自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 10-7-18 12:35 |只看該作者


子爵府

積分: 10005


22#
發表於 10-7-18 13:30 |只看該作者
客觀來說:

既然現時未立法,給少於33元時薪並無錯,那麼,社民連的人為什麼要譴責大家樂集團給予員工的時薪33元?


原帖由 TotoToto 於 10-7-17 18:18 發表
理性分析:而家未立法,給少於33時薪並無錯,反而,立法後不給,就要譴責。

少心被報紙引導帶著我們走。

意見表達,不喜勿插。


男爵府

積分: 7223

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 10-7-18 13:44 |只看該作者
一直都唔中意la個人啦~


伯爵府

積分: 17463


24#
發表於 10-7-18 13:48 |只看該作者
其實好多 "丁蟹" 之人.
鐘意講到自己係天下大好人, 大聖人, 人地做咩都係錯. 簡單一句就係偽善.

我會大力支持長毛去黃議員既麵店抗議!


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-7-18 18:09 |只看該作者
原帖由 viewer 於 10-7-18 13:30 發表
客觀來說:

既然現時未立法,給少於33元時薪並無錯,那麼,社民連的人為什麼要譴責大家樂集團給予員工的時薪33元?


同意!


禁止訪問

積分: 45


26#
發表於 10-7-18 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 10-7-18 21:40 |只看該作者
做人要有廉恥, 識得教人話人但自己都唔實行, 真係配服佢仲可以聲大大面皮厚厚咁去鬧人, 黃議員到底幾時先會辭職? 唔通要到2012?

[ 本帖最後由 DoReMi媽媽 於 10-7-18 21:45 編輯 ]


琥珀宮

積分: 169763


28#
發表於 10-7-18 21:46 |只看該作者
大陸都行緊。

議員講一套做一套,唔係今時今日,一D都唔出奇。

我好想知道李生有冇請外傭,佢好似得一個女,都好大勒,應該冇請,所以咁大聲出黎為外藉傭工爭取最低工資。

原帖由 TotoToto 於 10-7-17 19:25 發表
最低工資講了多年都被否決,今次卻大比數通過,大家有無想過原因?


男爵府

積分: 6226


29#
發表於 10-7-18 21:54 |只看該作者
淨係聽到佢既名,未聽佢把聲我都覺得好煩,又嘈同黑人憎


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 10-7-18 21:59 |只看該作者
剛出版最新一期《經濟學人》刋登題為〈實驗告終〉(End of an experiment) 專題文章,指香港引入最低工資,更進一步侵蝕自由市場。

另外張五常亦有對最低工資(對中國經濟的殺傷)的說法, 因全文太長, 此為其中一段:
-quote-
任何人,只要可以工作而又願意工作,無論工資多低我們要讓他們工作——這是我信奉不疑的。

敬業樂業是人的權利,奇怪是高舉人權的眾君子也往往高舉最低工資。說不通的邏輯那麼淺,是真的不知道嗎?還是因為政治遊戲的需要呢?

我贊同補貼那些樂於自食其力但收入不足糊口的人。當年佛利民建議的「負所得稅」(negative incometax)就是這個意思。 「負所得稅」有不容易處理的漏洞,北京的朋友聰明,總可以想出其他的協助辦法。

從西方進口的最低工資得到支持,有兩個原因。其一是無知的勞苦大眾以為鴻鵠將至,對自己有利;其二是有知的利益團體可以利用。

我的主張,是先讓可以工作而又願意工作的人自由地選擇對社會有貢獻的就業,工資再低也要讓他們做,有需要時政府可再為他們作其他安排,尤其是協助他們增加知識。讓市場的競爭保護著勞工,讓農民的收入上升保護著工業的工資,是用諸四海而皆準的經濟學,不需要真的學過。如果用最低工資保護勞工,市場的競爭就再不保護了。這也是不需要學過的正確無誤的經濟學。

-unquote-


[ 本帖最後由 DoReMi媽媽 於 10-7-18 22:40 編輯 ]


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


31#
發表於 10-7-18 22:10 |只看該作者
賤格
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


子爵府

積分: 10005


32#
發表於 10-7-18 22:17 |只看該作者
經濟學家好有point!
Negative income tax 係一個很有意思的建議.

原帖由 DoReMi媽媽 於 10-7-18 21:59 發表
剛出版最新一期《經濟學人》刋登題為〈實驗告終〉(End of an experiment) 專題文章,指香港引入最低工資,更進一步侵蝕自由市場。

另外張五常亦有對最低工資的說法, 因全文太長, 此為其中一段:
-quote-
任何人,只要可以工作而又願意工作,無論工資多低我們要讓他們工作——這是我信奉不疑的。

敬業樂業是人的權利,奇怪是高舉人權的眾君子也往往高舉最低工資。說不通的邏輯那麼淺,是真的不知道嗎?還是因為政治遊戲的需要呢?

我贊同補貼那些樂於自食其力但收入不足糊口的人。當年佛利民建議的「負所得稅」(negative incometax)就是這個意思。 「負所得稅」有不容易處理的漏洞,北京的朋友聰明,總可以想出其他的協助辦法。

從西方進口的最低工資得到支持,有兩個原因。其一是無知的勞苦大眾以為鴻鵠將至,對自己有利;其二是有知的利益團體可以利用。

我的主張,是先讓可以工作而又願意工作的人自由地選擇對社會有貢獻的就業,工資再低也要讓他們做,有需要時政府可再為他們作其他安排,尤其是協助他們增加知識。讓市場的競爭保護著勞工,讓農民的收入上升保護著工業的工資,是用諸四海而皆準的經濟學,不需要真的學過。如果用最低工資保護勞工,市場的競爭就再不保護了。這也是不需要學過的正確無誤的經濟學。

-unquote-


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 10-7-18 22:43 |只看該作者
張五常同文中另一段:
-quote-
其實,最低工資對經濟的殺傷力嚴重,是這些日子先進之邦的經濟看不到有大復蘇可能的一個主要原因。北京的朋友不知山有虎,於是試向虎山行。我早要大聲疾呼,但有說服力的分析不容易,何況最低工資這回事,是政客活動的好籌碼,也有眾多利益或壓力團體的支持

在經濟學的範疇內,從本科課本到研究院的論文,我沒有讀過一句說最低工資對經濟有貢獻:因為政治上或職位上的需要而支持最低工資的經濟學者,一律被行家們貶低。靈魂可以出售,有價,而此價也,往往低得很。

-unquote-


公爵府

積分: 28591


34#
發表於 10-7-18 22:51 |只看該作者
同爛仔講廉恥? 佢地無果喎!!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 10-7-18 22:53 |只看該作者
原帖由 rean_chau 於 10-7-18 22:51 發表
同爛仔講廉恥? 佢地無果喎!!

爛仔本來就唔應該做議員, 由爛仔通過的只會係惡法! 專權!


大宅

積分: 2335


36#
發表於 10-7-18 23:18 |只看該作者
以前覺得佢都有小小墨水, 都唔知點解變成咁? 可以學以致用, 係社會福氣.
但啲人用錯係其他地方, 就變成危害社會, 更損人損己.
及早收手~


男爵府

積分: 7405


37#
發表於 10-7-18 23:36 |只看該作者
嚴以律人 寬以待己


禁止訪問

積分: 1766


38#
發表於 10-7-19 01:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 10-7-19 01:11 |只看該作者


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 10-7-19 01:46 |只看該作者
叫佢慳d啦~~~
一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo