自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1291


21#
發表於 10-3-28 22:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 10-3-28 22:26 |只看該作者
除非... 你儲埋有20幾LBS 啦!! 如果唔係... 一定同人一齊洗


子爵府

積分: 11349


23#
發表於 10-3-28 22:32 |只看該作者
我之前洗衣機也剛壞,拿去磅洗一次,要$40多元,小數怕長計,都是'拿拿林',買部洗衣機算了,磅洗真是不太衛生,還累你一肚子氣,真是無仇報///


伯爵府

積分: 15030


24#
發表於 10-3-28 22:35 |只看該作者
原帖由 szeszes 於 10-3-28 22:26 發表
除非... 你儲埋有20幾LBS 啦!! 如果唔係... 一定同人一齊洗

就算係一人一機,你都驚部機污糟啦。

[ 本帖最後由 粒粒芝士 於 10-3-28 22:38 編輯 ]


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 10-3-28 22:39 |只看該作者
就係咁既原因, 我早前先買埋個 "風吹果只干衣機", 之後唔洗再磅洗 (因為潮濕天, 之前屋企無乾衣機)

果時我地2公婆... 真係儲夠好大袋, 成20幾LBS 先洗一次

原帖由 粒粒芝士 於 10-3-28 22:35 發表

就算係一人一機,你都驚部機污糟啦。


洋房

積分: 187


26#
發表於 10-3-28 23:16 |只看該作者


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 10-3-28 23:25 |只看該作者

屋企以前做洗衣鋪,係,好污漕

係,衫少係會撈埋一齊洗,吾好話無良,間間都係咁,行規,搵食jer
要講衛生,你出街食野d碗碟都無消毒啦
同埋單後寫明d不平等條款...無得追究
不過你果間野真係好吾小心,我地係會淺還淺深還深,同埋如果見人攞黎袋衫小會同人講聲係撈衫,不過會落消毒,人客吾ok盡量吾撈
最核突係酒bar拎布黎洗,嘔吐物臭到你暈
其實拎出街洗最吾乾淨,自己用手洗仲乾淨d
而家我自己d地布污漕野都會拎去洗衣鋪洗,費時整污漕自己部洗衣機


子爵府

積分: 10335

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 10-3-28 23:54 |只看該作者
應該可以叫佢賠錢架喎...
我個FD話有次洗衣鋪洗到佢件羽"佣"穿左好細個洞...結果賠返比佢...



子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 10-3-29 00:04 |只看該作者
原帖由 p_o_m_a_n 於 10-3-28 23:54 發表
應該可以叫佢賠錢架喎...
我個FD話有次洗衣鋪洗到佢件羽"佣"穿左好細個洞...結果賠返比佢...


乾洗通常會賠,因為洗之前會check衫,大家會洗前知道件衫既狀況
濕洗通常吾會受理,除非你响間鋪面前大吵大鬧,人地驚左你息事寧人就會就犯囉


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 10-3-29 00:08 |只看該作者
好似話賠洗衫費5倍


瑪瑙宮

積分: 139324

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 10-3-29 00:13 |只看該作者


拎去乾,又會點呢?
我老爺勁鍾意拎d衫去乾,貪佢會摺埋...


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 10-3-29 00:33 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 10-3-29 00:13 發表


拎去乾,又會點呢?
我老爺勁鍾意拎d衫去乾,貪佢會摺埋...


邊間先,我知佢地d野喎


琥珀宮

積分: 156794

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 10-3-29 00:39 |只看該作者
原帖由 p_o_m_a_n 於 10-3-28 23:54 發表
應該可以叫佢賠錢架喎...
我個FD話有次洗衣鋪洗到佢件羽"佣"穿左好細個洞...結果賠返比佢...


賠....有限數..唔理你個件羽絨幾錢買..
都係賠洗衣費既幾倍比你咋


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 10-3-29 00:39 |只看該作者
聽完好驚添

我屋苑間洗衣舖 寫明一人一機 但諗起你哋話個啲地毯 狗狗衫 嘔完個啲毛巾等等 搞到我毛管"同"

如果迫不得而要攞啲衫去洗衣舖洗 我都係留番啲底底同毛巾响屋企洗 ......>_<



原帖由 心抱 於 10-3-29 00:33 發表


邊間先,我知佢地d野喎


琥珀宮

積分: 156794

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 10-3-29 00:40 |只看該作者
原帖由 szeszes 於 10-3-29 00:08 發表
好似話賠洗衫費5倍


yes!! 但係磅洗唔包喎~~~
一件件個d乾洗先會賠5倍


琥珀宮

積分: 156794

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 10-3-29 00:41 |只看該作者
唔怪之得咁多人話洗衣鋪d洗衣機污糟..
原來個個都係唔最污糟個d都唔拎去洗衣鋪到洗

又嘔,又狗...


伯爵府

積分: 16617


37#
發表於 10-3-29 00:44 |只看該作者
之前屋企壞洗衣機都係問隔離屋借住黎洗,住左咁多年,大家熟落左...

樓主可以試下用漂白水試下漂唔漂到,以前d 衫甩色染左落白色校服度,我呀媽都係咁... 不過唔係隻隻染料得...


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 10-3-29 00:45 |只看該作者
諗諗下真係唔得點 床單等用品 我實攞去洗衣舖洗 屋企冇位掠嘛 唉....好煩惱........:-(

原帖由 LedTV 於 10-3-29 00:41 發表
唔怪之得咁多人話洗衣鋪d洗衣機污糟..
原來個個都係唔最污糟個d都唔拎去洗衣鋪到洗

又嘔,又狗...


子爵府

積分: 13936

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 10-3-29 00:45 |只看該作者
你地講到咁我今年真係唔敢再攞張"羽絨"被出去洗啦


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 10-3-29 00:48 |只看該作者
羽絨被係咪乾洗? 乾洗冇事掛?

如果係屋企洗 ......羽絨被點樣係屋企洗.......哎呀...頭痛ing


原帖由 montana 於 10-3-29 00:45 發表
你地講到咁我今年真係唔敢再攞張"羽絨"被出去洗啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo