論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 805


21#
發表於 10-2-3 19:30 |只看該作者
同我舊年個工人完全一樣,唔肯做又唔肯學(但又收我人工)救命真係用唔落去,個半月就炒左。我知道佢後來去完澳門後輾轉比一家住油麻地的新僱主請左,但係半年左右又被炒了(現工人八卦返來的消息)。證明呢類人根本唔會珍惜工作機會,唔會學乖,留佢都係浪費時間同金錢。


寶石宮

積分: 262641

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


22#
發表於 10-2-3 20:33 |只看該作者

回覆 1# eatcookies 的文章

講真,有無人請過個工人係咁意叫"滿意"的呢?

請睇吓"用咗6日,卒之要炒"之thread

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2870167-3-1.html


大宅

積分: 3732


23#
發表於 10-2-3 23:40 |只看該作者
原帖由 LuLuKiuKiu 於 10-2-3 14:21 發表


Dear CBBCBB
請問你用邊間 Agent, 我想等阿B大D換鬼左個衰印!


東美
朋友介紹我搵佢地,唔知算唔算好,皆因一路都冇問題,唔需要求救
其實請工人講彩數,印姐係我第一個工人,前顧主係個講鄉下話0既婆婆,話同印姐溝通唔到炒左佢,但工人黎我處做得好好,自動自覺、勤力、聽話、誠實、有禮貌,服侍得我個奄尖阿爸好好,不過佢話做埋今年返印尼,加幾多錢都唔做喇(e家佢人工連打賞每月$7000),到時唔知點算
另外菲傭專責湊我姨甥女0既bb,住我屋企,佢第一次出國打工,有愛心、乾淨,表現尚算理想


別墅

積分: 653


24#
發表於 10-2-4 10:38 |只看該作者
你有無同agent 反映 ?


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 10-2-4 10:44 |只看該作者
我新黎既工人又係好懶,抹窗只抹入面, 抹上面唔抹下面, 黎左冇2星期就已經懶到出哂面,後來我打去agent投訴,agent同佢講完好左少少,後來我見佢完全都唔會自動做野,於是我見佢冇野做就直接吩咐佢做, 抹唔乾淨再叫佢抹過, 一於當佢係一架機械人要踢一踢先郁既,唔好當佢係人咁你個心就會開心好多.


男爵府

積分: 5127


26#
發表於 10-2-4 11:23 |只看該作者
原帖由 傻BB 於 10-2-3 14:56 發表
炒佢你又要side 錢side 時間
你對佢嚴d 就得喇
我有個方法好好嘅
就係要佢做完哂d 野先好瞓!!

佢地d 懶人以為今日求其做, 做得唔好就明天再做 ..
明天又係求其咁做 ...
咁就永遠可以求求其其, 唔需要做得好 ...
我 ...

呢個方法要睇人. 好多年前請左個死菲傭. 我老公就係用呢個方法, 做得唔好再做. 點知佢係睬你都傻, 每次叫都唔做(因我地返左工), 夜晚返嚟食得飯嚟, 都無時間再做, 第二日佢又唔做. 後來發現佢係搏炒唔做. 終於如佢所願. 年多前又炒左個衰bun, 佢係做, 但永遠以自己標準, 仲要佢覺得物嘢需要做, 幾時做為準則, 發現污穢叫佢抺, 佢就賴我個女弄污, 但日日都係嗰個位污穢. 但佢係好想keep住份工, 只係唔鐘意聽指示. 我老公忍唔住出聲, 叫佢做好啲. 俾就哭住跑入房(好似好委屈). 佢最後都係意見不接受, 行動當然照舊. 結果就係炒左.


伯爵府

積分: 15536


27#
發表於 10-2-4 11:29 |只看該作者
廢柴, 左地方.

出糧佢又識, 僱主屋企o係邊佢又識, 放假出街佢又識?!


等待驗證會員

積分: 557


28#
發表於 10-2-4 13:17 |只看該作者
樓主, 我直頭懷疑我個工人同你個工人係孖生姊妹


男爵府

積分: 6493


29#
發表於 10-2-4 14:18 |只看該作者
無錯,我都覺得佢哋係機械人,下下要叫先做,唔叫唔做;但我老公話,機械人都好d,set咗程式會跟住做,但係佢哋做做下又會唔做,做又會做錯.

原帖由 小黑咪 於 10-2-4 10:44 發表
我新黎既工人又係好懶,抹窗只抹入面, 抹上面唔抹下面, 黎左冇2星期就已經懶到出哂面,後來我打去agent投訴,agent同佢講完好左少少,後來我見佢完全都唔會自動做野,於是我見佢冇野做就直接吩咐佢做, 抹唔乾淨再叫佢抹過 ...


大宅

積分: 2588


30#
發表於 10-2-4 19:40 |只看該作者
我間agent一開始,工人未到已經知道係勁衰... 之後無跟進過, 連工人有無去上堂都唔理。 搵佢地幫? 無用啦...
一講間垃圾agent 都火滾


複式洋房

積分: 169


31#
發表於 10-2-4 21:51 |只看該作者
原帖由 小黑咪 於 10-2-4 10:44 發表
我新黎既工人又係好懶,抹窗只抹入面, 抹上面唔抹下面, 黎左冇2星期就已經懶到出哂面,後來我打去agent投訴,agent同佢講完好左少少,後來我見佢完全都唔會自動做野,於是我見佢冇野做就直接吩咐佢做, 抹唔乾淨再叫佢抹過 ...

Mine is the same lah. Actually she has plan to Canada in Aug, she just came HK to earn more $. She lied to us when interviewing lor. She came here 1-mth then broke 2 plates and forgot everything, even i taught her thousand times lor... sigh...i was told that these years not easy to find good maid coz they have many choices (Taiwan, SG and Canada - their dream place), so they won't treasure their job. Poor HK family!


大宅

積分: 2588


32#
發表於 10-2-5 00:40 |只看該作者
我果隻最新消息話要搵工喎...
如果我地fire 佢先, 佢地搵新工會唔會難d? or 無問題,因agent 會幫佢地?


複式洋房

積分: 249


33#
發表於 10-2-5 05:19 |只看該作者
雖然從未遇過呢D極品,但睇到身邊朋友同呢度媽咪嘅事例,都感受到個種激憤和無耐...唉,真係十萬個唔明解,個D被抄嘅工人點解仲可以留係度揾新顧主,又真係有人請.....甚至我有朋友抄咗嗰件手腳唔干淨,仲響寫俾入境處嘅通知信度寫衰佢(都係事實嚟),點不知隔無耐接到件極品電話say hello示威tim...真係吹佢唔漲....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo