在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2464


21#
發表於 05-6-1 22:29 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

係啦~~~影完第二時同阿b講~~" 您睇~阿媽駝住您果時就係咁架喇~~" 哈哈~~好有記念價值架~~ 我而家仲有寫日記添架~


大宅

積分: 3242


22#
發表於 05-6-2 12:14 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

所以bb出世後,影多D相,拍V CAM. ,補番d
幸好還有幾張超聲波圖片留為紀念!!!
將來可以話比BB聽,你係媽咪肚時,就咁樣一日一日咁長大o羅!!!


大宅

積分: 2380


23#
發表於 05-6-9 22:27 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

點解依排大家都咁少上嚟傾計呀?係未好忙呀?

我啱啱揾到新工啦,希望大家可以支持、同祝福我啦!


子爵府

積分: 10954


24#
發表於 05-6-12 15:48 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

TungMother:
你搵到份咩工呀~係邊頭返呢?
返左工幾耐啦~習慣嗎?


大宅

積分: 2380


25#
發表於 05-6-13 19:53 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

我起葵涌返工,都返咗個幾2個星期,都ok啦。但遲d可能要ot la.............


子爵府

積分: 10954


26#
發表於 05-6-15 08:48 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

哦~甘係做咩性質架!ot有無錢補呢?
同d同事相處成點呀~


大宅

積分: 3242


27#
發表於 05-6-15 12:46 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

TungMother :
努力,加油 


大宅

積分: 2380


28#
發表於 05-6-15 21:04 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

咪做admin, ot 緊係 no pay la..... :-(


民房

積分: 4


29#
發表於 05-6-17 01:03 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

hihi 客位, 我有個3歲幾既女, 係頭果年就係自己湊, 但因屋企, 又要出返來做野.

其實我真係想留係屋企湊女ga, 但....有可能呀, 最慘ga 係, 我返工又唔係太開心...又只得星期六晚同星期日只可見倒個女, 真係好掛住ga...不過點都好, 都要忍多3年先可以全職湊女....

妳地呢, 返工返得開唔開心呀~~


複式洋房

積分: 397


30#
發表於 05-6-17 02:48 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

大家好啊, 我個囝囝2個月大, 我已經返反工啦, 因我做hotline要on shift, 日日都收半夜, 返到屋企已經2, 3點am, 之後又要餵奶, 真係好倦
幸好我份工d同事都好, 又同老公一起做野, 咁個心情都好d, 但我仔仔唔捨得我, 我返左工後佢好"拗"計, 都唔知點算好 :-(
預產期係4月13日啊 10/03 -小B而家約重2.4kg 01/04 - 小b而家重約3kg 好緊張, 就快小B出世啦 :-P 小b終於係08/04出左世啦, 重2.71kg 好開心 :-P 11/05小b重4.01kg啊 08/06去打針, 小b重 5.45kg 今個月去打針又重左啦, 成15磅 10月20日去健康院打針是磅有 8.4 kg


子爵府

積分: 10954


31#
發表於 05-6-17 22:06 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

我都有諗過自己湊bb,好想睇住佢每一個成長既過程,但無可能囉~我同老公講過但佢只係話我甘後生就唔想做野,話我懶喎!唉~我都知係無可能,我地既經濟係負擔唔到,但我最嬲就係老公唔明白我,成日都話係我懶先唔想做野,依家我都唔會再甘樣諗,如果真係比我可以全職湊bb,可能我又會唔甘心做湊仔婆~


子爵府

積分: 10954


32#
發表於 05-6-17 22:16 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

keroppigrace:

我都係湊囡囡到兩個月大就返番工架~放左工返去都會自己照顧bb,但我囡囡就無你囝囝甘好記性啦~我返左工兩個星期左右,我囡就唔認得我啦~佢只係認住湊佢既婆婆,我抱佢就會不停甘喊,個時我都好灰心架~同埋我囡好扭計既,放工返到去就係要不停甘氹佢,我以為佢'喊百日',點知扭到4個幾月情況先有改善咋~


大宅

積分: 3451


33#
發表於 05-6-17 23:00 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~


我廿三歲~
bb十一月先出世~
我而家返緊工架~
十月先放假~


民房

積分: 65


34#
發表於 05-6-18 01:11 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

我廿四歲,囝囝今年都三歲幾就返學LU!!!好擔心佢返學後會好小見面,因為我放工到屋企都已經十點幾啦,一個星期只有兩日假,無做文職咁多時間睇功課同教佢,好擔心會有GAP呀....有無方法教下我呀?? :-( :-(


複式洋房

積分: 397


35#
發表於 05-6-18 10:31 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

hi, cherry_K
可能我好d, 我放工已經半夜, 佢通常已經訓左覺, 如唔肯訓已我又好倦, 會抱佢一陣, 之後比佢”扖”係我心口, 他就會好乖, 但他都算百厭, 我做唔出由佢喊如果唔係會好d, 我想你婆婆都係就慣晒啦
:mrgreen:
預產期係4月13日啊 10/03 -小B而家約重2.4kg 01/04 - 小b而家重約3kg 好緊張, 就快小B出世啦 :-P 小b終於係08/04出左世啦, 重2.71kg 好開心 :-P 11/05小b重4.01kg啊 08/06去打針, 小b重 5.45kg 今個月去打針又重左啦, 成15磅 10月20日去健康院打針是磅有 8.4 kg


子爵府

積分: 10954


36#
發表於 05-6-20 12:36 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

係呀~甘耐以來我只係試過一次我囡喊都唔抱佢咋!個次我好累,比佢自己喊左一個鐘都唔收聲,我爸爸飲完茶返到黎見到就話我做咩唔抱下佢,依家諗番起都覺得自己個時太恨心!!
仲有我有個fD話我第時實比個囡蝦喎~事緣有一次佢上黎我度探我同bb,個時我囡囡兩個月大,我一路抱住bb無放過手,甘佢就話我第時會好縱個女&比個女蝦喇!但我就唔覺囉~因為我囡出世到依家都係比我地抱住唔放架~一放低就喊,依家大左d就會自己係床度碌下囉~坐學行車就周圍去手多多甘!!仲成日要落地下行添呀!諗起都覺得搞笑~


子爵府

積分: 10954


37#
發表於 05-6-22 16:49 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

我地呢個場都好靜下喎~係咪個個媽媽都要返工湊B好忙呢??


子爵府

積分: 10525


38#
發表於 05-6-22 22:20 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

係因為而家好少人係呢個年紀生....好多都過o左30+先至生或者唔生。 :-|


複式洋房

積分: 397


39#
發表於 05-6-23 03:24 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

喂喂, 大家好, 而家先剛收工, 真係好倦, 半夜收工之後又要返去睇仔, 我個仔仔要倍他訓先訓得好, 真頭痕, 佢又唔肯訓床仔, 要跟大人訓, 你地d bb係咪咁啊??
預產期係4月13日啊 10/03 -小B而家約重2.4kg 01/04 - 小b而家重約3kg 好緊張, 就快小B出世啦 :-P 小b終於係08/04出左世啦, 重2.71kg 好開心 :-P 11/05小b重4.01kg啊 08/06去打針, 小b重 5.45kg 今個月去打針又重左啦, 成15磅 10月20日去健康院打針是磅有 8.4 kg


子爵府

積分: 10954


40#
發表於 05-6-23 08:58 |只看該作者

Re: 22-26在職媽媽入黎傾下偈呀~

keroppigrace:

我囡囡都係跟大人訓架~原本剛出院返到屋企我都係諗住比bb訓床仔架~但點知我亞囡佢成晚喊,搞到我要不停甘起身睇佢好鬼倦架嘛,甘我咪聽亞媽講同亞b一齊訓囉~依家佢訓左要周圍碌就更加唔會訓床仔啦~但我覺得同佢訓照顧佢就好方便囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo