本帖最後由 叉雞飯 於 11-5-5 23:59 編輯
今日做到好無心機, 特登上BK SEARCH MERCHANDISER, 我搵到呢個POST
e+ 做merchandiser, 原來法則得一個, 就係要請把條命都擺比公司, 朝9晚10-1不等, 早左即係早走, 唔係準時走, 早得即係好得閑, 加客, 加workload. 所以高效的工作是自找苦吃, 人工同攞命程度直接掛勾, 要命定要錢, 各有所要啦, 初入行第4年, 就做了大手術, 個時後生頂到, if e+ 真係賠命吧, 力勸所有未過30 朋友, 及早回頭是岸, 過了30的, 就要增值走出去, 上了4樓的, 認命吧
我做左就15年 AM 做到SM LAST 7月EX 公司摺左, 就慘, EX 公司C服好多, 我做左4年, 咪就因生意唔好, 摺左, 個MRS.BOSS 開新公司叫我去一佢份人太癲, 我不接受任命啦, 後來, 做左間廠到今年3月, 係多野做, 但SM 係樹算好高, D人都肯幫手, 各大陸同事又好OK, 模式我OK 架, 最大問題係, 個老闆娘係癲X1000 郁手架, 2公婆嗌交玩潑水, 真係迫到我同MANAGER 斗唔到氣先走, 費費事無命享, E+ 搵緊囉. 個市OK 架, BUT 都係怨夾臭D工.......
鼎為煉銀, 爐為煉金; 惟有耶和華熬煉人心
箴言. 17:3