樓市動向

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 82035

畀面勳章


21#
發表於 10-5-13 18:01 |只看該作者
嵐岸no lar...

唔覺好嘈,但係新樓黎講質素好差:

水管、拉馬桶、花灑同牆身好傳聲,晚晚樓上幾時沖涼,隔離幾時吸塵我都知道;
牆身有滲水現象;
廚房極唔好用,雪櫃終年積雪,係積到開唔到門果種,基本上隨樓附送既電器冇樣好用;
極度潮濕,晚晚訓落張床,床單都係好似濕濕地咁~~~

除非諗住大執,否則一定好多問題,加上市價成四百幾五百萬,咁既質素一d都唔值。

我地係第一手住客,住左大半年已經搞成咁,好彩我舊年諗住租住睇下好唔好住先買,而家唔會再考慮呢度啦。

不過無可否認,背山面海,環境一流。


珍珠宮

積分: 31348


22#
發表於 10-5-14 10:31 |只看該作者
原帖由 mother904 於 10-5-13 18:01 發表
嵐岸no lar...

唔覺好嘈,但係新樓黎講質素好差:

水管、拉馬桶、花灑同牆身好傳聲,晚晚樓上幾時沖涼,隔離幾時吸塵我都知道;
牆身有滲水現象;
廚房極唔好用,雪櫃終年積雪,係積到開唔到門果種,基本上隨樓附送既電器冇樣好用;
極 ...


好彩係租啫!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo