跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2069


21#
發表於 10-3-25 11:02 |只看該作者
原帖由 mamagering 於 10-3-25 10:20 發表
我阿囡29w2d有3磅
醫生話100排第34
出世有6-7磅~~

hello, 我BB同你BB一樣, 25W時1LB 9oz,
但你29w時都有3lb了, 很不錯呢~
你有冇特別食咩, 令BB可以加番磅呀? THANKS~


大宅

積分: 2394


22#
發表於 10-3-25 11:14 |只看該作者
原帖由 mamagering 於 10-3-25 10:20 發表
我阿囡29w2d有3磅
醫生話100排第34
出世有6-7磅~~


我尋日問医生出世會几重, 點解佢答吾到我ge?!


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 10-3-26 22:35 |只看該作者
我今日27W5D~~細B有1.42KG喇!!即係3磅幾 大隻B


大宅

積分: 4890


24#
發表於 10-3-26 22:47 |只看該作者
今日29W去照B, 阿B有3lb1oz!


複式洋房

積分: 111


25#
發表於 10-3-28 17:26 |只看該作者
26 week 4 時醫生話BB 1.9 磅, 正常size 唔算大喎


別墅

積分: 561


26#
發表於 10-3-28 19:28 |只看該作者
昨日覆診, BB就快28w有2磅9安士, 排66


禁止訪問

積分: 3139


27#
發表於 10-3-28 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5636

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 10-3-29 11:31 |只看該作者
27wk1d 時重2lb6oz.....醫生話係中碼bb!!


大宅

積分: 3584


29#
發表於 10-3-29 16:57 |只看該作者
醫生話我個B係細碼BB, 而家30週先得2磅15安士..


男爵府

積分: 7620

好媽媽勳章


30#
發表於 10-3-29 22:05 |只看該作者
29wk 2.4lbs


禁止訪問

積分: 455


31#
發表於 10-3-29 22:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4890


32#
發表於 10-3-30 08:51 |只看該作者
原帖由 avisedwin 於 10-3-29 22:12 發表
上次26w2d,bb有2lbs3oz
今日29w去產檢,bb已經有3lbs重啦,屬於中碼bb


原來阿b真係可以幾個weeks就重一磅, 真係好犀利!!!


複式洋房

積分: 255


33#
發表於 10-3-30 09:37 |只看該作者
26w 5d 2lbs


大宅

積分: 1110


34#
發表於 10-3-30 15:54 |只看該作者
原帖由 mummummy 於 10-3-25 11:02 發表

hello, 我BB同你BB一樣, 25W時1LB 9oz,
但你29w時都有3lb了, 很不錯呢~
你有冇特別食咩, 令BB可以加番磅呀? THANKS~


SORRY我幾日冇上來~~
遲o左少少覆你~~haha

其實我冇特別食多o野架
當醫生同我講bb有3磅同埋100排34時我都好開心架
因為25w時1磅9安/100排17....我都擔心bb細粒
點知一個月後就重o左咁多~都幾好
不過醫生叫我唔好谷肥個b,
因為6-7磅係好好生架wor
何況唔排除阿b'過期居留'會變得更肥
而且我本身肥底(未有b時已16x磅)
所以我都係乖乖聽醫生講好喇~~
我自己陀到家陣7個幾月肥o左13磅左右啦
而食量都係多o左少少咁大把

我朝朝都會飲高鈣低b奶
唔知有冇關係呢~~
haha


別墅

積分: 593

好媽媽勳章


35#
發表於 10-3-31 17:52 |只看該作者
原帖由 xo_cat 於 10-3-26 22:35 發表
我今日27W5D~~細B有1.42KG喇!!即係3磅幾 大隻B


我29/3 看E生, 都係27W5D.

BB 係中大SIZE, 1.3KG, 約2.8lb...

但本人係SMALL SIZE......


別墅

積分: 536


36#
發表於 10-4-1 13:11 |只看該作者
Me too - 25w時1磅9安. Doctor said normal. When I refer to the fetal length chart, the average saize in 25w is smaller than 1磅9安 ...

What is 100排17?

原帖由 mamagering 於 10-3-30 15:54 發表


SORRY我幾日冇上來~~
遲o左少少覆你~~haha

其實我冇特別食多o野架
當醫生同我講bb有3磅同埋100排34時我都好開心架
因為25w時1磅9安/100排17....我都擔心bb細粒
點知一個月後就重o左咁多~都幾好
不過醫生叫我唔好 ...


伯爵府

積分: 15328


37#
發表於 10-4-1 13:37 |只看該作者
29w6,小B有3.5磅!


民房

積分: 39


38#
發表於 10-4-1 14:13 |只看該作者
29w,BB有3.1磅


大宅

積分: 2069


39#
發表於 10-4-3 09:04 |只看該作者
原帖由 bb77 於 10-4-1 13:11 發表
Me too - 25w時1磅9安. Doctor said normal. When I refer to the fetal length chart, the average saize in 25w is smaller than 1磅9安 ...

What is 100排17?
排越高越大隻b~
我有朋友bb排80~ 估計出世時會over 8磅~
我上次排20,醫生話出世6磅左右囉,聽到有6字都安心少少~


大宅

積分: 2069


40#
發表於 10-4-3 09:07 |只看該作者
我最衰係唔多飲奶,真係好少飲,只飲鈣c寶,或者都要試下飲多d~
原帖由 mamagering 於 10-3-30 15:54 發表


SORRY我幾日冇上來~~
遲o左少少覆你~~haha

其實我冇特別食多o野架
當醫生同我講bb有3磅同埋100排34時我都好開心架
因為25w時1磅9安/100排17....我都擔心bb細粒
點知一個月後就重o左咁多~都幾好
不過醫生叫我唔好 ...

[ 本帖最後由 mummummy 於 10-4-3 09:09 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo