自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 10-5-25 13:18 |只看該作者
原帖由 AndyMah 於 10-5-25 10:50 發表
我個仔都係咁, 8月就夠 6歲喇!
都係得果42磅, 高度有 116cm 都算ok,
不過就成日比人話佢好瘦, 手腳一d肉都無,
皮包骨咁. 試過食中藥係有效, 不過係自己無時間同佢去睇同 keep 住煲茶比佢飲.
為咗令佢身上長多d 肉真 ...


我都試過比類似維他命水佢飲(會開胃d果款,魚肝油真係唔好食咁多,對肝唔太好,所以我冇比)
其實妳囝囝食o野都ok丫.會唔會生蟲呢?定係體質真係唔吸收?唔吸收真係冇咩辦法wor~
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


子爵府

積分: 14859


22#
發表於 10-5-25 13:35 |只看該作者
其實可能開始換牙, 我個仔而家六歲幾, 但五歲幾果陣,突然無晒胃口(最鐘意飲奶同埋零食都無興趣), 但D牙仔當時未鬆,睇落又無嘢, 後來去定期牙科保健, 牙醫話佢已經有兩隻新牙喺牙床, 而家製造緊新牙齒,口腔會有D吾舒服, 但小朋友又吾知係咩吾舒服, 影響心情,無咩胃口好正常,連脾氣都會差D; 到D牙出得咁上下就會無事. 大家放心!
我果陣個仔食嘢都亂晒籠,成日都問佢想食咩, 佢一諗到就同佢食, 無辦法, 好過睇住佢瘦!


子爵府

積分: 11795

好媽媽勳章


23#
發表於 10-5-25 17:27 |只看該作者
這類湯水,我都煲唔少,個人身體問題
原帖由 kinglongma 於 10-5-24 22:30 發表
每星期一次淮山、茨實、蓮子、鴨腎(乾身)、瘦肉湯,包佢變肥仔,呢個湯小朋友飲咗健脾開胃,太子都食唔壞。我個仔8歲半,而家70磅,再食司各脫,包肥,佢而家要減飯,因為佢真係肥咗。 ...


禁止訪問

積分: 5989


24#
發表於 10-5-26 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-5-26 18:16 |只看該作者
原帖由 豬包ma 於 10-5-25 13:18 發表


我都試過比類似維他命水佢飲(會開胃d果款,魚肝油真係唔好食咁多,對肝唔太好,所以我冇比)
其實妳囝囝食o野都ok丫.會唔會生蟲呢?定係體質真係唔吸收?唔吸收真係冇咩辦法wor~ ...


我有比過花塔餅佢食, 又無蟲喎!
所以我諗佢係唔吸收, 唯有比佢再做多D運動
睇下有無好D啦! 不過佢DADDY 都係好瘦果D,
可能個種係咁, 不過佢未開始讀書果時好肥架,
似晒我, 但返學之後就開始瘦.
不過佢呢2年算係咁, 病少咗好多喇!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo