自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8026

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 10-8-20 21:36 |只看該作者
唔係正常架咩???
我去贊育登記做產檢都要住址證明架...
當時真係無諗過點解需要喎...

唔好話咩吖...
我去東華醫院睇中醫都要住址證明啦...
其實俾醫院睇吓個地址又有咩問題呢???


複式洋房

積分: 419


22#
發表於 10-8-20 21:37 |只看該作者
我08年生果陣都吾洗...
我今年去book我諗都吾洗掛.@0@


男爵府

積分: 7367

父親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 10-8-20 23:50 |只看該作者
直情要啦 ...
我都係住 窩打老道同區
我差D 要誇 區生呀 ... 陰公

我行2條馬路就 到 唔同要我佢馬嘉烈咩....
好陰公 呀


別墅

積分: 813


24#
發表於 10-12-30 19:29 |只看該作者
我以為自己個地址係廣華 , 點知打去check,佢話係QE, 咁衣家問朋友借地址, 想問, 就算我出示到住址証明, 但唔係我地2公婆個名, 咁得唔得GA?????
可唔可以話係租客?


男爵府

積分: 5696

好媽媽勳章 睛靈勳章


25#
發表於 10-12-30 19:54 |只看該作者
下,我覺得好應該收住址証明啦,個個誇區走哂去某間醫院,對於住個區既媽咪無位咪好唔公平
我自己去qe都要住址証明...


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 10-12-30 20:32 |只看該作者
聽講廣華一向都要住址證明,
就算登記個陣冇帶,都要後補嫁,
因為太多人誇區去廣華生,
不過我去東區就唔駛住址證明

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo