興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7117

醒目開學勳章


21#
發表於 10-8-21 21:13 |只看該作者
今日上dcfever睇咗lx5試機d樣牌相, 又一次對相機/攝影師失望, 張壽司相用iso800, f/3.2, 1/640s, 即係話個現場環境好光, 跟本就唔需用到iso800, 教下iso200, 細光囤, 慢幾級快門都可以影到, 效果會好好多, 而且iso800下張相一d都唔靚, 個攝影師點解要自曝其短, 雖然我唔係p記fans, 我就唔信lx5會咁差, 其他d相都唔覺有多大驚喜, 之後去咗外國d網站, d相都好吸引, lx5擁有f/2-f/3.3, 比起canon s95 f/2-f/4.9 , tele時真係好d

http://www.dcfever.com/cameras/viewsamples.php?set=528&picture=4359


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


22#
發表於 10-8-21 21:29 |只看該作者
原帖由 Wilbert 於 10-8-21 21:13 發表
今日上dcfever睇咗lx5試機d樣牌相, 又一次對相機/攝影師失望, 張壽司相用iso800, f/3.2, 1/640s, 即係話個現場環境好光, 跟本就唔需用到iso800, 教下iso200, 細光囤, 慢幾級快門都可以影到, 效果會好好多, 而且iso8 ...


我相信係個攝影師既問題, 因為我睇網友用LX3 影D相都影得唔錯;亦睇過用S90 既 網友既D相一D都唔起眼
我相信性能好既機亦需要攝影技術配合


複式洋房

積分: 133


23#
發表於 10-8-22 00:47 |只看該作者

It's better for S95!

S90 user, Canon not just good at the camera, also the supporting software!


男爵府

積分: 7117

醒目開學勳章


24#
發表於 10-8-22 02:09 |只看該作者
原帖由 JohnnyCKK 於 10-8-22 00:47 發表
S90 user, Canon not just good at the camera, also the supporting software!


Canon唔單祗SOFTWARE好, 維修部(尖沙咀)更好, 唔好睇小個班女接待員, 都幾PRO, 檢查一震就可以說出更換兩個零件, 又即刻說出價錢

講到SOFTWARE, CANON相機有個STITCH MODE都幾好用, 我在影意大利羅馬競技場時第一次用過, 當時都唔識用, 因為影唔晒, 所以用這個MODE左邊影了一張, 右邊影了第二張相, 當然有共通位,其實在LCD睇都唔知點駁埋張相, 到番到屋企就試下用相機附送的PHOTOSTITCH駁埋一齊, 我真係估唔到佢駁得咁好, 仲有埋魚眼效果, GOOD...

http://i275.photobucket.com/albums/jj313/my_masterpiece_album/Europe%2020100712%20Part%201%20by%20Canon%20S90/5%20Venice%20and%20Rome/0193ColosseumRomeItaly.jpg

http://i275.photobucket.com/albums/jj313/my_masterpiece_album/Europe%2020100712%20Part%201%20by%20Canon%20S90/5%20Venice%20and%20Rome/0194ColosseumRomeItaly.jpg

[ 本帖最後由 Wilbert 於 10-8-22 03:43 編輯 ]


男爵府

積分: 5282

畀面勳章


25#
發表於 10-8-22 08:39 |只看該作者
原帖由 Wilbert 於 10-8-22 02:09 發表


Canon唔單祗SOFTWARE好, 維修部(尖沙咀)更好, 唔好睇小個班女接待員, 都幾PRO, 檢查一震就可以說出更換兩個零件, 又即刻說出價錢

講到SOFTWARE, CANON相機有個STITCH MODE都幾好用, 我在影意大利羅馬競技場時第一 ...


如果S95有埋針孔同噴沙模式玩 ,就好啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo