立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2069
原帖由 mamagering 於 10-3-25 10:20 發表 我阿囡29w2d有3磅 醫生話100排第34 出世有6-7磅~~
積分: 2394
伯爵府
積分: 16150
積分: 4890
複式洋房
積分: 111
別墅
積分: 561
禁止訪問
積分: 3139
男爵府
積分: 5636
積分: 3584
積分: 7620
積分: 455
原帖由 avisedwin 於 10-3-29 22:12 發表 上次26w2d,bb有2lbs3oz 今日29w去產檢,bb已經有3lbs重啦,屬於中碼bb
積分: 255
積分: 1110
原帖由 mummummy 於 10-3-25 11:02 發表 hello, 我BB同你BB一樣, 25W時1LB 9oz, 但你29w時都有3lb了, 很不錯呢~ 你有冇特別食咩, 令BB可以加番磅呀? THANKS~
積分: 593
原帖由 xo_cat 於 10-3-26 22:35 發表 我今日27W5D~~細B有1.42KG喇!!即係3磅幾 大隻B
積分: 536
原帖由 mamagering 於 10-3-30 15:54 發表 SORRY我幾日冇上來~~ 遲o左少少覆你~~haha 其實我冇特別食多o野架 當醫生同我講bb有3磅同埋100排34時我都好開心架 因為25w時1磅9安/100排17....我都擔心bb細粒 點知一個月後就重o左咁多~都幾好 不過醫生叫我唔好 ...
積分: 15328
民房
積分: 39
原帖由 bb77 於 10-4-1 13:11 發表 Me too - 25w時1磅9安. Doctor said normal. When I refer to the fetal length chart, the average saize in 25w is smaller than 1磅9安 ... What is 100排17? 排越高越大隻b~ 我有朋友bb排80~ 估計出世時會over 8磅~ 我上次排20,醫生話出世6磅左右囉,聽到有6字都安心少少~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy