原帖由 AndyMah 於 10-5-25 10:50 發表 
我個仔都係咁, 8月就夠 6歲喇!
都係得果42磅, 高度有 116cm 都算ok,
不過就成日比人話佢好瘦, 手腳一d肉都無,
皮包骨咁. 試過食中藥係有效, 不過係自己無時間同佢去睇同 keep 住煲茶比佢飲.
為咗令佢身上長多d 肉真 ...
我都試過比類似維他命水佢飲(會開胃d果款,魚肝油真係唔好食咁多,對肝唔太好,所以我冇比)
其實妳囝囝食o野都ok丫.會唔會生蟲呢?定係體質真係唔吸收?唔吸收真係冇咩辦法wor~
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...