家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 380


21#
發表於 10-9-9 09:44 |只看該作者
唔該晒,我宜家會去創興再做多份,返來話您知啦。
原帖由 winner128 於 10-9-9 09:02 發表
如果重未響銀行做過任何投資, 係會比較麻煩, 因為你要重新開過晒 d 戶口, 仲要做風險評估, 開股票戶口, 人民幣戶口, 簽名都簽到手軟, 同埋辦理認購要錄音, 通常佢會講解一次俾你知, 之後先開始錄音 ~~

但我睇新聞 ...


男爵府

積分: 8506


22#
發表於 10-9-9 10:12 |只看該作者
我尋日去做認購,位小姐話今次踴躍程度來看,應該每人得一手。


侯爵府

積分: 20685


23#
發表於 10-9-9 10:54 |只看該作者
原帖由 micli925 於 10-9-9 10:12 發表
我尋日去做認購,位小姐話今次踴躍程度來看,應該每人得一手。



睇怕都係, 我之前認購 d 都係分得 1手 ~


禁止訪問

積分: 5956


24#
發表於 10-9-9 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 380


25#
發表於 10-9-9 13:39 |只看該作者
係呀,銀行小姐話多數分得1手,叫我2年同3年都做,咁我今日都去咗創興再做多兩份,希望係唔同嘅銀行都抽倒就好啦,今日人仔又升咗小小啦。


侯爵府

積分: 20685


26#
發表於 10-9-9 13:54 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 10-9-9 13:22 發表



下, 原來債券都咁難買架, 我第一次都唔係咁識DD野呀!


唔係難, 只係煩o者 ~


禁止訪問

積分: 5956


27#
發表於 10-9-10 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20685


28#
發表於 10-9-10 11:47 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 10-9-10 10:57 發表



不過搞晒DD咁既開戶手續, 下次再買都應該冇咁麻煩呀!


係呀, 因為1次錄音有效期 1年, 睇個勢今年既人債陸續有來, 今次買唔晒咪留番下次囉 ~


子爵府

積分: 11901

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 10-9-10 13:15 |只看該作者
我頭先在中銀網上做左問卷調查,本身有投資戶口,再去開人民幣戶口,搞左差唔多成個鐘


禁止訪問

積分: 5956


30#
發表於 10-9-10 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


31#
發表於 10-9-10 15:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1224


32#
發表於 10-9-10 16:27 |只看該作者
其實除了等RMB升值外,利息並不吸引。
拿2.2萬買3988中國銀行或2388中銀香港都有接近4%利息,而且買賣靈活;如果價升就更和味,2388中銀香港最近不斷上升,做埋RMB結算行後業務更強!


侯爵府

積分: 20685


33#
發表於 10-9-10 16:41 |只看該作者
原帖由 ods 於 10-9-10 16:27 發表
其實除了等RMB升值外,利息並不吸引。
拿2.2萬買3988中國銀行或2388中銀香港都有接近4%利息,而且買賣靈活;如果價升就更和味,2388中銀香港最近不斷上升,做埋RMB結算行後業務更強! ...



兩樣唔同既野, 點可以比較 ~


侯爵府

積分: 20685


34#
發表於 10-9-10 16:42 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 10-9-10 15:37 發表


都係架, 今次買唔到米下次囉, 我今次分散投資呀! 又買2年期, 又買3年期呀! 睇下抽唔抽到囉, 又未試過, 試下囉..哈哈!



我間行話唔可以咁做喎, 點解你可以又做2年, 又做 3年???


子爵府

積分: 11708


35#
發表於 10-9-10 16:45 |只看該作者
原帖由 winner128 於 10-9-10 16:42 發表



我間行話唔可以咁做喎, 點解你可以又做2年, 又做 3年???


If you have RMB40,000.- , you can apply RMB20,000 for 2yrs term and RMB20,000 for 3yrs term


侯爵府

積分: 20685


36#
發表於 10-9-10 17:09 |只看該作者
原帖由 168148 於 10-9-10 16:45 發表


If you have RMB40,000.- , you can apply RMB20,000 for 2yrs term and RMB20,000 for 3yrs term



我間行就係話唔得呀 ~


禁止訪問

積分: 5956


37#
發表於 10-9-10 18:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


38#
發表於 10-9-10 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


39#
發表於 10-9-29 21:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 380


40#
發表於 10-9-30 19:01 |只看該作者
我分別係2間銀行做2年和3年,中銀10萬,創興5萬,但係各自分配到1萬,剩下11萬想做人仔定存,有無邊間銀行高息架,請介紹吧!還有您有無收到今次分配債券的信件呀?我還末收到呢!
原帖由 IPBB 於 10-9-29 21:33 發表

你地分配左幾多債券呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo