立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1847
原帖由 crystal126 於 10-8-12 18:07 發表 我是紅磡街坊, 不過只係年頭才搬來的
複式洋房
積分: 157
原帖由 mukmuk 於 10-7-23 01:28 發表 haha... 可能我地平日於紅磡行來行去... 如果見到一個女生男相的BB女..may be that;s my daughter
原帖由 mukmuk 於 10-8-13 00:14 發表 慢慢你會了解紅磡有多方便...衣食住行乜都有...
積分: 1650
原帖由 carcarb 於 10-8-19 11:45 發表 我地可以搵日約出黎搞過街坊b聚會!
積分: 323
男爵府
積分: 6589
原帖由 yencheung1981 於 10-8-23 12:40 發表 我係路過, 我個女係3月bb, 不過我都係住左係紅磡差唔多30年..... 如果有聚會or自組playgroup既話, 我可以參加埋嗎 ?
別墅
積分: 849
原帖由 chBB 於 10-8-24 13:37 發表 紅墈真係好方便, 我成日去紅墈, 算唔算半個街坊?
禁止發言
積分: 1742
原帖由 ivyso0804 於 10-9-20 11:45 發表 唔住紅磡JOIN唔JOIN得,我鍾意參加D聚會,等熹B識下朋友仔,又可以同D媽咪傾下計
積分: 1188
原帖由 ivyso0804 於 10-9-20 21:36 發表 10月定左幾時未,因為17/10將軍澳聚會,23/10觀塘聚會,我驚撞期呀
積分: 4168
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy