原帖由 bowling2004 於 10-8-3 22:21 發表
之前bk仲有啲人話同呢家人好熟, 知道佢哋為人仲話好nice. 真係諗起都好笑!![]()
最憎啲人向住人咳(包括小朋友!! 小朋友更加要由細開始教). 俾我, 我會即刻出聲叫佢㩒住個口. 話知佢係乜妹妹啦!! 真係當自己大晒 ...
我都見過佢喺商埸等上台時, 嘩, 曳到吖, 我無諗住睇佢, 我只係路過, 但佢阻人去路, 大佬, 你有你上台吖, 唔好以為條路係你地先得架, 唔係怪個妹妹呀, 怪佢點解仲係"BB"喎(人稱), 搵人睇住個"BB"啦唔該!
話之你拍咩做咩都好啦, 有時間教吓先啦唔該, 出名唔可以當飯食, 品格係一世架! 唔係拍過廣告就好似全世界要買佢怕咁.
