都唔知點好??may_chan_ 寫道:
肥妹仔KanKan
你唔駛怕住喎^^,唔係個個女孩都係四年班黎架,我個女都係中一黎,不過我個女而家都係得15幾cm咋 :-( :-( 呀叮妹個囡囡得十歲都高過我個女呀,嗚~係年青一輩都算矮了 :-( :-( 希望呢幾年可以高多少少就好lu,唯有叫個女跳多d繩,盡下人事囉 :-(
係啦~我有d問題想問下d女兒黎左初經既媽媽,你地個囡囡會唔會d量係比較多架??佢地年紀唔大,但係就量多,真係好慘呀!!最慘係醫生都話咁係正常喎,又唔可以食藥去調整喎,你地有冇辦法教下我點做呀![]()
![]()