自由報料

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1565


21#
發表於 05-4-22 10:49 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

我以為第一日開張會有優惠,
點知乜都無,有些少失望......
不過我老公一諗到唔駛再捱樓下間元祿就好開心,
仲話第時可以放工去買外賣返屋企食.
我哋兩個噚晚差唔多食咗30碟壽司


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 05-4-22 11:31 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

Thanks, 貓公主!


禁止訪問

積分: 1513


23#
發表於 05-4-22 12:33 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 829


24#
發表於 05-4-22 12:50 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!



洋房

積分: 286


25#
發表於 05-4-22 13:38 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

請問有冇慶祝新店開張,儲單可申請VIP CARD?


洋房

積分: 323


26#
發表於 05-4-22 14:41 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

我想請問下APM響觀塘邊度呀???? TKS!!


珍珠宮

積分: 43376


27#
發表於 05-4-22 15:04 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

係囉! 果時荃灣果間開都有.
龍嫂 寫道:
請問有冇慶祝新店開張,儲單可申請VIP CARD?


大宅

積分: 4710


28#
發表於 05-4-22 17:07 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

在觀塘地鐵站A1出口


大宅

積分: 1723

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 05-4-22 17:22 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

地方好大,幾好行,不過路標指示不足,
我見好多人都要問d 工作人員地鐡站點去,
希望遲些會改善!


男爵府

積分: 5780

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 05-4-23 12:22 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

坐MTR A1出口容易看到APM大廈.
以下是心水推介食店:
L3 赤XX日本烏冬
L4-#22-23舖 CHA CHA 花茶菜
兩者價格大眾化& 特色


男爵府

積分: 5830


31#
發表於 05-4-23 12:38 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

請問apm有無玩具反斗城呢??
我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


珍珠宮

積分: 33728

2018復活節勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 05-4-23 13:01 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

尋晚去 apm 行, 好鬼死多人, 由其是 d 食店, 間間都要排長龍, 冇想過 apm 人流多過朗豪坊呀 :tongue:


大宅

積分: 3928


33#
發表於 05-4-24 07:31 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

有冇儲單可以申請VIP CARD?


別墅

積分: 615


34#
發表於 05-4-24 17:32 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

我o尋日約左朋友又係去APM食下午茶,人山人海,食完淨係行左Trendy Land 就走,帶住小朋友真係頂唔順


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 05-4-24 22:20 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

willy611 寫道:
有冇儲單可以申請VIP CARD?


At this moment, NO! :tongue:


大宅

積分: 3928


36#
發表於 05-4-25 06:29 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

謝謝!


大宅

積分: 1410


37#
發表於 05-4-25 09:54 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

同旺角朗豪坊比較.APM無論店舖,食店,裝修都好過好多..連toilet都有專為小朋友而設既.好鬼得意,仲有bb換片及餵奶室..幾闊ga
bobo101^*^ 寫道:
尋晚去 apm 行, 好鬼死多人, 由其是 d 食店, 間間都要排長龍, 冇想過 apm 人流多過朗豪坊呀 :tongue:
哲哲B係2004年5月23日出世..3.40kg
羨羨B係2007年6月22日出世..3.36kg
-------------------------------------------------
[size=small]*****哲 羨 相 簿*****


男爵府

積分: 7990


38#
發表於 05-4-25 10:14 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

LULU330 寫道:
以下是心水推介食店:
L3 赤XX日本烏冬
...............

Agree~
L3 赤XX日本烏冬 << 平, 靚, 正

好奇怪~昨天星期日, 下午~1:00 , APM唔係好多人, 可能星期六, 附近d人放工, 所以特別迫.
   


男爵府

積分: 6541


39#
發表於 05-4-25 10:49 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

winwin323 寫道:
[quote]LULU330 寫道:
以下是心水推介食店:
L3 赤XX日本烏冬
...............



L3 赤XX日本烏冬 << 平, 靚, 正 ---請問有冇好介紹.

我覺得food court d野食都幾貴, 平均每個餐要成$40


複式洋房

積分: 371


40#
發表於 05-4-25 11:30 |只看該作者

Re: APM元氣今日開喇!

APM 好過好多 Shopping Mall ! 正!

[url=www.babyhome.com.tw/JonathanPoon]J.Poon

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo