跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5179


21#
發表於 10-9-29 01:57 |只看該作者
原帖由 raysnow 於 10-9-29 00:27 發表
我同老公兩個都要返工,平時屋企只有個工人姐姐睇住,不過呢個姐姐ok,我個仔仲好喜歡佢添



你就好,請到個好姐姐可以放心,
我地平時都會有人睇住...
咁你姐姐煮野食ok嗎?


別墅

積分: 745


22#
發表於 10-9-30 00:55 |只看該作者
無辦法啦, 我地又要返工, 唯有靠姐姐,佢湊小朋友, 人品同埋煮野食都ok,我地平時比錢佢去買餸,佢就會自己諗買乜,因為我又唔知佢識煮乜,好彩佢都識煮好多野,味道又ok,連五香牛展都識整
咁你平時搵咩人睇住小朋友

原帖由 chingleo 於 10-9-29 01:57 發表



你就好,請到個好姐姐可以放心,
我地平時都會有人睇住...
咁你姐姐煮野食ok嗎?


民房

積分: 4


23#
發表於 10-10-2 05:42 |只看該作者

回覆 20# chanfiona 的文章

你好,我住九龍塘,個仔20個月,成日都是我同工人帶他出街玩,想多識d同他般大baby溝通下~有冇鐘意行街的mami呢?
似水年華~


大宅

積分: 1392


24#
發表於 10-10-2 10:07 |只看該作者
你住九龍塘那裡?我個囡19個月,可以一齊玩,你要不要上班?如果不用上班可以約平日,否則可以約星期六,可以去又一城或樂富行街,不過我估小朋友會喜歡去公園多D.
你幫BB報PN未呀?

原帖由 abby2010 於 10-10-2 05:42 發表
你好,我住九龍塘,個仔20個月,成日都是我同工人帶他出街玩,想多識d同他般大baby溝通下~有冇鐘意行街的mami呢?


民房

積分: 4


25#
發表於 10-10-3 02:58 |只看該作者
原帖由 chanfiona 於 2-10-2010 10:07 發表
你住九龍塘那裡?我個囡19個月,可以一齊玩,你要不要上班?如果不用上班可以約平日,否則可以約星期六,可以去又一城或樂富行街,不過我估小朋友會喜歡去公園多D.
你幫BB報PN未呀?

...

我距又一城非常近啊,常常有去的,太好了,真的好開心, 依家仲沒返工啊,所以成日帶BB到商場玩,仲沒報名啊,不過最近有在留意playgroup,希望多點小朋友一起玩,讓他學會分享啊~我留Email備你啊:[email protected]你可以留電話備我啊
似水年華~


民房

積分: 4


26#
發表於 10-10-3 03:09 |只看該作者

回覆 1# chanfiona 的文章

你好啊,我都經常去又一城的,bb唔鐘意待ok,最近常去megabox,幾好玩,我都鐘意的haha,我依家仲沒返工,成日看住bb,依家揾playgroup,仲沒揾到呢[email protected]係我email,你留電話備我啊,認識你好開心啊~
似水年華~


男爵府

積分: 5179


27#
發表於 10-10-3 23:24 |只看該作者
原帖由 raysnow 於 10-9-30 00:55 發表
無辦法啦, 我地又要返工, 唯有靠姐姐,佢湊小朋友, 人品同埋煮野食都ok,我地平時比錢佢去買餸,佢就會自己諗買乜,因為我又唔知佢識煮乜,好彩佢都識煮好多野,味道又ok,連五香牛展都識整
咁你平時搵咩人睇住小朋友

...




你就好,我姐姐煮食too bad...
咁你平時番左工放心交bb俾工人??
我媽媽平時會過黎睇住嫁!!


男爵府

積分: 5179


28#
發表於 10-10-3 23:29 |只看該作者
我最近都有同bb番play group...
大家都係0902...我覺得俾佢見多d小朋友幾好...
我都係鐘意行街既媽咪...哈哈


民房

積分: 4


29#
發表於 10-10-4 01:29 |只看該作者

回覆 1# chingleo 的文章

係啊,成日都係仔自己玩,好悶~
你去邊家playgroup?我過兩天要考車牌,之後會帶BB同工人去廣州的長隆水上樂園玩,我個仔好鍾意玩水咁,仲有好多滑梯, 我都好興奮,之後要去北京滑雪,回HK都要十月下旬了,所以到時再比他去playgroup嘍~
看到我Email嗎?
似水年華~


複式洋房

積分: 485


30#
發表於 10-10-5 23:36 |只看該作者
我細仔都係0902 大仔係0709 ,我都係full time mama 平日有時間可以出黎見面woo~ 而家會湊大仔出九龍塘返學,之後都好得閒~

大家有冇諗住補幼兒樂園,我補o左,不過應該12月先開始上堂~


複式洋房

積分: 485


31#
發表於 10-10-5 23:38 |只看該作者
你地有冇興趣一齊參加halloween party呀~ 我地本身有幾個0902 bb每個月都約出黎玩o家~ 諗住搞個halloween party on 30/10 sat 有興趣可以比d資料大家睇woo~


民房

積分: 4


32#
發表於 10-10-6 05:55 |只看該作者

回覆 1# honb 的文章

好啊,不過我同bb準備去旅遊,唔知到時有冇返回hk啊,不如到時再聯繫你啊~
似水年華~


複式洋房

積分: 485


33#
發表於 10-10-6 15:23 |只看該作者
Ok no problem!去旅行咁好!玩得開心d !


原帖由 abby2010 於 10-10-6 05:55 發表
好啊,不過我同bb準備去旅遊,唔知到時有冇返回hk啊,不如到時再聯繫你啊~


子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 10-10-25 16:55 |只看該作者
原帖由 honb 於 10-10-5 23:36 發表
我細仔都係0902 大仔係0709 ,我都係full time mama 平日有時間可以出黎見面woo~ 而家會湊大仔出九龍塘返學,之後都好得閒~

大家有冇諗住補幼兒樂園,我補o左,不過應該12月先開始上堂~ ...


你好, 我個囡都係0902的, 我都係全職媽媽, 所以有時間都可以約出來見下面! 請問幼兒樂園係playgroup定係學前班來的, 係邊到來架. 我而家搵緊playgroup比阿囡返. 多多指教~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo