心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2893


21#
發表於 10-7-2 17:25 |只看該作者
你有工都想唔做, 我份工可能快無得做啦 我都是做merchandiser, 做開廠的, 上年被裁後而家幫緊以前經理開的公司, 但同佢地拍的廠根本唔配合 (無論價錢, 辦期)所以做埋手頭單可能要close


民房

積分: 62


22#
發表於 10-7-3 23:49 |只看該作者
其實不如唔好辛苦自己..放下假啦..=)
RELAX D=)


子爵府

積分: 10259


23#
發表於 10-7-4 22:57 |只看該作者
原帖由 鍾太2009 於 10-6-28 18:13 發表
睇完你地既留言, 好多謝你地既分享同鼓勵!

我做左姨行7年,係而家姨間公司已經4年幾, 我算好好彩, 係度由AM升到M,我只係M post.,但公司比機會我,去過3次歐洲,而且落china廠1年都冇5次!我其實知道我比上不足,比下有餘 ...





加油ah ~~~ 我都 想去歐洲~
但每年只有亞姐去~我做佐配料10年了~


子爵府

積分: 10259


24#
發表於 10-7-4 22:57 |只看該作者
原帖由 鍾太2009 於 10-6-28 18:13 發表
睇完你地既留言, 好多謝你地既分享同鼓勵!

我做左姨行7年,係而家姨間公司已經4年幾, 我算好好彩, 係度由AM升到M,我只係M post.,但公司比機會我,去過3次歐洲,而且落china廠1年都冇5次!我其實知道我比上不足,比下有餘 ...





加油ah ~~~ 我都 想去歐洲~
但每年只有亞姐去~我做佐配料10年了~


大宅

積分: 2893


25#
發表於 10-7-15 17:01 |只看該作者
今日老細話可能做至9月中 希望到時搵到份好工啦

原帖由 WING1004 於 10-7-2 17:25 發表
你有工都想唔做, 我份工可能快無得做啦 我都是做merchandiser, 做開廠的, 上年被裁後而家幫緊以前經理開的公司, 但同佢地拍的廠根本唔配合 (無論價錢, 辦期)所以做埋手頭單可能要close ...


禁止訪問

積分: 47


26#
發表於 10-7-21 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 138


27#
發表於 10-8-26 18:59 |只看該作者
我做左成10年啦....都係M.不過我都吾想升SM仲要負更大責任呀....成日咩飛0.


洋房

積分: 138


28#
發表於 10-8-26 19:00 |只看該作者
我都吾想做好耐.,不過要搵$.如果吾係都吾知做邊行好LU.


洋房

積分: 138


29#
發表於 10-8-26 19:02 |只看該作者
吾想做就吾好辛苦啦.GAREMTN真是好辛苦.因為我都做左10年.


大宅

積分: 2771


30#
發表於 11-5-5 23:58 |只看該作者
本帖最後由 叉雞飯 於 11-5-5 23:59 編輯

今日做到好無心機, 特登上BK SEARCH MERCHANDISER, 我搵到呢個POST
e+ 做merchandiser, 原來法則得一個, 就係要請把條命都擺比公司, 朝9晚10-1不等, 早左即係早走, 唔係準時走, 早得即係好得閑, 加客, 加workload. 所以高效的工作是自找苦吃, 人工同攞命程度直接掛勾, 要命定要錢, 各有所要啦, 初入行第4年, 就做了大手術, 個時後生頂到, if e+ 真係賠命吧, 力勸所有未過30 朋友, 及早回頭是岸, 過了30的, 就要增值走出去, 上了4樓的, 認命吧

我做左就15年 AM 做到SM LAST 7月EX 公司摺左, 就慘, EX 公司C服好多, 我做左4年, 咪就因生意唔好, 摺左, 個MRS.BOSS 開新公司叫我去一佢份人太癲, 我不接受任命啦, 後來, 做左間廠到今年3月, 係多野做, 但SM 係樹算好高, D人都肯幫手, 各大陸同事又好OK, 模式我OK 架, 最大問題係, 個老闆娘係癲X1000 郁手架, 2公婆嗌交玩潑水, 真係迫到我同MANAGER 斗唔到氣先走, 費費事無命享, E+ 搵緊囉. 個市OK 架, BUT 都係怨夾臭D工.......
鼎為煉銀, 爐為煉金; 惟有耶和華熬煉人心  
箴言. 17:3

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo