婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 05-5-15 12:06 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

我覺得其實可以打針的話不妨可以一試, 因話返發的機會少d, 同埋聽其他bk sisters說手術都要4萬幾, 同埋又要住院, 但打針都係萬幾又唔需要住院, 下次覆診時不妨同醫生傾下啦, 唔需要太擔心~~


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 05-5-15 12:37 |只看該作者

Re: 子宮內膜位

tks tks tks so much ar!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo