夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 888


21#
發表於 05-6-18 02:09 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

據我老公講: 男人係貪得無厭, 貪新鮮, 貪剌激, 總之一個字"貪".
我都有問我老公有冇興趣出去玩, 但我老公就話咁鬼煩, 以為有兩個女人好似好好玩, 其實揾自己笨, 因為好鬼辛苦, 總之唔好攪佢喎.


男爵府

積分: 8049


22#
發表於 05-6-18 12:32 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

如果比我知道, 我會問佢係唔係逢場作戲先, 如果唔係, 係認真的話 ~ o甘我選擇離開同bb一齊, 離婚要比足"善養費" :tongue: :tongue:
Don't worry!Be happy!


別墅

積分: 689


23#
發表於 05-6-18 18:21 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

變壞左既野係唔會要!


男爵府

積分: 6787


24#
發表於 05-6-18 18:24 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

ringoivy 寫道:
嘩你老公唔係呀麻, 老婆仔呢個稱呼唔可以隨便叫的,



老婆仔 should be for his REAL wife! but not the mistress


別墅

積分: 756


25#
發表於 05-6-18 23:06 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

有第三者點會認呀,比著我有我都唔認la.
佢如果認,即係已經諗住要同你離婚架la.所以佢唔認即係佢仲好緊張呢個家.
你如果唔想同佢離婚,就係kum而抱埋個女番外家2日嚇下佢.
每個女人都唔可以容忍自己個老公叫第二個女人做老婆仔,道理在你手!就憑老婆仔三個字你已經有足夠理由發老爛。


瑪瑙宮

積分: 129478

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 05-6-19 00:22 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

oscarling 寫道:
直接同佢講我知你出面有第二個女人,
之後抱埋個女番外家......唔聽佢電話.......
等離婚

me too.


子爵府

積分: 14692


27#
發表於 05-6-19 13:13 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

離婚,無情講,你容忍到同第二個女人一齊擁有同一個老公嗎?
"一次不忠,百次不用"


大宅

積分: 1006


28#
發表於 05-6-29 00:52 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

捉佢黃腳雞, 屈佢一半善養費, 帶個仔走, 吾會咁片宜佢, 養仔吾駛錢呀. 的錢留番比個仔學野都好呀. 得吾到個人, 都要番的錢.




水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 05-6-29 19:21 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

我會"攀"佢走, 等佢咁開心丫拿, 想享齊人之福, 發夢冇咁早!!

男人一旦有左異心, 就算佢肯返轉頭, 點知幾時又再黎過架?!我自問就唔會死忍啦!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


瑪瑙宮

積分: 129478

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 05-6-29 20:56 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

離婚, 囡囡我要, 要佢未"善"養費


洋房

積分: 42


31#
發表於 05-6-29 22:08 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

直到而家我都唔知應該點做,真係好亂&煩.
離婚講就好容易,但係實在太多野要顧及.
:-( :-( :-(


洋房

積分: 93


32#
發表於 05-6-29 22:56 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

您老公有沒有在傯面前親口誠認有第三者, 如果佢死口唔認, 即是想同您哋一齊, 何必強逼佢認有第三者啦!!!

如果佢在您面真說話您先怕, 因為佢要同您劃清界線.

所以不要憺心太多. :lol:


大宅

積分: 2097


33#
發表於 05-7-16 11:06 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

離婚


大宅

積分: 3761


34#
發表於 05-7-16 12:05 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

[size=xx-large]離婚~婚婚婚婚婚~~~~~

:evil: :cry: :cry: :cry:
誰會直率地說出所認識的真實?有所認識的少數人,愚蠢地不隱蔽自己充實的心,向愚民們說明他們的感情和見識,他們總是被人磔死或燒死。 歌德 <<浮士德>>入來做下test,不同的人對事情有不同的看法和感受﹗


複式洋房

積分: 261


35#
發表於 05-7-16 13:43 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

CF 寫道:
咁我都覺得要講出黎, 大家傾下, 如果佢真係鐘意左第二個, 對我再無感覺, 我都無得再死纏, 我令願放手, 攪返小小尊嚴, 最緊要佢願意講出黎比我聽, 唔好呃我, 做唔成夫妻, 都可以做朋友, 鐘意左第二個人真係無罪, 有時自己都控制唔好~~


我贊成CF的想法,做人都要做得好睇D.但要細心想一想離婚後有什麼打算,一個人照顧小朋友可以嗎?有時做夫妻真是要講fate(老土D).其實你應該先冷靜下來,無須立即做決定,照常生活先準備好自己,睇下你老工會唔會進一步挑戰你.男人想法其實好天真,未夠成熟可以話有點幼稚.待自己準備好後,知道自己想點後,做決定都未遲呀.無須急於一時說了一些難聽的說話傷害大家,收不回的.既然做人不可控制別人,唯有控制自己去适應下,不是叫你等運到.如果真係須要放手,就要懂得放手.如果你為小朋友可以表面上有個完整家庭,唯有忍耐一下,等小朋友懂事後再決定.(只是本人愚見).Good Luck!


大宅

積分: 4316


36#
發表於 05-7-16 15:01 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

比我知佢出面有第2個....以前無個仔...一定即刻離婚喇~~~不過有左個仔...就會..睇下佢決定點...如果佢唔係好過份又肯改...或者都會比一次機會佢...當睇在個仔份上忍一次掛 (唔知touch wood真係..我會唔會做到比一次機會佢 :lol: )


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 05-7-16 19:06 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 05-7-18 15:32 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


39#
發表於 05-7-18 15:45 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

我贊成及同意TALKATIVE既講法


大宅

積分: 3822


40#
發表於 05-7-20 10:12 |只看該作者

Re: 如果你丈夫有第三者出現,你會如何面對?

唔洗講其他, 一定會say good bye!! 個仔比返我. 一個唔珍惜我的男人, 我唔會唔拾得......佢做乜野我都唔會原諒佢....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo