興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


21#
發表於 10-12-11 19:21 |只看該作者
最近搬咗屋,個天台仔變成超小露台,只可以種好小植物,早2個星期都種咗幾棵蔥,用整棵蔥的蔥頭部份插入泥,睇落都幾健康,隔離的是櫻桃蘿蔔,比蔥早種幾日>>

我剛剛才下了一點肥,花生麩水和雞屎肥...


別墅

積分: 694


22#
發表於 10-12-19 14:02 |只看該作者
通常我係根部(泥土以上位置)一條一條直接收割, 特別係那些垂下來的先, 好快佢又會生番GA LA ...個頂部會無咁尖


複式洋房

積分: 340


23#
發表於 11-2-21 09:54 |只看該作者
睇過幾本書﹐話想種出黎d蔥肥大d既話。係要不停收割架。如果唔收割﹐佢係會好幼。想佢肥大d﹐就要收割多幾次﹐佢蔥白個部份就會越來越大。


子爵府

積分: 10596


24#
發表於 11-3-15 12:54 |只看該作者
睇到心癢癢,早幾日又學人種蔥,去雪櫃搵左棵雪過嘅蔥,meet剩個蔥頭插落花盆度,居然又生到,到今日高左兩三吋,好好玩!


大宅

積分: 3001


25#
發表於 11-3-16 14:29 |只看該作者
我又再試種la,今次係d紅蔥頭未食便出芽,引我種佢!今次用有機泥,好似種得粗粗哋,好過上次,唔知點割佢好?一下剪晒d綠色會唔會c呢?


伯爵府

積分: 17463


26#
發表於 11-3-22 12:46 |只看該作者
你地個個都鐘意肥蔥架
我覺得買菜搭埋既幼蔥好味 d wor.
有時自己係惠康買那些肥蔥我唔鐘意, 所以想自己種幼蔥.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo