跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4661


21#
發表於 10-8-18 11:43 |只看該作者
congratulations! 湊成好字真開心, 有個囡多好多野玩, 幫佢扮靚一齊行街shopping, 真係買佢野多過買自己野.


別墅

積分: 559


22#
發表於 10-8-18 21:02 |只看該作者
原帖由 hitomiykk 於 10-8-18 10:14 發表
我真係唔識睇.....同埋你post果2張真係唔clear.....後尾post果2張唔係男仔黎既咩?


後尾post果兩張係男仔黎架
好明顯係兩隻大脾中間
個>位有尖尖o既凸出物
而我果兩張係無既
後尾果兩張係我上網搵黎比較我果兩張既


別墅

積分: 559


23#
發表於 10-8-18 21:13 |只看該作者
原帖由 qqbabe 於 10-8-18 11:43 發表
congratulations! 湊成好字真開心, 有個囡多好多野玩, 幫佢扮靚一齊行街shopping, 真係買佢野多過買自己野.


多謝!!!!!!
我恨女恨左好耐
因為女大左都痴媽咪
人地話娶咗個新抱就冇咗個仔
我第一胎已經想係女
不過係仔都好既
我老公係潮州人
起碼都叫有個交代
唔係d三姑六婆實比說話我聽


別墅

積分: 559


24#
發表於 10-8-18 21:17 |只看該作者
原帖由 nicole.so 於 10-8-18 11:00 發表
15w咁快可以睇到性別啦?定估呢?醫生同我講要18w先睇到性別嘅


基本上13w都睇得到
但都要睇bb個姿態
同埋性器官明唔明顯


別墅

積分: 559


25#
發表於 10-8-18 21:29 |只看該作者
原帖由 CarMan 於 10-8-18 10:26 發表
上胎阿囡時, 醫生話有條線, 你睇5睇到??


我睇到一塊葉形囉


等待驗證會員

積分: 2878


26#
發表於 10-8-19 10:47 |只看該作者
ABIE329
恭喜你啊
真替你開心呢
湊成一個好字

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo