論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15328


21#
發表於 10-2-10 23:23 |只看該作者
原帖由 jadechant 於 10-2-10 19:10 發表


我是在出糧當天"寫"清楚 - 未來一個月的放假日期, 和是無得更改.

對住喜歡放假的番邦是要採取強硬態度, 免她得閒就話: 有朋自遠來, 要招呼狗友. ...


佢每星期放假既日子係一樣,只係因為咁o岩今次有事,所以先要調。

再加上平時我唔會比佢放勞工假,只會補,咁橋下星期其中一星佢放假係勞工假,我諗住一日半日應該ok啦,點知又出事(之前試過比佢放,好快就學人講大話)!

唉…呢d外族真係令人歎為觀止!


伯爵府

積分: 15328


22#
發表於 10-2-10 23:25 |只看該作者
原帖由 幸福黃太太 於 10-2-10 20:33 發表
黑面 ... 咁同佢一定冇情講~~

雖然工人早返係人情上幫左你, 但都唔可以因為咁, 就自己決定哂自己既放假時間~ 唔通佢話親戚黎探佢, 佢就可以問都唔問, 自己一次過連放4日假, 之後先補返放多左果d比你呀~
咁不如你同 ...


佢地成日都覺得我地班香港主人同香港政府一樣 --- 係白痴!以為真係可以任佢地點都得!

好彩我係全職媽媽,而我亦冇咩打算佢單獨同bb o係屋企,因為我信佢唔過。所以如果我真係要出街,我會搵阿媽過黎睇住!


伯爵府

積分: 15328


23#
發表於 10-2-10 23:26 |只看該作者
原帖由 lily-of-valley 於 10-2-10 22:26 發表

黑面?鬧佢講大話,無厘誠實,自把自為,無厘規矩,仲夠胆黑面?鬧到佢無地自容.


我都費事鬧喇!
鬧又已經鬧過,話又話過,我費事嚇親我小B!

我地而家既態度係:佢鐘意就繼續做,唔鐘意就自己


男爵府

積分: 5575


24#
發表於 10-2-11 08:49 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 10-2-10 23:23 發表


佢每星期放假既日子係一樣,只係因為咁o岩今次有事,所以先要調。

再加上平時我唔會比佢放勞工假,只會補,咁橋下星期其中一星佢放假係勞工假,我諗住一日半日應該ok啦,點知又出事(之前試過比佢放,好快就學人講大話)!

唉…呢d ...


我用寫的方法是無辦法的, 事綠公主在一個月之內, 扭計兩次要放多半月, 第一次理由是"攞錢給朋友", 第二次理由是"有事要返公司", 再加上她的病了, 要出去搵朋友刮沙, 休了半天(是不扣錢的), 足足在12月份休了6天有多, 給她煩到煩死. 唯有試用此方法控制她.

現在工人是睬理都傻, 想放就放. 她的要求的語氣是用"強硬"的聲調, 好似妳不答應, 妳就"衰"人, 不好.

以前"由妳控制"的工人已買少見少, 只可想計仔, 用什麼方法阻止她的無理要求. 免得不答應她, 她可借機發脾氣.

補充一句: 我家公主的正職是"傳銷"(賣藥婆 - 只須食了"神奇藥"一星期, 半邊郁不得的人, 都可以"行"到) , 故她來我打工是不求錢, 只求可以名正言順在香港做生意

[ 本帖最後由 jadechant 於 10-2-11 08:56 編輯 ]


伯爵府

積分: 15328


25#
發表於 10-2-11 11:22 |只看該作者
原帖由 jadechant 於 10-2-11 08:49 發表


我用寫的方法是無辦法的, 事綠公主在一個月之內, 扭計兩次要放多半月, 第一次理由是"攞錢給朋友", 第二次理由是"有事要返公司", 再加上她的病了, 要出去搵朋友刮沙, 休了半天(是不扣錢的), 足足在12月份休了6天有多, 給她煩到煩死. 唯有試用此方法控制她.

現在工人是睬理都傻, 想放就放. 她的要求的語氣是用"強硬"的聲調, 好似妳不答應, 妳就"衰"人, 不好.

以前"由妳控制"的工人已買少見少, 只可想計仔, 用什麼方法阻止她的無理要求. 免得不答應她, 她可借機發脾氣.

補充一句: 我家公主的正職是"傳銷"(賣藥婆 - 只須食了"神奇藥"一星期, 半邊郁不得的人, 都可以"行"到) , 故她來我打工是不求錢, 只求可以名正言順在香港做生意


呢D「衰」人冇得唔做,你點做佢都只會覺得你係衰人,就算你真係唔鬧佢、唔話佢、由佢偷野偷懶、由佢話事,佢過多幾日都只會覺得係應本份。既然人心冇厭足,咁焗住都要做衰人囉!

我地唔算太控制佢,其實自由度都算大,但就要有規矩 (不過呢D對佢黎講可能已經係冇自由)!至於你話佢成日要求點放點放,我一於唔會理,因為呢D人,一不離二、二不離三,你比左佢佢唔會多謝你,咁既然係咁,大家「君真」D好!

你話佢賣藥,你個係菲定印黎架?之前睇雜誌,話有班印o係百德新街係有樓,有個落降既印成日黎香港,又係話比d藥d印就可以返去落主人降。你要小心喎!


洋房

積分: 134


26#
發表於 10-2-11 15:02 |只看該作者
現在的印印有時惡個Bun, 以為自己很叻, 經常自把自為
你不要理她. 你應該和她說妳自已早了返了是你的問題不是我叫你返...


伯爵府

積分: 15328


27#
發表於 10-2-11 15:10 |只看該作者
原帖由 tweetywendy 於 10-2-11 15:02 發表
現在的印印有時惡個Bun, 以為自己很叻, 經常自把自為
你不要理她. 你應該和她說妳自已早了返了是你的問題不是我叫你返...


我冇請過bun,所以我唔知印係唔係真係蠢過bun,我只知兩種都靠唔住同信唔過!

我地已經係咁做喇,所以佢應該會呻緊笨!:;pppp:


洋房

積分: 134


28#
發表於 10-2-11 15:22 |只看該作者
我都聽過印好鐘意落降, 所以大家真的要小心..
所以我寧願請Bun好過印, 不過Bun都有好有壞
看你好不好運呀....
但我知Bun有一定的常識. 而印中交不懂英文更加啦..
所以印可以請來照顧老人家...


伯爵府

積分: 15328


29#
發表於 10-2-11 17:14 |只看該作者
原帖由 tweetywendy 於 10-2-11 15:22 發表
我都聽過印好鐘意落降, 所以大家真的要小心..
所以我寧願請Bun好過印, 不過Bun都有好有壞
看你好不好運呀....
但我知Bun有一定的常識. 而印中交不懂英文更加啦..
所以印可以請來照顧老人家... ...


我個印中文跨啦啦架,而家鐵齒銅牙首歌仲識唱兩句添,吹脹!

其實印同賓都唔好當佢地係好,因為聽得太多可怕既野,事實上請到好工人真係睇彩數,印同賓分別其實唔係好大!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo