跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4442


21#
發表於 10-3-31 22:31 |只看該作者
好似話會優先收番,但唔肯定。

原帖由 peggy418 於 10-3-31 13:19 發表
呢兩間都好貴. 係唔係讀完N1之後可以同校讀K1??


大宅

積分: 4442


22#
發表於 10-3-31 22:36 |只看該作者
多謝你嘅分享呀,多d上嚟同我地傾計啦...

原帖由 VirginiaHo 於 10-3-31 14:47 發表
我都是新手, 搬來屯門2年多D, 以下是我經驗:
我仔仔係0909 18個月, 我係舊年10月巳經向多間NURSERY 取2010/2011N1班報名表. 因為08年是最多BB出世1年, 學位緊張。今年9月讀NI要喺BB12MTS時報名, 大約18MTS學校 ...


大宅

積分: 4442


23#
發表於 10-3-31 22:42 |只看該作者
唔該哂你嘅分享呀....

原帖由 lusea_88 於 10-3-31 17:40 發表
我係0807 mami, 我係2009年年頭已開始收集資料, 睇下屋企附近有咩N1學校先,從多意見認為N班最好近屋企, 萬一小朋友有咩事, 家長可以係最短時間內去學校, 而且仲地仲細過, 唔適宜搭太耐車, 我&C6想小朋友讀英文學校為 ...


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


24#
發表於 10-4-1 16:24 |只看該作者
我係0809mama來嫁!
我上年都同BB報左N1今年9月開學.
我都係主要選近屋企既,打風下雨回家都方便d

之前問左好多間N1主要10月收表,有d就要bb夠18個月先報得名

之前interview過
美樂(景峰)---1歲時interview即收 n1返半日 ($1610/月)
友愛保良---唔洗interview比留位費即收 N1返全日

2間都可直升K1


大宅

積分: 3725

wyeth冷知識勳章


25#
發表於 10-4-1 16:43 |只看該作者
will you send the baby to nursery when they reach 2 yrs old, or wait until 2011 Sep?


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


26#
發表於 10-4-1 16:57 |只看該作者
通常N1/K1都係8月開學嫁!
除非N1間學校有位比你插班,
而且開學頭1星期通常只係返1-2hours
可以比家長陪返學的.

原帖由 kathy貓 於 10-4-1 16:43 發表
will you send the baby to nursery when they reach 2 yrs old, or wait until 2011 Sep?


大宅

積分: 4442


27#
發表於 10-4-1 23:05 |只看該作者
咁你bb讀邊間n1呀?

原帖由 yuensiu 於 10-4-1 16:24 發表
我係0809mama來嫁!
我上年都同BB報左N1今年9月開學.
我都係主要選近屋企既,打風下雨回家都方便d

之前問左好多間N1主要10月收表,有d就要bb夠18個月先報得名

之前interview過
美樂(景峰)---1歲時interview即收 n1返 ...


珍珠宮

積分: 38416

減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


28#
發表於 10-4-1 23:37 |只看該作者
原帖由 ShingYan1 於 10-4-1 23:05 發表
咁你bb讀邊間n1呀?


美樂(景峰)因BB 9月出世要足2歲先返得!


大宅

積分: 1047


29#
發表於 10-4-2 01:17 |只看該作者
我諗住同bb報Sunkids,新一代及啟思,不過都唔知邊間好?
有d人話Sunkids太新,新一代行政太亂d老師成日轉,所以都唔知邊間好?


原帖由 ShingYan1 於 10-3-31 22:27 發表
我諗住比bb讀半日咋,咁你嘅心水係咪呢兩間呢?

係呢? 你地洗唔洗返工嫁? 邊個湊bb呀? 我自己就要返工,冇請工人,我媽媽就星期日至四住係我度幫我湊仔囉。你地呢?

...


大宅

積分: 4442


30#
發表於 10-4-2 09:44 |只看該作者
唔知幾時有openday呢? 可以睇吓環境先啦,同埋要幾時報呢? 我諗我地都仲有時間考慮嘅? 不過你揀呢幾間都好熱門&好貴呀...

原帖由 iamvenus 於 10-4-2 01:17 發表
我諗住同bb報Sunkids,新一代及啟思,不過都唔知邊間好?
有d人話Sunkids太新,新一代行政太亂d老師成日轉,所以都唔知邊間好?


大宅

積分: 2959

認識瑞士牛牛第一回


31#
發表於 10-4-2 23:33 |只看該作者
報咗三聖間救世軍
教育便是一輩子的承諾


男爵府

積分: 8877

好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 10-4-3 00:31 |只看該作者
我bb係09年9月出世, 我都報左三聖救世軍, 因為有出世紙就可以報名


大宅

積分: 4442


33#
發表於 10-4-3 13:13 |只看該作者
想問吓點解揀呢間? 我媽咪嘅朋友都叫過我揀呢間...

原帖由 Timothy_mama 於 10-4-2 23:33 發表
報咗三聖間救世軍


大宅

積分: 4442


34#
發表於 10-4-3 13:15 |只看該作者
咁快報咗喇,咁洗唔洗interview呀? 同埋點解揀呢間嘅? 可否分享吓,因為我真係咩都唔識呀....唔該哂。

原帖由 mh1001b 於 10-4-3 00:31 發表
我bb係09年9月出世, 我都報左三聖救世軍, 因為有出世紙就可以報名


大宅

積分: 1362


35#
發表於 10-4-3 13:44 |只看該作者
三聖救世軍, 如果仲未報名就唔駛諗啦... 我個仔0911出世, 拎o左出世紙交表, 都已經o係09年bb入面排70幾啦... 同個校長傾過電話, 佢都話應該無咩機會, 因為佢地n1班只收14個位, 就算再過多1年n2都只係再多收十幾個....


男爵府

積分: 8877

好媽媽勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 10-4-5 00:46 |只看該作者
原帖由 ShingYan1 於 10-4-3 13:15 發表
咁快報咗喇,咁洗唔洗interview呀? 同埋點解揀呢間嘅? 可否分享吓,因為我真係咩都唔識呀....唔該哂。


其實主要原因係近屋企, 同埋聽人講救世軍都幾好, 不過, 我都會再睇下有無其他幼稚園好d.


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


37#
發表於 10-4-25 05:50 |只看該作者
我係09年1 月媽媽呀~~~
我都係新手媽媽,宜家諗緊囡囡讀唔讀n1呀~~定係直接讀k1@@~~
咁多位媽媽~~你地係咪都比仔仔囡囡讀n1呢??我想問係咪一定要讀n1,到k1面試既時候d幼稚園收既機會先會高d架??


男爵府

積分: 5656


38#
發表於 10-4-26 00:27 |只看該作者
原帖由 ShaShaB 於 10-4-25 05:50 發表
我係09年1 月媽媽呀~~~
我都係新手媽媽,宜家諗緊囡囡讀唔讀n1呀~~定係直接讀k1@@~~
咁多位媽媽~~你地係咪都比仔仔囡囡讀n1呢??我想問係咪一定要讀n1,到k1面試既時候d幼稚園收既機會先會高d架?? ...



hi, 我個B 07年1月出世, 而家N1, 之前我都有唸個你的問題, 如果9月先入學BB已經3歲7個月, 又見她2歲左右學野好快, 本身冇係11月人地個個報N1時報名, 都兩歲的5月時臨時報左間N1 , 學校收左9月2歲7個時月讀N1, 而家學左好多野了, 好個係屋企等到下年9月3歲7個月先K1 ,
而我考慮不是報K1係咪易D, 11月面試, 先開左學兩個月,頭個月仲有D學校呀媽陪得OR 返少D時間, 幫助未必真係好大


子爵府

積分: 13171

好媽媽勳章


39#
發表於 10-4-26 09:57 |只看該作者
有無人知道邊間幼稚園有全日N1? 邊間好D?


大宅

積分: 3364


40#
發表於 10-4-26 11:01 |只看該作者
全日n1有安定幼兒學校,啟思,st peter...三聖x世軍好似都係

原帖由 kk2008 於 10-4-26 09:57 發表
有無人知道邊間幼稚園有全日N1? 邊間好D?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo