自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


21#
發表於 10-6-22 22:25 |只看該作者
me2
原帖由 yingbma 於 10-6-22 18:24 發表
除左disney channel d卡通片外, 我無比呀女睇過其他卡通片....


男爵府

積分: 9835


22#
發表於 10-6-22 22:26 |只看該作者
香港個D巳好好多, 我係奶奶度睇到個D所謂兒童台仲嚇C我..........
佢屋企收到大陸台......

其中一個廣告

兩個小朋友去party, 同人撞晒衫播...
廣告話唔想同人撞衫就去XXX買衫....

大佬, 細佬仔台都搞到咁.....

仲有D乜乜抽獎有PSP送.........

仲有著XX牌子的波鞋先會踢到叻足球........

一大堆密集廣告, 連做緊卡通, 下面或右邊都會有條bar係度不停賣廣告, 超可怕!!

[ 本帖最後由 hinhei 於 10-6-22 22:27 編輯 ]


大宅

積分: 3349

畀面勳章


23#
發表於 10-6-23 04:00 |只看該作者
花師奶都好好睇架


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 10-6-23 09:14 |只看該作者
我屋企無兒童台,不過就錄低Thomas小火車俾囝囝睇


禁止發言

積分: 23


25#
發表於 10-6-23 09:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


26#
發表於 10-6-23 09:48 |只看該作者
個日唔覺意轉左去J2台播"皇家雙妹嘜", 阿仔一見到即刻眼定定睇(因為佢鐘意警察), 睇左無10分鐘, 個女警同人地又抱又kiss, 我趁阿仔唔為意拿拿聲轉返去disney channel, 益智好多.....


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 10-6-23 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 10-6-23 11:16 |只看該作者
所以我仔好少睇電視...
但係唔知點解..佢冇睇過都識得d陀螺名=.=''''

以前細d...都重呃得下..依家小學..同學實有講...佢重記底同學話佢知既卡通時間...有機會就問我比唔比睇...


大宅

積分: 4290


29#
發表於 10-6-23 11:32 |只看該作者
如果你有 now 或 cabletv, 就有disney channel會好d!


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 10-6-23 11:32 |只看該作者
我亞仔依家都只係睇香港寬頻入面既"nickelodeon", 入面有Dora、Diego同SpongBob亞仔亞囡都好鍾意睇, 之前無記收費都有呢個台, 無啦啦無左變左個"kids co.", 又係打打殺殺都唔岩睇, 仲要話岩小朋友睇:;pppp: 唔係仔仔鍾意睇補習升LV.同Dora, 我一早CUT左佢啦


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


31#
發表於 10-6-23 11:44 |只看該作者
呢個年代喲卡通片已經唔再純真
同以前差好遠


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 10-6-23 13:31 |只看該作者
係呀, 套套唔係對戰就係情情愛愛, 唔通呢個世界真係得呢兩樣嘢? 之前睇過一套卡通, 唔記得名喇, 有句對白係『嗰條友都係hea喎』OMG!!!!! 同古惑仔的對白有乜分別呀??
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


珍珠宮

積分: 39393

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 10-6-23 13:35 |只看該作者
免費電視台d 卡通,真係唔敢比仔女睇呀! 嚇死人 ~ 好似將夜晚劇集卡通幻想左咁!!

上次聽你地講智叻台好正, 我即刻叫老公開左喇 ~ 真係 之前仲要買好多碟,而家慳番!!


複式洋房

積分: 302


34#
發表於 10-6-23 18:36 |只看該作者
我覺得'喜羊羊'已經算係近期最有教育意義o既卡通, 有時又會睇下國家地理D紀錄片,
仔仔一睇見動物就好開心,
o係處問長問短


別墅

積分: 793

好媽媽勳章


35#
發表於 10-6-23 19:08 |只看該作者
me too! 亞女同亞仔都主動話唔睇. 佢地一向唔中意睇打打殺殺的卡通
原帖由 yingbma 於 10-6-22 18:24 發表
除左disney channel d卡通片外, 我無比呀女睇過其他卡通片....


大宅

積分: 3349

畀面勳章


36#
發表於 10-6-24 03:12 |只看該作者
花師奶已經播晒今日冇得做喇。


大宅

積分: 1964

好媽媽勳章


37#
發表於 10-6-24 07:55 |只看該作者
200%同意,但無奈亞女要睇
原帖由 chingching03 於 10-6-22 18:12 發表
我有時都好唔鍾意依家d 卡通片內容, 好多時都係打打殺殺, 同情情愛愛. 有次見到卡通片既一男一女係度kiss, 真係超想turn off 個電視機~~


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


38#
發表於 10-6-24 09:32 |只看該作者
原帖由 Shankoo 於 10-6-23 18:36 發表
我覺得'喜羊羊'已經算係近期最有教育意義o既卡通, 有時又會睇下國家地理D紀錄片,
仔仔一睇見動物就好開心,
o係處問長問短


對, 我都鍾意睇喜羊羊, 算係呢幾年我無咁反感的卡通.

真係好懷念細個時的Q太郎, 藍精靈, 忍者小靈精.....


伯爵府

積分: 18980


39#
發表於 10-6-24 11:48 |只看該作者
好懷念以前的事物呀!
原帖由 sellyslchow 於 10-6-23 09:27 發表


以前卡通片係有教育作用...而家果d...


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


40#
發表於 10-6-24 11:57 |只看該作者
我想知, 卡通片會唔會好似電影咁, 分 3級o架 ???
好明顯, 無記 d 卡通大部份係 2級... 跟本不適合小朋友睇... :;pppp: :;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo