立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5902
大宅
積分: 1079
littleduck 寫道: sindysindy 有事想請教你, ultra sound 係唔係超聲波乳房, 因我之前check up 發現乳房有粒野, 個醫生建議我做超聲波, 照完後係水long ... 佢都叫我唔洗理住....
evavong 寫道: 係呀,我都係咁想,無情情點解要吃一刀,況且我唔止一粒,係幾粒,個醫生話一粒一個刀口,咁咪幾刀,咁我咪幾大都唔肯做囉. 係呢,唔知陳慧娟醫生會唔會一次過抽晒幾粒呢,會唔會細粒唔抽嘅呢?我想一次過抽晒呀,費事留番手尾嘛!
複式洋房
積分: 189
積分: 5388
民房
積分: 1167
水晶宮
積分: 67068
子爵府
積分: 11008
longheibaby 寫道: 我最近都發現有一粒,去左睇"王學勤"醫生,做左 一個普通素描,跟住醫生話可能係纖維瘤,佢寫紙 我去浸會做長細檢查(因我有買保險),"王學勤"醫 生話,浸會醫生(Jimmy Lam)會同係個粒野道用 針抽小小出黎化驗,或者成粒切除之後才化驗。因 我家族有人患過乳癌(上年),爸爸又係患食道癌死 。所以我好擔心! 其實有冇媽咪試過成粒切除之後才化驗? 有冇聽過浸會醫生(Jimmy Lam)好唔好? 你地入院切纖維瘤個過程係點?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy