美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 33


21#
發表於 10-3-26 11:09 |只看該作者
原帖由 mscookie 於 10-3-24 12:49 發表
唔係喎, "消男丸" 同 "其異瘦" 都廢喎, 一磅都減唔到, waste $$$


我食又唔覺wor,消男丸我冇試過,奇異瘦食左一星期ok wor,你食左幾耐呀?我係怕唔食就肥返,你有咩好介紹?


複式洋房

積分: 272


22#
發表於 10-3-29 13:21 |只看該作者
ok wor! 食左仲會有啲咩感覺ka? 我諗住一陣去萬o買.....

原帖由 mallory 於 10-3-24 12:02 發表
姐妹,我o黎報告喇~食左幾日,我輕左7磅呀,仲差10幾磅就達到我目標喇~我係早午晚飯前食,早午餐食麥皮,晚上正常食飯,但係都唔會太肥膩, 日日飲8杯水,效果幾理想~ ...


洋房

積分: 33


23#
發表於 10-4-19 11:09 |只看該作者
姐妹門~我好開心~我瘦左15磅呀!!


大宅

積分: 4103

畀面勳章


24#
發表於 10-4-19 13:08 |只看該作者
打手(賣廣告),如果口甘work,大把人開post討論啦!其實而家有好多商品都會請人係討論區度做媒,因為我都有朋友係做呢o既。


禁止發言

積分: 160


25#
發表於 10-4-19 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 33


26#
發表於 10-4-22 18:00 |只看該作者
原帖由 mscookie 於 10-3-24 12:49 發表
唔係喎, "消男丸" 同 "其異瘦" 都廢喎, 一磅都減唔到, waste $$$


我食左個幾月,減左都10幾磅喇WOR~
ps我有做下運動


洋房

積分: 33


27#
發表於 10-4-22 18:02 |只看該作者
原帖由 YanYan09 於 10-3-29 13:21 發表
ok wor! 食左仲會有啲咩感覺ka? 我諗住一陣去萬o買.....


all 出來D野會濕D 呀,但唔會瀉LAW


洋房

積分: 33


28#
發表於 10-4-22 18:04 |只看該作者
原帖由 skhhtcssegg 於 10-4-19 13:08 發表
打手(賣廣告),如果口甘work,大把人開post討論啦!其實而家有好多商品都會請人係討論區度做媒,因為我都有朋友係做呢o既。


我講自己感受姐,你喜歡點講就點講,你真係奇怪


伯爵府

積分: 15039

虎到金來勳章


29#
發表於 10-4-25 22:16 |只看該作者
lunch吃oat,一星期肚腩細了很多

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo