原帖由 傻BB 於 10-2-3 14:56 發表
炒佢你又要side 錢side 時間
你對佢嚴d 就得喇
我有個方法好好嘅
就係要佢做完哂d 野先好瞓!!
佢地d 懶人以為今日求其做, 做得唔好就明天再做 ..
明天又係求其咁做 ...
咁就永遠可以求求其其, 唔需要做得好 ...
我 ...
原帖由 小黑咪 於 10-2-4 10:44 發表
我新黎既工人又係好懶,抹窗只抹入面, 抹上面唔抹下面, 黎左冇2星期就已經懶到出哂面,後來我打去agent投訴,agent同佢講完好左少少,後來我見佢完全都唔會自動做野,於是我見佢冇野做就直接吩咐佢做, 抹唔乾淨再叫佢抹過 ...