婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20620


21#
發表於 10-7-6 16:15 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 10-7-5 19:53 發表


係呀...聽到話係女,佢講左好多難聽說話...不過我鬧返佢wor...我問佢係咪女人?做乜咁睇唔起女人?

咁好,唔理你地??我都想呀!佢明知我好q憎佢..但佢仲成日問長問短....我唔答佢呢..佢就話'你食啞左呀?'..我細聲答,佢 ...


唉,最憎D人重男輕女,仲要係出自女人把口,就最鬼憎,我99好就好在吾會咁,但係佢想我生3個喎,我本身就咁諗生2個就一定生架喇,3個就睇天意啦,但係出自99把口講要生3個,硬係條氣好吾“据”,你話生就生呀,咁你吾生3個,點解生一個咁少呀(我老公),真係好想咁樣窒佢。


複式洋房

積分: 395


22#
發表於 10-7-7 15:44 |只看該作者
絕!!!!!!!!!


原帖由 心抱 於 10-7-3 23:51 發表
老人家有時真係好煩
嬲佢佢吾知, 話佢又吾好意思:tongue:
做咁多年人都吾知人情世故?-(
你唯有趁佢吾知就dum左條毛巾啦, 吾係佢又唱你ga喇


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 10-7-7 20:49 |只看該作者

回覆 3# 我愛Corina 的文章

我宜家都係唔理我99.佢成日搭咀,我同個囡傾計,又走嚟問埋一份.我直頭唔應佢.我又唔係同佢講嘢.
爆愛車縫作

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo