婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2759


21#
發表於 05-5-24 09:53 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

Didi711 寫道:
4年級就開始高得慢d?... :lol: 咁咪好慘~~ :-( :-( 唔會卦!!
有冇根據架 [quote]
lam2hei 寫道:

乜十歲黎經架la,
聽講, 黎經後, 小朋友的長高率會轉
慢喎
[/quote]


亞女就黎四年級,如果黎經後無得高咪好矮??
千其唔好!!
:-( :-( :-(


複式洋房

積分: 234


22#
發表於 05-5-24 10:30 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

肥妹仔KanKan
你唔駛怕住喎^^,唔係個個女孩都係四年班黎架,我個女都係中一黎,不過我個女而家都係得15幾cm咋 :-( :-( 呀叮妹個囡囡得十歲都高過我個女呀,嗚~係年青一輩都算矮了 :-( :-( 希望呢幾年可以高多少少就好lu,唯有叫個女跳多d繩,盡下人事囉 :-(

係啦~我有d問題想問下d女兒黎左初經既媽媽,你地個囡囡會唔會d量係比較多架??佢地年紀唔大,但係就量多,真係好慘呀!!最慘係醫生都話咁係正常喎,又唔可以食藥去調整喎,你地有冇辦法教下我點做呀


已刪除用户

積分: 60176


23#
發表於 05-5-24 11:16 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1182


24#
發表於 05-5-25 02:32 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

may:
我個女第一次同第二次d量都好多架,成日都過底. :-( :-( 見到佢真係慘!咁細個就要應付尼d問題.不過嚟咗兩次咋,到e家成兩個月都未嚟過喇! 都唔知點好??
may_chan_ 寫道:
肥妹仔KanKan
你唔駛怕住喎^^,唔係個個女孩都係四年班黎架,我個女都係中一黎,不過我個女而家都係得15幾cm咋 :-( :-( 呀叮妹個囡囡得十歲都高過我個女呀,嗚~係年青一輩都算矮了 :-( :-( 希望呢幾年可以高多少少就好lu,唯有叫個女跳多d繩,盡下人事囉 :-(

係啦~我有d問題想問下d女兒黎左初經既媽媽,你地個囡囡會唔會d量係比較多架??佢地年紀唔大,但係就量多,真係好慘呀!!最慘係醫生都話咁係正常喎,又唔可以食藥去調整喎,你地有冇辦法教下我點做呀

http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


洋房

積分: 70


25#
發表於 05-5-25 14:15 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

我同事個囡囡在10歲時第一次來M,之後隔咗6個月來第二次,之後開始兩三個月一次,應該冇問題的!


複式洋房

積分: 234


26#
發表於 05-5-27 16:46 |只看該作者

Re: 個女開始大喇!點好....?

Didi711

我尋日同呀女見左醫生(當時都有數個女孩穿著校裙等見醫生),佢解釋原因話女孩子初經,通常子宮仲未成熟,好多時係冇排卵喎,所以量係特別多,醫生又開左d止血丸比我,佢話如果黎多幾次都係咁呢,怕會貧血,到時就可能要食賀爾蒙調經架,希望唔駛食就好lu :wink:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo