婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1845


21#
發表於 05-4-15 21:21 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我生BB坐月時又係隻手手碗勁痛, 後來睇跌打2星期,係日日睇, 都唔得. 最後, 我媽媽煲佐d "牛旁湯"比我飲, 發覺飲完d湯放好多屁, 最後手碗好似有d風會走, 無耐, 隻手就唔痛好翻晒.


禁止訪問

積分: 10763


22#
發表於 05-4-16 00:31 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


23#
發表於 05-4-16 08:56 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

同事介紹我用一隻叫"服他靈"的藥膏,
只搽了兩日未知有無效, 如有效再報告. thanks!


侯爵府

積分: 24800


24#
發表於 05-4-16 12:23 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

holiday,
可唔可以講下 "牛旁湯" 點整架? 我想試下, 牛旁係咪即係牛什麵入面果d.
我坐月因為懶無用熱水洗手, 妳講開話隻手有風, 都唔奇喎!

cherrycherry,
試左得記住話比我地聽呀?


禁止訪問

積分: 10763


25#
發表於 05-4-16 13:22 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10763


26#
發表於 05-4-16 13:25 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10763


27#
發表於 05-4-16 13:49 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1174


28#
發表於 05-4-16 14:15 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

purplechung,
好呀, 如果得話比妳地聽呀.

holiday,
係啦講下 "牛旁湯" 點整架? 等我地又試下先得.

RebeccaChan,
原來妳買左來用呀, 我同事話起碼要用兩支喎.
我坐月時成個月用熱水洗手架, 都唔知d風點入去隻手度.

我現在除左搽藥膏, 將會續樣試這幾個方法的, 如有效第一時間報告:

1. 睇物理治療.

2. 有個家庭醫生寫左將醫生紙比我, 係食藥的及醫筋骨發炎, 藥名"celebrex adult 200mg", 叫我係出面藥房買黎食, 佢話因為這藥好貴, 所以好多家庭醫生及醫院都不會用, 及不會傷胃, 而且係美國有註冊.

3. 有個中醫師介紹我去另一個跌打醫師到睇, 佢話:呢個跌打醫師不須要幫人 'full' 藥, 專睇類似筋骨疼痛的問題.


大宅

積分: 1174


29#
發表於 05-4-16 14:20 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

RebeccaChan,
thanks!

RebeccaChan 寫道:
各位有手碗痛嘅媽咪:
我琴日買左本"媽媽宝宝"o甘橋講我哋隻手呀!
話係"媽媽手"
由於荷爾蒙出現变化,加上抱bb手勢不正確所以好多媽咪在產後患上{大姆指長肌炎},書上話耍找專業物理治療師進行檢查及治療,以免令病情惡化.
另外有D拉筋按穴位教我哋,佢話用冷暖袋以作紓緩,亦可戴上特制護手套,我諗耍佢地先有,出面好難買.
不過我自己响D運動用品公司買左對護碗試吓
我而家諗住試吓先月底先考慮找專業物理治療師進行檢查及治療,

:-(


大宅

積分: 1845


30#
發表於 05-4-17 02:14 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

牛旁 - 應該係屬於蔬菜的一種, 長長約2呎長, 直徑約1.5吋, 街市菜檔有得買. 牛旁湯, 大人小朋友都飲得, 可以加:
牛旁+ 紅羅蔔/豬展/粟米/甲掌瓜/蜜袓 (無所謂可隨意加以上任何一齊煲)

當時我睇醫生都有建議我打針落關節度, 醫生都話E D針唔可以打得多. 最終我都係無打. 我飲佐d牛旁湯後, 會放好多屁, 有一日仲覺得手碗好似有d風裏面走緊, 所以我估人地話風濕, 其實可能就係d風黎. 後來好快便好番晒.

仲有用護碗會好d, 因可減少關節旭勳引起的痛楚.



大宅

積分: 1028


31#
發表於 05-4-17 12:49 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

i also have the same problem but it started since i was pregnant for 7 months, after deliver the BB, still hurts a lot, doctor say its 筋發炎, cannot hold the bb, need to take rest. 跌打話千祈唔好"卒"痛個度, 越卒越衰. i am also taking western 消炎丸.

Celebrex 好似之前說有問題, not sure though. pls check before you take this medicine.


複式洋房

積分: 141


32#
發表於 05-4-17 21:46 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

try physiotherapy
[/img]


侯爵府

積分: 24800


33#
發表於 05-4-18 12:53 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

原來咁多媽咪都有呢個問題, 我仲以為自己 “渣” 添!
我左手睇左三次跌打要針灸同 "卒" 好鬼痛, 我見好左少少無再去睇同埋我仲要抱BB (我個囡要抱住訓著左先可以放落床), 所以都幾難好而家連右手都痛, 因為我轉左手抱, 而家我諗住買條印尼咩帶睇下可唔可以減輕下, 除左要醫對手抱BB呢個問題都要諗下!

Rebeccachan,
等我都買返本 “媽媽寶寶” 睇下先, 係咪4月份果期呢?
睇物理治療係咪好貴架?
妳係咪全職媽咪黎架? 個BB幾大? 點解妳唔post張相出黎既?

holiday,
我仲以為係牛既內臟添! ?-(
等我得閒試下先! 如果我飲完再同大家報告一下啦!
我亞媽風濕好痛都有去打針, 我諗妳講係呢類既針.

spellinbee,
跌打醫生都有叫我休息下對手, 但係點可以休息? 就算我有工人都休息唔到, 除非我完全唔抱啦! :cry:
我隻手腕最初腫晒同好痛, 跌打醫生都有同我針灸 "卒" , 但ok喎! 不過我覺得治標唔治本, 同埋唔知要睇幾耐所以無再睇.

metro,
physiotherapy 係藥丸定藥高黎?


別墅

積分: 629


34#
發表於 05-4-18 14:11 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

係呀,打針係最快好


複式洋房

積分: 141


35#
發表於 05-4-18 14:45 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

purplechung:
physiotherapy 是 物理治療的意思
我都試過手痛睇物理治療,做幾次治療就好多了,而最緊要是物理治療師會教你一套針對性的運動預防復發,又幫我糾正平時用錯的姿勢。佢地有個網站都好多健康資訊可以睇睇幫唔幫到你: www.wppc.hk
[/img]


禁止訪問

積分: 10763


36#
發表於 05-4-18 15:08 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24800


37#
發表於 05-4-18 16:21 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

holiday,
唔記得問妳牛旁要買幾多同點整? 係咪就咁切就得架?

metro,
我去過網頁睇左, 間物理治療中心好似幾好咁!
妳有無幫襯過? 貴唔貴呀? Thanks~

Rebeccachan,
桐桐都幾肥do do 喎! 我個囡而家就黎7個月有18磅左右, 佢地咁重唔怪得抱到我地隻手咁痛啦!
妳要縮細張相先至可以upload做大頭照, 如果妳想整可以send張相比我, 我幫妳整好之後send返比妳啦! :mrgreen:


珍珠宮

積分: 43437


38#
發表於 05-4-18 21:58 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

各位媽咪,

物原來大家都有被呢個"媽媽手"的問題困擾. 我自己都一樣, 我仲係未生前已經發生, 大約臨生前2星期發生(好彩果時啱啱放產假, 唔駛做嘢), 在生完bb3個零, 4個月完全好返.

其實呢個病係如其他媽咪講係因為身體荷爾蒙改變引起的. 醫名叫"筋膜炎", 都係因水腫壓得條筋太久, 所以發炎. 我之前自己的婦科醫生轉介了我到一個骨科醫生 (其實係應該睇骨科的), 如之前所講, 斷定是"筋膜炎". 醫生話好多媽媽都有咁的病, 一是因荷爾蒙, 另一, 是因為揍bb的手法唔正確. 醫生話基本上個病自己會好返, 但是需要時間, 唔知幾時會冇事, 但就好肯定話一定會好的.

當然, 如果想快啲, 最快又最見效, 係打針. 但奉勸breast feed近的媽咪唔好打, 因為枝針係"類固順"來的. 慢啲, 當然係食止痛藥, 及消炎藥, 再加埋物理治療. 而且自己係屋企要冰敷加埋搽藥膏啦.

隻藥膏名叫 : Olfen Gel (Mepha), made in Switzerland (我唔知道需唔需要醫生處方, 因為係睇醫生時俾的), 你們可以到藥房試找.

我自己在差不多放完產假返工前, 總共只睇2次醫生, 做了兩次超聲波物理治療, 就由得佢自己"au"好返. 如醫生所講, 一定會好的. 有日突然醒起, 原來已經唔再痛喎. 勁 HAPPY !!!

我都好明白果種痛係點痛, 我仲連抱bb都冇力, 個病節磨咗我大大話話都有4-5個月(由未生到生咗). 坐月時全靠陪月, 工人及自己老公幫助, 唔係都唔知點.....

所以媽咪們, 努力呀.....一定會變返個大力媽媽的.......


複式洋房

積分: 141


39#
發表於 05-4-18 23:46 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

purplechung,

我都有去過, 真的唔錯,值得一try! 個物理治療師explain得好詳細,有問必答!診金大約$250一次. 一定要make    booking 因為佢地都好多人睇!你而家可以試
[/img]


複式洋房

積分: 398


40#
發表於 05-4-19 10:56 |只看該作者

Re: 我兩邊手手碗痛,

我都分享我的經驗啦!我BB現在都9個月,雙手已差不多完全復原-首先左手後右手。最初好怕不會好,但現在終於見青天。如大家所講有很多方法去醫治,看你的選擇,曾打算看物理治療,但最後都無做。最重要是,不要加重傷患的負荷就會快些復原,最好任何時候也帶上護碗就最好的基本護理了。 祝大家早日康復啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo