自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 299


21#
發表於 10-2-8 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 213722

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 10-2-8 15:41 |只看該作者
無呢支歌唱好耐la!!!


水晶宮

積分: 55644


23#
發表於 10-2-8 15:53 |只看該作者
原帖由 Sherryko9 於 10-2-8 14:37 發表
對唔住!可能一時激動過頭,我唔係睇唔起D"無本事"的人,之不過,仔大仔世界,唔係話無學歷,無結婚..就係一個藉口,我對那些自力更生,唔介意做任何職業的人是十分尊重的,包括為公厠清潔,在後巷洗碗的,係!他們的工時長,人工 ...


你說的這些工作大多是新移民在做...


子爵府

積分: 10159

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 10-2-8 15:58 |只看該作者
我覺得係 :
如果父母都離世,而有戶籍又冇超出入息限額嘅子女, 房署都會俾返間屋佢地住, 因為與其佢地又要再申請過, 又要房署做一大輪野,不如一動不如一靜啦.


男爵府

積分: 8632

醒目開學勳章


25#
發表於 10-2-8 16:00 |只看該作者
原帖由 力神 於 10-2-8 15:31 發表
若父母離世是可以轉名比有戶籍的子女的,因我當年就是咁啦!


4年前我有朋友佢媽媽去世,都可以轉比個仔名。
仲要剛好舊村拆要搬去住新樓


大宅

積分: 4084


26#
發表於 10-2-8 16:04 |只看該作者
99間公屋係老公外公做戶主既, 外公過身後, 一家人經房屋署入息審查後, 戶主成功轉咗比我奶奶, 而間住緊既中房(3-4人單位)亦無需轉細房(2-3人單位).
呢年事係1年半前發生既~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo