跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3569


21#
發表於 10-4-19 17:15 |只看該作者
CITYCUT都好旺場,果位泰國女士我知係邊位,不過我唔係搵佢整,我都幫趁左好多年,OK既唔想轉,起碼好過我之前幾廿年幫趁過果D,阿KING以前都係係CITYCUT做,尾後至自立門戶....


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 10-6-6 18:40 |只看該作者
King Salon 剛搬左, 間鋪比舊鋪細左好多, 今日去搵阿 King 剪髮, 勁多人, 阿 King 剪得好急兼馬夫左, 無以前咁有心機, 今次剪得好唔滿意, 同埋加左價, 收 $148 好似唔值, 諗緊下次轉第二 Salon.

[ 本帖最後由 波子 於 10-6-6 18:43 編輯 ]


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 10-6-6 20:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 10-6-6 22:18 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-6-6 20:05 發表


係啦, WHY 搬嘅......我未去過新舖, 不過知道喺邊度, 佢咁失手嘅, 係咪心情唔好呢??

舊鋪比佳寶買左擴充喎.
可能客多佢做唔切啦, 所以急急剪完再剪下個客, 剪得咁鬼快點會剪得靚呢! 吹頭又吹兩三下就算, 激死! 今朝我十點去到已經有三個客等緊, 陸續有客到間鋪都無位坐嚕, 佢叫d客晏些再去, 新客就唔接住.
本來星期六兩點幾去剪架, 一去到門口嚇死已經爆棚, 重諗住星期日一早開鋪無咩人 tim!

小楷, 另外見你係 Cath Kidston 有留言喎, "利港"有假野賣, 唔知你有無見到? 較早前我地傾開嗰個 Cath Kidston 比你封左 , 可能有些媽咪提及訂購集體問題.

[ 本帖最後由 波子 於 10-6-6 22:53 編輯 ]


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-6-6 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 10-6-7 09:27 |只看該作者
原帖由 小楷 於 10-6-6 23:23 發表


佢以前已經唔夠坐, 依家又細埋, 我都係唔去喇, 因為我唔算熟客, 費事去到尷尬.....

我無去利港睇過, 唔知添......mouth:mouth:" />

之前個TOPIC真係好多人講團購, 提完又係咁, 無計, 真係唔好意思, BK 其實都 ...

點會嬲喎! 版主的職責嘛!


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 10-6-7 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30502

母親節2025勳章


28#
發表於 10-6-8 08:53 |只看該作者
我之前帶亞仔去 King Salon 搵亞Jade 剪, 果是亞仔2歲左右, 唔習慣出街剪頭髮(不過之前都去過幾間剪過), 第1次搵亞Jade 剪時都 ok, 用o左半個鐘先剪完, 咁到我剪, 我覺得佢手勢麻麻......

到第2次去, 果時先2點幾, 佢認得我個仔, 我諗係怕佢喊, 於是同我講, 果日好 full, 安排唔到我個仔剪, 咁我話你 e+ 唔係好多人咋喎, 仲要只係下晝2點幾咋喎, 佢支吾以對, 於是我話好啦, 既然你呢度可以 book, 咁我 book 聽日啦, 佢又話聽日 d appointment 唔知咩情形, 答唔到我.....講真, 我接受到你唔同小朋友剪, 有咩咪直接講, 你唔好耍我o羅!

後來去o左佳麗搵亞 lam 剪, 亞仔($70)第一次搵佢剪髮, 佢竟然唔喊, 而且亞 lam好快手, 10 mins 搞掂, 於是我全家都搵佢剪, 又ok 喎 (我以前係特登出番去 tst/紅磡剪o架)

不過都係果句, 夾唔夾都係睇人....


珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 10-6-8 16:08 |只看該作者
原帖由 mymarigold 於 10-6-8 08:53 發表
我之前帶亞仔去 King Salon 搵亞Jade 剪, 果是亞仔2歲左右, 唔習慣出街剪頭髮(不過之前都去過幾間剪過), 第1次搵亞Jade 剪時都 ok, 用o左半個鐘先剪完, 咁到我剪, 我覺得佢手勢麻麻......

到第2次去, 果時先2點幾, ...

mymarigold,
Thanks for sharing. 下次試下佳麗, 咁大人洗剪幾錢?

[ 本帖最後由 波子 於 10-6-8 18:32 編輯 ]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo