自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55644


21#
發表於 10-3-7 15:28 |只看該作者
1

重質不重量
貴精不貴多

少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


22#
發表於 10-3-7 15:33 |只看該作者
我會選2 可以同囡囡一齊食=﹏=+


大宅

積分: 2696


23#
發表於 10-3-7 15:39 |只看該作者
我要2號,咁我可以同d仔3個人share


水晶宮

積分: 50254


24#
發表於 10-3-7 15:46 |只看該作者

回覆 17# edea 的文章

唔好抑鬱啦
人生有不同必經階段, 但興幸妳我今天還可以有得選擇, 已經值得開心
(我老公3x幾歲有糖尿病, 所以某程度上都要被迫重質不重量, 佢有時都會唔開心, 但一陣就無事!)


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


洋房

積分: 199


25#
發表於 10-3-7 15:50 |只看該作者

no.2

原帖由 edea 於 10-3-7 14:22 發表
1)份量唔多但質素高,精緻美味既食物(僅夠飽肚)

2)大大份既餐不過好一般茶餐廳質素


王國長老

積分: 119115

王國長老


26#
發表於 10-3-7 16:10 |只看該作者
cindyc:

咁又係既! 多謝妳開解!
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 4120


27#
發表於 10-3-7 16:13 |只看該作者
如果自己 一個人食會揀1,少少地岩岩飽就夠,多人食一定揀2 ,經濟好多


王國長老

積分: 119115

王國長老


28#
發表於 10-3-7 16:13 |只看該作者
fungwongphie:

葉一南係乜黎?
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 10-3-7 17:50 |只看該作者
no. 1


子爵府

積分: 13058

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 10-3-7 17:55 |只看該作者
我會楝1, 質素緊要啲


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 10-3-7 18:27 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-3-7 14:33 發表
我會揀1,近年真係開始步入中年,覺得唔好再食咁飽,發福得好快啊寧願好味但唔駛太大份。

如果出去食飯,記得就叫"少飯"。

照鏡又好down,開始有少少雙下巴,真係好down呀。 ...


me too...

我直情係多多 雙下巴,好彩 c6 接受到...:;pppp:


王國長老

積分: 119115

王國長老


32#
發表於 10-3-7 19:59 |只看該作者
原帖由 lok1503 於 10-3-7 18:27 發表


me too...

我直情係多多 雙下巴,好彩 c6 接受到...:;pppp:


自己過唔到自己果關, 我老公都係偏瘦型, 冇雙下巴. 自己反而開始發福.

最慘頭先同父母食晚飯, 我已經一路話唔好叫咁多送, 我媽又唔聽, 叫左好多, 當然食剩晒, 咁又打包聽日做lunch, 仲有人地送甜品, 我堅決唔肯要, 我媽又要叫, 結果黎左好多甜品, 人地送食剩太多真係唔好, 結果又要捱義氣幫手食左幾件 唉, 唔想話阿媽, 但係人出甜品我出命咁, 何苦要食呢! 我真係唔想食!
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


超級版主

積分: 210891

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


33#
發表於 10-3-7 20:48 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-3-7 14:22 發表
1)份量唔多但質素高,精緻美味既食物(僅夠飽肚)

2)大大份既餐不過好一般茶餐廳質素

一定係 1)其實7,8成飽已經足夠,吃得太飽容易引起胃病,脂肪肝......
唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 10-3-7 20:48 |只看該作者
我會揀1.


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


35#
發表於 10-3-8 01:01 |只看該作者
如果價錢相若, 份量又剛夠但又精巧好味, 一定會選 1. 美味又精巧的食物, 會令人食後心情暢快稱心, 可忘卻煩憂. 食得夠又滿足開心, 總比成枱賣相差味道普通的食物好, 量太大食唔晒會很浪費, 唔好食又要硬食就更慘, 肚皮受罪, 食後又要減肥重慘. 不過最重要按本身要求, 有D 人細食, 少少就夠, 有d人要多點才飽肚.


水晶宮

積分: 53487

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 10-3-8 01:06 |只看該作者
選1


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 10-3-8 01:59 |只看該作者
睇情況...如果1個人就揀1...同仔女既話就揀2


大宅

積分: 4860


38#
發表於 10-3-8 03:09 |只看該作者
1


大宅

積分: 2481


39#
發表於 10-3-8 10:26 |只看該作者
多謝1, 因為我好鐘意食野, 食好味野


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 10-3-8 10:51 |只看該作者
但唔好食, 水桶咁大..... 食兩啖唔要

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo