Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~
大家好啊, 我個囝囝2個月大, 我已經返反工啦, 因我做hotline要on shift, 日日都收半夜, 返到屋企已經2, 3點am, 之後又要餵奶, 真係好倦
幸好我份工d同事都好, 又同老公一起做野, 咁個心情都好d, 但我仔仔唔捨得我, 我返左工後佢好"拗"計, 都唔知點算好 :-(
預產期係4月13日啊
10/03 -小B而家約重2.4kg
01/04 - 小b而家重約3kg
好緊張, 就快小B出世啦 :-P
小b終於係08/04出左世啦, 重2.71kg
好開心 :-P
11/05小b重4.01kg啊
08/06去打針, 小b重 5.45kg
今個月去打針又重左啦, 成15磅
10月20日去健康院打針是磅有 8.4 kg