 10-1-28 19:51 |只看該作者
原帖由 wm720915 於 10-1-28 11:22 發表




好好食架?幾多錢呀?
好呀,..bk都好多mama想揾
鬆化同鹹鹹地.如果自己去bangkok係好燕難買到呢隻...雖然好多地方都有得賣...但絕對唔同味
我上次都係叫個朋友同我買3罐.收我100蚊
實際就唔知喎mouth:


超級版主

積分: 92967

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 10-1-28 19:52 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-1-28 17:47 發表
唔好意思問吓第樣嘢, 小朋友去到海灘玩沙果套玩具去到泰國啱唔啱用呀? 有冇人帶去呀? 定係去到先買呀?
你去邊呀?????bangkok有海灘架咩?????


大宅

積分: 4348


26#
發表於 10-1-28 23:25 |只看該作者
腰果餅...一定要買粉紅色或者係粉藍色膠盒,通常跟團都會經tour guide買倒,如果係自由人就要去到pattaya先買倒,我d仔勁鍾意食,每次去親都買好多


大宅

積分: 4348


27#
發表於 10-1-28 23:29 |只看該作者
原帖由 開心人 於 10-1-27 15:46 發表
我想問大家, 我新年去BKK, 住 kingpower 知不知道除了
在酒店吃早餐, 出面邊到吃早餐? 因酒店太貴.


You can take the "tuk tuk shuttle" provided by hotel to thebts station, there is a shopping mall near by, that shopping mall have donuts shop, foodcourt, many food you can choose.


珍珠宮

積分: 38454


28#
發表於 10-1-29 12:38 |只看該作者
原帖由 yinmelody 於 10-1-28 19:52 發表
你去邊呀?????bangkok有海灘架咩?????


芭堤雅
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


禁止訪問

積分: 6412


29#
發表於 10-1-29 13:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6412


30#
發表於 10-1-29 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 857

醒目開學勳章


31#
發表於 10-1-29 13:50 |只看該作者
原帖由 cowkingb 於 10-1-27 17:06 發表
換泰幣

啱啱問 hangseng, 對 255, hk$3,000 或以上有 hs a/c 免 handling fee. 唔知機場對幾多呢? 請問有無 mammy 先呀? 謝謝...


可以去盤谷銀行換,個rate好過機場同其他銀行.


大宅

積分: 3183


32#
發表於 10-1-29 13:57 |只看該作者
原帖由 chiumh 於 10-1-29 13:50 發表


可以去盤谷銀行換,個rate好過機場同其他銀行.


邊凌有盤谷銀行呀? 我尋日上過其他 mammy 介紹既 superich, 真係比 hkia 同 hs '第好多'... 我住 four seasons, 好似附近 big c 有一間... 希望係啦...!


別墅

積分: 857

醒目開學勳章


33#
發表於 10-1-29 14:30 |只看該作者
原帖由 cowkingb 於 10-1-29 13:57 發表


邊凌有盤谷銀行呀? 我尋日上過其他 mammy 介紹既 superich, 真係比 hkia 同 hs '第好多'... 我住 four seasons, 好似附近 big c 有一間... 希望係啦...!


盤谷銀行喺中環.


珍珠宮

積分: 38454


34#
發表於 10-1-29 15:24 |只看該作者
原帖由 chiumh 於 10-1-29 13:50 發表


可以去盤谷銀行換,個rate好過機場同其他銀行.


冇A/C收唔收手續費呀?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


別墅

積分: 857

醒目開學勳章


35#
發表於 10-1-29 16:04 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-1-29 15:24 發表


冇A/C收唔收手續費呀?


唔駛手續費


大宅

積分: 3183


36#
發表於 10-1-29 17:07 |只看該作者
原帖由 chiumh 於 10-1-29 14:30 發表


盤谷銀行喺中環.


Central... 對我來講好遠呀... 無時間過去....too bad!


超級版主

積分: 92967

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 10-1-29 19:16 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-1-29 12:38 發表


芭堤雅
我都r頭,.,,,bangkok點會有海灘
如果我屋企有沙灘用品,.我都帶d去...費時又買.到時又拎返香港...攪到屋企咁鬼多


超級版主

積分: 92967

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 10-1-29 19:17 |只看該作者
原帖由 rickycsm 於 10-1-28 23:25 發表
腰果餅...一定要買粉紅色或者係粉藍色膠盒,通常跟團都會經tour guide買倒,如果係自由人就要去到pattaya先買倒,我d仔勁鍾意食,每次去親都買好多
pattaya邊度呀?thx


別墅

積分: 945


39#
發表於 10-1-30 00:12 |只看該作者
原帖由 cowkingb 於 10-1-29 13:57 發表


邊凌有盤谷銀行呀? 我尋日上過其他 mammy 介紹既 superich, 真係比 hkia 同 hs '第好多'... 我住 four seasons, 好似附近 big c 有一間... 希望係啦...!

係油麻地都有一間盤谷銀行


男爵府

積分: 5770


40#
發表於 10-1-30 15:22 |只看該作者
原帖由 wm720915 於 10-1-28 11:19 發表




我去5日呀...我仲未有小朋友呀...
希望今次去泰國bingo啦...
好想好想生bb呀...

hihi~我1/2出發,同埋個2個月bb去還神~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo