自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32587

醒目開學勳章


21#
發表於 10-8-3 20:44 |只看該作者

原帖由 hongkongC9 於 10-8-3 18:27 發表
我諗佢亞媽怕戴咗口罩後D人唔認得佢啩?


翡翠宮

積分: 95988

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 10-8-3 20:47 |只看該作者
原帖由 hongkongC9 於 10-8-3 18:27 發表
我諗佢亞媽怕戴咗口罩後D人唔認得佢啩?


一定係啦, 驚c人唔知佢兩母女上過tv.


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 10-8-3 20:49 |只看該作者
原帖由 hongkongC9 於 10-8-3 18:27 發表
我諗佢亞媽怕戴咗口罩後D人唔認得佢啩?


翡翠宮

積分: 95988

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 10-8-3 21:30 |只看該作者
叫政府搵佢拍多個廣告, 叫人有病就戴口罩, 佢做反面教材........


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 10-8-3 21:31 |只看該作者
原帖由 龍鳯媽媽 於 10-8-3 18:22 發表
但好多時係街到都見到好多呢d 人。

我試過有次同阿女去搭巴士, 隔離個男人係咁咳, d 口水仲噴左落我隻手添。


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 10-8-3 21:50 |只看該作者
其實個妹妹一童真都冇,
最得人驚係下個月已經上小學仲扮BB,
之前報紙都話佢出席活動鬧情緒,
我估佢家教麻麻!
希望我唔會俾人告啦!
純屬個人直覺分享!


大宅

積分: 4975


27#
發表於 10-8-3 22:08 |只看該作者
原帖由 醜樣豬 於 10-8-3 19:50 發表
好心去萬0買咳水啦!


未必要買, 有贊助都未定


大宅

積分: 4975


28#
發表於 10-8-3 22:10 |只看該作者
原帖由 babyhowie 於 10-8-3 21:50 發表
其實個妹妹一童真都冇,
最得人驚係下個月已經上小學仲扮BB,
之前報紙都話佢出席活動鬧情緒,
我估佢家教麻麻!
希望我唔會俾人告啦!
純屬個人直覺分享! ...


個小朋友最無辜, 問題全出在家長身上


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


29#
發表於 10-8-3 22:21 |只看該作者
之前bk仲有啲人話同呢家人好熟, 知道佢哋為人仲話好nice. 真係諗起都好笑!
最憎啲人向住人咳(包括小朋友!! 小朋友更加要由細開始教). 俾我, 我會即刻出聲叫佢㩒住個口. 話知佢係乜妹妹啦!! 真係當自己大晒. 不知所謂!


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


30#
發表於 10-8-3 22:22 |只看該作者
認得佢會想走埋去打佢哋一身.
佢哋都係戴番口罩穩陣.




原帖由 hongkongC9 於 10-8-3 18:27 發表
我諗佢亞媽怕戴咗口罩後D人唔認得佢啩?


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


31#
發表於 10-8-3 22:30 |只看該作者
樓主你真大膽, 話佢無禮貌兼不可一世, 因住人地一陣封post兼出律師信告你!


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


32#
發表於 10-8-3 22:30 |只看該作者
原帖由 colinkan 於 10-8-3 22:10 發表


個小朋友最無辜, 問題全出在家長身上
R咁又係既,個阿媽都唔理唔教,個細路又點會做吖


翡翠宮

積分: 95988

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 10-8-3 22:32 |只看該作者
原帖由 bowling2004 於 10-8-3 22:21 發表
之前bk仲有啲人話同呢家人好熟, 知道佢哋為人仲話好nice. 真係諗起都好笑!
最憎啲人向住人咳(包括小朋友!! 小朋友更加要由細開始教). 俾我, 我會即刻出聲叫佢㩒住個口. 話知佢係乜妹妹啦!! 真係當自己大晒 ...


我都見過佢喺商埸等上台時, 嘩, 曳到吖, 我無諗住睇佢, 我只係路過, 但佢阻人去路, 大佬, 你有你上台吖, 唔好以為條路係你地先得架, 唔係怪個妹妹呀, 怪佢點解仲係"BB"喎(人稱), 搵人睇住個"BB"啦唔該! 話之你拍咩做咩都好啦, 有時間教吓先啦唔該, 出名唔可以當飯食, 品格係一世架! 唔係拍過廣告就好似全世界要買佢怕咁.


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 10-8-3 22:33 |只看該作者
可能搏妳見到佢, 走埋去LUR合照呀, 妳都唔醒目嘅?
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


35#
發表於 10-8-3 22:34 |只看該作者
打晒交叉. 告得入先算啦! 律師信喎....環保啲, 慳番啦!

原帖由 gion 於 10-8-3 22:30 發表
樓主你真大膽, 話佢無禮貌兼不可一世, 因住人地一陣封post兼出律師信告你!


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


36#
發表於 10-8-3 22:35 |只看該作者
睇佢哋啲行為, 都睇倒佢哋唔荒會識教女啦! 一味借佢嚟出名, 個女大啲佢哋就知!


原帖由 kc_01k 於 10-8-3 22:32 發表


我都見過佢喺商埸等上台時, 嘩, 曳到吖, 我無諗住睇佢, 我只係路過, 但佢阻人去路, 大佬, 你有你上台吖, 唔好以為條路係你地先得架, 唔係怪個妹妹呀, 怪佢點解仲係"BB"喎(人稱), 搵人睇住個"BB"啦唔該! ...


翡翠宮

積分: 95988

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 10-8-3 22:35 |只看該作者
原帖由 Giant 於 10-8-3 22:33 發表
可能搏妳見到佢, 走埋去LUR合照呀, 妳都唔醒目嘅?


我諗無咩人想部相機仲有佢樣掛, 大佬, 日又見夜又見(仲要唔係我想見), 仲要影? 唔好啦掛..........真係要見到 ?


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


38#
發表於 10-8-3 22:43 |只看該作者
人怕出名豬怕肥,所以,發財就要立品!


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 10-8-3 22:43 |只看該作者
佢地為人點我真係唔認識, 只係由報紙得知, 未見其弊先見其利, 佢地話搬新屋, 令我非常羨慕 . 我咁講應該唔會收律師信, 告我唔入我呢 d 窮人都會好驚架.

原帖由 bowling2004 於 10-8-3 22:35 發表
睇佢哋啲行為, 都睇倒佢哋唔荒會識教女啦! 一味借佢嚟出名, 個女大啲佢哋就知!


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


40#
發表於 10-8-3 22:46 |只看該作者
唔好淨係話萬x妹妹,我見過好多10歲以下既小朋友咳/打乞痴都無意識要掩住的!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo